Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

LUKASZOWSKI

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

148 Entuzjasta zegarmistrzostwa

O LUKASZOWSKI

  • Urodziny 04/15/1984

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wadowice
  • Hobby
    Zegary, kolarstwo górskie, motoryzacja, turystyka.

Ostatnie wizyty

537 wyświetleń profilu
  1. Tak czytam tą recenzje I musze przyznać że niektórzy zwracają uwage na takie niuanse o których nie zdawałem sobie sprawy. Jeździłem bmw 530d g30 2018r I uważam że nie ma się co za bardzo rozwodzić bo do normalnej eksploataci wystarczające. Jeśli się nie psuje to nie ma sie co nie podobać. Spalanie przy tej klasie auta według mnie bez znaczenia. Te znaczki M były dodawane już od lat dziewiędziesiątych I M pakiety zawsze robiły robote. Wiem bo miałem kilkanaście lat temu w e 36. Jestem ciekawy tej niebezpiecznej sytuacji z tirem, może dowiemy się czegoś ciekawego o niedomaganiach tego modelu. Odnośnie Tempomatu podczas jazdy w korku to może po prostu wyłacz tryb adaptatacji I trzymaj odstęp albo po prostu go wyłącz (tempomat).
  2. Houston mamy problem.. O ile sama wymiana baterii nie jest problemem to ponowne wypełnienie olejem już tak. Czasami gdy przeglądam oferty sprzedaży Sinn-a ux można zauważyć że prawdopobnie ktoś nie znając technologii wypełniania olejem, wykonał serwis wymiany, prawdopodobnie wyczerpanej baterii. Ja osobiście wysłał bym to do Sinn-a do Frankfurtu nad Menem I wykonał serwis. Bedzie to kosztowało zakładam 300€ ale dostaniesz gwarancje. Prawdopodobnie ponownie zostanie wykonany test szczelności, gdzie W Pl nikt Ci tego nie zrobi. Nie chce ru reklamować Sinn-a ale pod kątem odsprzedaży takiego zegarka bedzie miało to kolosalne znaczenie znaczenie. Zdjęcie poniżej z ubytkiem oleju.
  3. Nie zauważyłem aby była rużnica, oczywiscie pod warunkiem terminowej wymiany opon, parami na oś. Przy normalnej jeździe to mało wyczuwalne. Przy jeździe po torze będzie miało to znaczenie. W twoim przypadku wymienił bym dwie opony z tyłu a z przodu zostawił skoro są dobre.
  4. Może coś z wagi cieżkiej;) Ostatnio wyskoczyłem poza miasto czymś takim. Zdalne Sterowanie tylną częścią zestawu to prawdziwa frajda. Niczym dobra konsola
  5. Pod mankietem się nie schowa😉. Chrono nigdy smukłe nie było, ale 1mm można by urwać.
  6. Kozak maszyna. Idealne auto na dalekie trasy. Oby się nie psuł to będzie git.
  7. Przysypiając podczas oczekiwań na kolejne nowości Sinn-a z cyklu mission timer, natknołem się na ciekawą recenzje Sinn ezm 13.1.
  8. Nie wydaje mi się aby to był standard, ale gdybym odebrał takiego Land Cruisera I zauważył niedoskonałości to ten element byłby do wymiany. Masz gwarancje poza tym. Mercedes G vs Land Cruiser =zawsze wybrał bym Toyote która tuczona jest na wszystkich kontynentach. Jasne, Toyota nie brzmi tak fajnie ale Mercedes poszedł bardziej w lans niż off road.
  9. Mi natomiast przypomina F70.
  10. Może coś z innej beczki. Toyotk-a zaprezentowała niedawno nowego Land Cruiser-a. Uwage zwraca wersja first edition z okrągłymi światłami. Fajna zabawka, do tego 3500kg uciągu przyczepy a to już robi robote.
  11. Raczej to będzie najrozsądniejsze. Bezel I grzechotka w środku jest bardzo delikatna. Często wymienianiany bezel w moim odczuciu może wytworzyć luz, co nie jest pożądane w kontekście ewentualnej odsprzedaży w przyszłości. Ale oczywiście każdy ma inny punkt widzenia.
  12. LUKASZOWSKI

    Moje 10 lat na forum

    Przykre ale prawdziwe.
  13. To nie będzie tanie. Napisał bym do Sinn-a z zapytaniem ale według mnie 300-400€ sam bezel. Nie ściągałem ,ale bezel ma śrubke mocującą wiec powinno się to dać zrobić samemu lub lokalnie u zegarmistrza.
  14. Miałem tą przyjemność być w jednej I drugiej manufakturze, we Frankfurcie nad Menem oraz Regensburgu. Jakościowo na podobnym poziomie. Dla mnie ścisła czołówka jeśli chodzi o tool watch-e. Przy kontakcie na żywo lepsze wrażenie niż na zdjęciu. Damasko ma takie innowacje które chciałbym mieć w Sinn-ie i na odwrót. Ceny poszły w góre, ale napewno bardziej przystępne cenowo niż konkurencja ze Szwajcarii. Sinn bransolete ma przeciętną w porównaniu z jakością koperty. Damasko według mojej oceny ma lepszą bransolete, ale dopłata jest bardzo wysoka. Sinn ma świetne paski silikonowe z konkretną klamrą lub klamerką typu butterfly. Damasko brałbym na pasku bi colour a Sinn-a na silikonie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.