Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
armageddon10

Klub Miłośników Zegarków Certina

Recommended Posts

moja ma też wiele lat i pasków za sobą a nadal uważam że to świetny zegarek nawet porównując z wiele droższymi markami, oczywiscie jak ktos zaakceptuje kwarc zamiast automatu ;)

02cfc69a3d19b2d2cfb02c08ee346fb9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To prawda, mam to samo z czarną ds1, ale muszę powiedzieć, że światło bardzo fajnie odbija sie we wskazówkach i indeksach i przeważnie wystarczy lekko zmienić kąt. Troszkę lumy by sie przydało. Ale nie zamieniłbym ja na nowszy model ze względu na mechanizm z plastikowymi częściami. No i nowsza wersja już mi sie tak nie podoba.

 

Ciekawa sprawa z tymi plastikowymi częściami mechanizmu Powermatic 80, nie słyszałem o tym wcześniej. Już nadrobiłem zaległości, jest na forum trochę informacji o tym mechanizmie, ale czas pokaże, jaka będzie jego trwałość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To prawda, mam to samo z czarną ds1, ale muszę powiedzieć, że światło bardzo fajnie odbija sie we wskazówkach i indeksach i przeważnie wystarczy lekko zmienić kąt. Troszkę lumy by sie przydało. Ale nie zamieniłbym ja na nowszy model ze względu na mechanizm z plastikowymi częściami. No i nowsza wersja już mi sie tak nie podoba.

Zawsze można dokupić DS1 day date. Ta już ma lumę.


Time is meaningless, and yet it is all that exists.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to moja Cytrynka z której jestem dumny :)

wreszcie udało mi się nią pochwalić

post-23871-0-84331400-1452722392_thumb.jpg

post-23871-0-15678100-1452722500_thumb.jpg


by zawsze mieć: rower droższy niż samochód i zegarek droższy niż rower :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, miło czytać ☺


by zawsze mieć: rower droższy niż samochód i zegarek droższy niż rower :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja chyba wroce do powermatica :)


O i T Sprzedam Aqua Terra rocznik 2020 na skórzanym pasku z niebieska sekunda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie do Was. Czy mogę cape codem spolerowac bezel w DS Action? Jest on bodajze akrylowy i nie wiem czy nic mu sie nie stanie. Niestety lapie on rysy od patrzenia sie i chce to jakos spolerowac delikatnie.

Dokładnie tak jest z akrylu .Da się spolerować jam to czynił tylko delikatnie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja chyba wroce do powermatica :)

 

No właśnie, jakie masz doświadczenia z tym mechanizmem? Miałeś jakieś problemy? Rezerwa chodu to na pewno duży plus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powermatic jest ok.

Powermatic jest bardzo OK. Kilkukrotnie już to pisałem na forum i jeszcze nie raz napiszę.

Wszystkie 3 Powermatiki, które posiadam działają jak przysłowiowe szwajcarskie zegarki.

To jeden z nich: :D

 

4140847__MG_5036.jpg

 

4140845_36182_c0264071608710_5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powermatic jest bardzo OK. Kilkukrotnie już to pisałem na forum i jeszcze nie raz napiszę.

Wszystkie 3 Powermatiki, które posiadam działają jak przysłowiowe szwajcarskie zegarki.

To jeden z nich: :D

 

Świetna DS! Fajnym szczegółem jest czerwona data.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetna DS! Fajnym szczegółem jest czerwona data.

Fakt. Ta limitka tak ma :).

Dzięki.

Edited by seb71

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie nowe cosik mi wpadło w łapki. Oryginalny pasek zdjęty od razu i schowany z pudełkiem do "archiwum"

 

4159527_FMG_5684.jpg

 

4159537_FMG_5704.jpg

 

4159528_FMG_5688.jpg

 

4159526_FMG_5693.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokazujecie nowe Firsty to ja też. :D

 

WP_20160118_004.jpg

 

Graty nowinek.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokazujecie nowe Firsty to ja też. :D

 

 

Graty nowinek.

Tylko ten Twój ma tak strasznie dużo wskazówek w różne strony skierowanych :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko ten Twój ma tak strasznie dużo wskazówek w różne strony skierowanych :D.

Im więcej wskazówków tym lepszy zegarek. :P


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Im więcej wskazówków tym lepszy zegarek. :P

no, tylko gorzej odczytać godzinę :), apropo's przypomniało mi się zdarzenie z dzieciństwa, będąc nastolatkiem miałem elektronicznego CASIO. Podchodzi do mnie na przystanku tramwajowym koleś mniej więcej wtedy w moim wieku (12, 13 lat) i się pyta "która godzina?", ja patrzę na zegarek i mówię NIE WIEM, (skończyła mi się bateria), jego mina bezcenna, pamiętam do dziś :)


by zawsze mieć: rower droższy niż samochód i zegarek droższy niż rower :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.