Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Ta zielona albo żółta kurtka to co to ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie było puchowych?  :P  taka przynajmniej wygląda na ciepłą bo ta, nie bardzo  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja od zeszłego roku mam IXS Trail XC Hans Rey i jestem zadowolony. W końcu, po kilkunastu próbach trafiłem kask, o którym po założeniu na głowę zapominam.


Mniejsza z perfekcją, wystarczy być bardzo dobrym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie @zaq. Bywa, że sprawdzam czy go założyłem. Naprawdę fajnie leży na głowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My mamy masywniejsze rs, kolega ma xc.

Pokaż go :)

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, widać po temacie, że znacie się na rzeczy, dlatego chciałbym Was prosić o pomoc.

 

Chciałbym zmienić swój ponad 10-letni rower górski (Gary Fischer Advance). Przeglądam ofertę i już kompletnie nie wiem, na co się zdecydować. Rower crossowy, to właściwie górski (patrząc na wagę porównywalnych modeli w podobnej cenie, różnią się skokiem widelca i szerokością opon, które można zmienić, waga jest bardzo podobna).

 

Gravele wyglądają ciekawie np. Giant Anyroad 2, tylko boję się trochę sztywnego widelca i komfortu jazdy na takim zestawie.

 

Jazda głównie po mieście (ścieżki, parki itd.), czasami jakiś wypad do lasu, ale bez szaleństw.

 

Co będzie najlepsze z Waszego doświadczenia w cenie 4-5 tys.? Lepszy gravel, cross, czy po prostu górski?

Interesujące wydają mi się poniższe (nie przeglądałem typowo górskich):

Giant Anyroad 2

Giant Roam 0

Specialized Diverge

Trek DS4

Canyon Pathlite AL SL 7.0

Scott Sub Cross 10 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm - jak ma być rekreacyjna jazda to Pathline. Jeżeli oczekujesz nieco więcej "sportu" to brałbym Anyroad. 

 

xc myślę, że byłoby przerostem formy nad treścią

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wziął anyroada.

 

XC jak już trochę szaleć po lasach. Ale na asfalt to to średnie

 

Rower krosowy, to właściwie górski? Bzdura.

 

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak pomiedzy Pathlite i Anyroad jest Scott Metrix :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Anyroad brzydki :) Tylko Diverge. Miałem poprzednią wersję. Świetnie jeździł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzony-siwak - to singiel czy ostre? Podobają mi się te kierownice (przez nią podejrzewam, że to ostre :P )

co to za rama?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówisz że podobają Ci się bycze rogi.. Ciągnie Cie do TT ;)?

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady.

 

Generalnie to co Was łączy to to, że raczej nie jest mi potrzebny rower z amorem :)

 

Scott Metrix też bardzo fajny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fajne, jakby zbudować coś takiego z biegami w piaście to miałoby to sens  :D  singla bym nie chciał a ostre chyba tylko na tor i do wygłupów, nie widzę go u siebie 

 

 

na asfaltach amor nie potrzebny a na równych leśnych ścieżkach też spokojnie dasz radę. Brak amortyzatora t przedewszystkim niższa waga i późniejszy spokój w serwisowaniu roweru 

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To w czym problem, kup alfine 11s... ramę... Koła i zrób coś :)

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko jak to będzie się miało do latania po szutrach i leśnych drogach?  :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po szutrach to będzie spoko. Gravel / hybryda. Z prostą kierą lub baranek, bo alfine ma w ofercie klamkomanetki.

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko takie składanie tanie nie będzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ja mówię, że będzie tanie?

Ale będzie fajnie. :)

 

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na taki filmik trafiłem już jakiś czas temu i jednak zapadł w pamięć,

Abstrahuję od wyboru typu roweru jaki porusza autor, filmik i porównanie jakich setki w internecie

Ma Koleś rację, czy pieprzy bzdury 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przerwałem oglądać jak zaczął przedstawiać swoje CV  :P

Ale ogólnie - gość ma rację chociaż jak zwykle prawda leży pośrodku  :lol:  dlaczego ma rację? Bo trzeba kupić taki rower jaki się chce bo to "ja" na nim będę jeździł a nie sąsiad czy proboszcz. A co do prawdy po środku - gdybym ja nie słuchał innych to teraz pewnie miałbym neurona - na pewno mega fajny rower - ale jednak to nie trail na którym świetnie się czuję. Czyli wybrałbym półśrodek. Ale kumple mówili weź więcej skoku - spodobał mi się fuel, długo się męczyłem i jest. 

A zjazdówka - dla mnie to rower mocno specjalizowany. Są tacy co autami przygotowanymi pod KJS jeżdżą po bułki. Można? Można. Ale dla 99% innych kierowców byłoby to po prostu męczące. Ale każdy jest inny i chce czego innego. Na szjabajku jeden z userów kupował traila, chciał scota (tak jak ja treka) i na siłę próbował znaleźć jakąś alternatywę (tak jak ja) chyba tylko po to, żeby się upewnić, że alternatyw nie ma. On na treka psioczył, że ciężki. I manetek na kierownicy od blokad brak. No cóż, ja jeżdżę ciężkim trailem i nie używam blokad, średnio mnie interesuje tempo jazdy i waty jakie muszę wygenerować. Opory toczenia? Macam tylną oponę, coś miękko, podpinam kompresor - na manometrze niecałe 0.9 bara. Ktoś jest w stanie wyliczyć ile watów straciłem jeżdżąc z takim ciśnieniem?  :lol: Maratonów nie robię, czasówek też. W sumie im więcej się zmęczę na krótkim dystansie tym lepiej. Tak samo jest z zjazdówką. Jak ktoś ma parcie na nią to ją kupi i będzie nią jeździć. Ale ludzie w tych czasach chcą mieć jedną rzecz do wszystkiego. Najlepiej żeby rower miał z 200mm skoku bo czasami zdarza się jechać po łączce ale opony to tak 25c bo 99% to asfalt. No i jak asfalt to blokady bo kto by tracił energię. Głupota. Rama z węgla bo jest cool i lekki ale żeby był odporny jak alu, chociaż alu też pęka. W sumie stal teraz jest bardziej cool. Więc szosowy full z blokadami na stalowej ramie i wagą tak 7kg żeby był najlżejszy w powiecie. Do tego dużo bidonów bo jak jade w las za domem to 300m od płotu mogę paść z pragnienia :rolleyes:

Dzisiaj czytałem jakiś artykuł o nowej wersji SUVa Jaga - rywal dla SUVów AMG, MPower czy SRT. Padło stwierdzenie, że takie auta są bez sensu - aerodynamika 3 drzwiowej szafy i prędkość ograniczona elektronicznie do 250km/h. Spalanie - 1/3 baku na setkę. Ale jest popyt jest i podaż. Ludzie nie kierują się logiką a emocjami. Nikt, kto kupuje niemal 3 tonowego kloca o osiągach aut sportowych nie kieruje się logiką i tak samo przy kupnie roweru zjazdowego czy nawet traila ciężko o logikę - bo tam gdzie zaczyna się zbyt dużo analizować wychodzą takie kwiatki jak z w/w rowerem idealnym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma i nie ma racji. Warto jednak zapytać o "jakąś drogę" jak się nie jest za bardzo w temacie a inne osoby mają doświadczenie i mogą pomóc. Przed końcowym wyborem sprawdzić kilka i wybrać już najlepszy pod siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.