Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Beczka76

Użytkownik
  • Content Count

    425
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

108 Entuzjasta zegarmistrzostwa

About Beczka76

  • Birthday 08/24/1997

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Chełmno
  • Hobby
    Stara motoryzacja

Recent Profile Visitors

248 profile views
  1. Bardzo fajny strzał z tym chrono Tym Passatem po niego pojechałeś do Bułgarii? dobry wóz! Kieszonka też ładna, przyjemne takie dla oka są, niech dalej służy w rodzinie W Oryginale to w oryginale poczciwa Rakieta Pomimo może kiepskiego interesu faktycznie warto było.. śliczna ta tarcza jest ^^ ehhh te Łucze, szkoda, że mam tylko jednego..
  2. @Enkil Ale bardzo ładna ta Rodina, świetnie wyszła na foto @jazzualdo dobra parka, ahhh zgarnął by tego Poljota
  3. Dzięki chłopaki za ładny odzew Tak myślałem, tarcza będzie musiała taka zostać... Co do dekielka to tak przy okazji zapytałem.. tak mi się wydaje, że najlepiej będzie "podoginać" go dookoła. Najprostszy sposób bodajże. Plusem tego jest, że łatwo go otworzyć, ale jednak trochę za bardzo lata (aż słychać czasem).Zajrzę z ciekawości z lupką jak wygląda ten rant, bo się nie przyglądałem na razie. Drugiego szukać to tak czy siak chyba słabo, zwłaszcza, że ten mam z grawerem. Damy radę, będzie lux
  4. KUPIĘ: -również mechanizm Slava 2427, bądź sam "balans" :/ -wskazówki Poljot/Kirovskie Junior itp. (proste cienkie złocone), mogą być lekko spatynowane bodajże -mechanizm Wostok 2209 bez sfazowania dookoła -mechanizm Wostok 2409 bez sfazowania dookoła -jakaś tarcza do Amfibii "ośmiokątnej" ze wskazówkami (tylko taka cywilna, bez tych radzieckich, wojskowych motywów- może ktoś coś ma) -szkło oryginalne do Amfibii "beczki"
  5. Popłynąłem i zakupiłem kolejne "złotko" ze Śląska... tylko nie wiem czy za niecałe dwie bańki było warto tarcza w słońcu niestety nie jest taka fajna.
  6. Witam, da radę taki stan doczyścić jakoś? Wydaje mi się, że dużo nie zdziałam gdyż poza jakby zaciekami z nie wiadomo czego są wykwity (uszkodzenia powłoki)... :/ Problem mam również z "luźnym" wciskanym dekielkiem, tak to z nimi jest? Może trzeba go jakoś wyprofilować aby skasować ten luz?
  7. Witam, dawno mnie tu nie było... kupiłem kilka zegarków, choć ostatnio to bardzo mało się działo.. w zeszłym tygodniu wpadło też coś ładnego.. to pokażę @marekscz witamy na forum! Bardzo ładna pamiątka... Fajny model Amfibii, ładna patyna Mam taką samą, ale tarczy mi potrzeba.. bądź jakoś naprawić (urwana nóżka). @Mislavo ależ histioria! Piękny jest ten Poljot faktycznie, stan tarczy bajeczny @kchrapek Twój Poljot również zachwyca... Wspaniały jest ten model, bardzo ciekawa koperta 😍
  8. Który to od nas ma taką ładną Toyotę i bawi się CNC? hahah, spójrzcie jaki fajny zegar pokładowy... a mogło być Seiko
  9. Kurcze szkoda Kusi by spróbować, ale boję się bo faktycznie może być większa kicha.. a kperta ogólnie bardzo ładnie wygląda jeszcze, szkoda by było całkiem spaprać
  10. Dorwałem takiego Poljota, ale niestety ma krzywe uszko :/ (górne prawe) jakieś 0,5 mm.. Da radę to wyprostować? Czy lepiej nie ruszać?
  11. wspaniałe zegareczki Panowie niezłe rodzynki u Was
  12. Super są te zegarki Rubin i Zim bajeczne!
  13. Piękne Pabiedy, ta Twoja Krzyszofie jest obłędna Wspaniały zegarek... Amfibia również, świetny zakup! Sam się czaiłem haha, ale jakoś tak nie zaiskrzyło Dameczki cudowne, fajna ta z dedykacją i z przodu i z tyłu oraz automacik elegancki
  14. Eleganckie łupy, plastikowa Rakietka miodzio
  15. Tutaj też przyspamuję, bo dużo zdjęć mam Mój chronograf z ostatniego wypustu... na mechaniźmie 1-92
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.