Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
carlito1

Klub Miłośników Zegarków Officine Panerai

Recommended Posts

Guest

Witam wszystkich,

Dołączam do klubu z Panerai 112

Super, niech cieszy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdziłem: w 3 dni zrobił +23 sekundy.

Dzięki za info. Akceptowalny wynik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za info. Akceptowalny wynik.

 

Tak jak pisałem (ktoś to też w tym wątku wspomniał), manualne Pamy zachowują lepszą dokładość gdy są nakręcane pod koniec rezerwy chodu. Wcześniej nakręcałem go codziennie i był mniej dokładny. Od wczorajszego nakręcenia, po 23 godzinach zrobił +3 sekundy. 

 

Może ktoś z kolegów dokładniejsze pomiary tego werku robił (P 1000); te moje są takie "na oko", bez żadych aplikacji itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Passero super jest ta 127. Gratuluję.

Bardzo chętnie bym przymierzył.

 

 

 

kala9 co to za pasek

Gratulacje.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich,

Dołączam do klubu z Panerai 112

 

Gratuluję, jeden z moich ulubionych :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję:) świetny jest 112. W kolekcji mam jeszcze 512. Fajnie się uzupełniają:)

post-101054-0-17828700-1557666895_thumb.jpg

Edited by kala9

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Passero

Passero super jest ta 127. Gratuluję.

Bardzo chętnie bym przymierzył.

 

 

 

 

 

Dzięki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bartek - tak naprawde, to tylko tego Fiddiego Ci zazdroszcze :P - gratuluje B)

Skad wyrwales?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Passero

Mariusz, dzięki :)

Kupiłem w Kopenhadze, długo szukałem odpowiedniego egzemplarza. To jest referencja z 2002, więc nie jest łatwo znaleźć zegar w oryginalnym stanie, z pełnym kompletem ;)

Ps. Nie przesadzaj z tą zazdrością, masz przecież Rolex'a... a Rolex, jak wiadomo, robi najlepsze zegarki na świecie ;)  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam małe zaległości w tym klubie. Krisp, Kala gratuluję pięknych Pamów.

Passero brak słów. Ja się tam nie znam, ale to ten Święty Graal każdego Paneristi? Gratki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Passero

 

Passero brak słów. Ja się tam nie znam, ale to ten Święty Graal każdego Paneristi? Gratki.

 

Dzięki, niektórzy tak o nim mówią ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W kontekscietakich limitek co myslicie o 911? Powiem szczerze, ze mialem okazje go mierzyc w tym roku jak bylem na Basel i bardzo przypadl mi do gustu. Oczywiscie nie jest to 47mm, wiec pewnie dla purystow to nie PAM ;)

Na rynku jest ich strasznie malo i bardzo rzadko sie pojawiaja, stad tak sie zastanawiam czy warto czekac, szukac, czy jak kupie jakiegos innego 44mm to wyjdzie na to samo ;)


Pozdrawiam,

Janek

Share this post


Link to post
Share on other sites

W kontekscietakich limitek co myslicie o 911? Powiem szczerze, ze mialem okazje go mierzyc w tym roku jak bylem na Basel i bardzo przypadl mi do gustu. Oczywiscie nie jest to 47mm, wiec pewnie dla purystow to nie PAM ;)

Na rynku jest ich strasznie malo i bardzo rzadko sie pojawiaja, stad tak sie zastanawiam czy warto czekac, szukac, czy jak kupie jakiegos innego 44mm to wyjdzie na to samo ;)

I tu się mylisz :) Jestem purystą, 911 ma wszystko co powinien mieć rasowy PAM.

Tak się szczęśliwie składa ze jestem jego niemniej szczęśliwym posiadaczem :)

 

Był rozprowadzany w 2018 by the way

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edited by DiegoArmando

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj cały dzień da7fceb2327214a079a363a9bbba2a94.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
 Nie przesadzaj z tą zazdrością, masz przecież Rolex'a... a Rolex, jak wiadomo, robi najlepsze zegarki na świecie ;)  :D

Dobrze, ze pusciles oczko, bo bym sie mocno obrazil... -_-

Tak - Rolex jest dla mnie nie pobity pod wzgledem dokladnosci chodu i precyzji tegoz "elementu" i niestety ciezko jedozegarkowcocowi wybrac cos innego... <_< Ale ten Pam mysle, ze predzej czy pozniej zagosci na moim nadgarstku... pewnie znajdzie sie taki gosc, co bedzie chcial wymienic swojego Fiddiego na np. nowa Daytone czy Pepsi  :rolleyes:  :D  ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest McIntosh

Tak - Rolex jest dla mnie nie pobity pod wzgledem dokladnosci chodu i precyzji tegoz "elementu" i niestety ciezko jedozegarkowcocowi wybrac cos innego...

Dobrze, że miałem Roleksa, bo jeszcze uwierzyłbym, że to najlepszy wybór dla jednozegarkowca.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Passero- strzał w 10!!!!

Dawaj wiecej zdjec- takich życiowych a nie katalogowych. I od d..py strony też

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj cały dzień

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Piękny :) gratulacje. Lubię brązowe indeksy w panerai.

Edited by DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Passero

Gratuluję Kolego.

 

 

 

 

Passero- strzał w 10!!!!

Dawaj wiecej zdjec- takich życiowych a nie katalogowych. I od d..py strony też

 

Dzięki Panowie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.