Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

grzesiek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4037
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Początkujący

Ostatnie wizyty

833 wyświetleń profilu
  1. ASO'y na ogół nie ogarniają automatycznych skrzyń. Trzeba podjechać do fachowca od takich skrzyń (np. jedyny mi znany nie robi niczego innego tylko skrzynie aut.).
  2. Majster mówi, że wszystkie części i robocizna powinny się zamknąć poniżej 2tyś (w tym chyba wysprzęglik) i ponoć starczy na zawsze. Znaczy tylko sprzęgło się będzie zużywać (ale, sprawdzone, sprzęgło się świetnie i tanio regeneruje). Chodzą słuchy, że taki zestaw ze sztywnym kołem ostrzej "bierze" i niektórzy twierdzą, że trochę telepie samochodem na niskich, ale innym nic nie telepie.
  3. Koleżanka ma Mondeo, jakiś 2002-2004 rocznik, 2.0TDCi. I jam jest pan, który ją wywiódł z ASO, domu finansowej niedoli. Dzięki temu zamiast kupować nowe ma regenerowane wtryski i sprężarkę (taką co się nie da regenerować, bo ma zmienna geometrię ). Teraz przyszła kryska na dwumas i sprzęgło. Sam nie wiem namawiać ją by założyła dwumas (zmiennik, chyba LUK) czy tez zasugerować zestaw Valeo z jednomasowym kołem zamachowym i dopasowanym do tego (pod względem tłumienia drgań skrętnych) sprzęgłem? Robił ktoś taka konwersję?
  4. Oj nie każdy, właśnie znam przypadek jak sie "kółko przekręciło" pomimo uzycia blokady - ludzki błąd. Działo sie to w ASO, samochód był (na szczęście) pogwarancyjny. Skończyło się wizytą u przysłowiowego pana Mietka, który - używając narzędzia mierzącego położenie tłoka i danych z książki - poustawiał wszystko jak należy. W ASO Peugeota sa tacy mistrzowie - pewnie by chcieli wymienić silnik na nowy Karczochrulez, tylko nie ruszaj klocków hamulcowych w nowych samochodach - walić zaciski, można stracić dłoń.
  5. Karczochrulez - koleżance znów sie spaliła żarówka w Clio, może wpadniesz i wymienisz Ogólnie trzeba podchodzić rozsądnie. Wiadomo, że jak ktos cos robi często to ma wprawę i (prawdopodobnie) narzędzia. Z drugiej strony samochód (jakiej by nie był klasy) to nie wielki zderzacz hadronów i myślący, zaufany mechanik powinien sobie poradzić. Taki rozrząd - lepiej jak mechanior nie ma hipernarzedzia do blokowania 2 kółek ale wie o co chodzi. Czasem ten "wyspecjalizowany, autoryzowany" nie wie co zrobić jak mimo tego przyrządu cos sie jednak przesunie (bo miał gorszy dzień i źle załozył). Faktem jest, że teraz elektronika wymusza specjalizację, wymusza tez kupowanie nowszych samocodów, bo sie podejrzanie często sypie (co uważam za celowe działanie producentów).
  6. Saabinę miałeś fajniejszą. I, przy okazji, gdzie byłeś jak Cie nie było?
  7. Oglądałem dziś Peugeota 405 Mi16x4. Świetne auto, sprawne mechanicznie ale z budą bym się chyba na śmierć zaspawał.
  8. grzesiek

    Jest okej

    "Wygrałem" G-shirta + G-mana + G-okulary przeciwsłoneczne
  9. grzesiek

    Jest okej

    Film znośny, da się obejrzeć. Zwłaszcza mi się podoba ostatnia scena
  10. Michalop też klasowym fotografem jest. Tylko opuścił nasze grono.
  11. Co sądzicie, może miał ktos kontakt, o Ssang Yong Rexton I, oprócz tego, że niezbyt ładny. Jak z częsciami do tej egzotyki?
  12. A nie da sie wymienić łożysk bez piasty? Właśnie wróciłem z przejażdżki takim małym suvem/crossoverem Wiecie, samonośne nadwozie, silnik 1,7, stały napęd 4x4, blokada różnicowego międzyosiowego, małe, zwrotne, tanie, Łada Niva. Może zostawić osobówkę i dokupić Nivę za kilka tys!?
  13. Ja bym celował w pierwszą generację i ceny części oraz ich dostępność, w porównaniu do japończyków, są naprawdę konkurencyjne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.