Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
lec

Czy nosimy swoje "starocie"?

Recommended Posts

Mnie też, niech się lepiej przyzna, że ma dwa, jeden w stalowej kopercie drugi w złotej oczywiście z różnymi tarczami.

Nie przyznaję się :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie przyznaję się :D

Przyznasz się!

 

Światełko w oczka,

paluszki w szufladzie

i powiesz gdzie schowałeś... B)   :lol:

 

Ta Twa doxa emerytka

jest za...... :P

prawdę ładna! :wub:


<p>Czasem lec-e w gruchy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hrabia, ładny ten Lever  :D.............on świetnie wygląda na khaki nato.

Ciech, ale elegancko  :P

No ładny, ja się go chyba nie będę pozbywał ;)

A co do nato, to jakoś by mi tu materiałowiec nie leżał... Na tym enerdowskim "oldstockowym" śmierdzielu całkiem wygodnie się go nosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny zegarek pokazujesz w marny sposób, a szkoda ;).

Dawaj fajniejsze fotki :D.  


"You may delay but time will not" Benjamin Franklin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki marny! 

Jaki, wizytówę widać, widać!

A że numerki nie teges,

to nie jest bingo.

To nie my a Lesio trafił!

I jest gites, że nam go

zapodał do oblukania!

 

Ten wyżej zamieszczony,

to sympatyczny kolego 

jak nic pasuje do motoru!

Może nie do SHL ale AWO Sport, 

takie 3ysta pieździesiomt 

z cztero posuwistą motorownią

i kardankiem w tyłku, to by pasiło

nad wyraz do tego staruszka.

Bo obaj cwaj z DDR-u

Edited by lec

<p>Czasem lec-e w gruchy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staszku!

 

Piękny!

Ale jaki to ma gang!

Muzyka dla uszu, radość dla oczu!

I wspomnienia szczenięcych lat!


<p>Czasem lec-e w gruchy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

250, czterosuwowy i w dodatku wolnoobrotowy. :)  


"You may delay but time will not" Benjamin Franklin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staszku!

 

Z tego okresu święta trójca,

marzenia mniej zasobnej

części społeczeństwa,

to właśnie:

 

1. Nasz Junak 350

2. Jawa 350

3. AWO 350

 

koleś na dzielni jeszcze miał 

angielską BESĘ 350

i sąsiad

Lambretkę.


<p>Czasem lec-e w gruchy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staszek piękna sprawa :)


Omega Speedmaster 105.002, Rolex GMT 1675, Zenith El Primero A384, Tag Heuer Monaco cal12, Heuer Montreal cal12, Breitling Long Playing, Certina Chronolympic cal234, Zenith Defy Subsea 600mt, Breitling Chronomatic... parę, ...i sam nie wiem kiedy to się skończy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest romseyman

Piekny. Ostatni raz widzialem takiego na chodzie chyba w okolicach roku 79-80 pod Jelenia Gora. Jak on pieknie brzmial  :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piekny i swietnie utrzymany. Powiedz ze masz do niego jeszcze orzecha na glowe ;)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki, AWO jest 250 (innych nie było) a w ogóle to pierwowzorem był BMW R35


"You may delay but time will not" Benjamin Franklin

Share this post


Link to post
Share on other sites

@70

 

Orzech przyszedł później,

kiedy wprowadzili obowiązek!

Tylko pilotka i okular dopełniał zestaw

bo nie każdy posiadał skórzany płaszcz.

 

Mówisz Staszek, że 350 nie było?

Choć teraz wyczytałem, że plany były.

Coś mi się pomyliło a mogło, 

gdyż czasy odległe i nabywane informacje,

to częstokroć dziś są zakurzone

Ja bym sobie rękę dał uciąć, że tak.

Wydawało mi się, iż były do kupna

dwa modele o różnej pojemności.

Na Twym i jego baku jest znaczek AWO

były też oznaczenia AWO Sport i takie też

miał na swym rumaku mój sąsiad.

W malunku było to, to czarno srebne

a słowo sport na znaczku na pewno było 

mosiężne niczym złoto. 

Edited by lec

<p>Czasem lec-e w gruchy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piekny i swietnie utrzymany. Powiedz ze masz do niego jeszcze orzecha na glowe ;)

Oczywiście.

 

@lec

wszystko się zgadza, modyfikacji AWO było kila. Trzy podstawowe "wersje" ( modele jak kto woli ) "Turist" ,"Przejściówka" i "Sport". Choć niektórzy twierdzą, ze tylko dwie turist i sport. Zmiany dotyczyły zarówno kształtu ramy, jak i silnika, amortyzowania czy siedzeń. Pojemność silnika zawsze 250, może zasugerowałeś się Junakiem lub Jawą. AWO 425 S, bo taki ma mój oznaczenie (4 - czterosuwowy; 25 - pojemność; S-sport)

Nie chcę zaśmiecać wątku, bo to opowieść na kilka "flaszek" ;)      


"You may delay but time will not" Benjamin Franklin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki marny! 

Jaki, wizytówę widać, widać!

 

Ten wyżej zamieszczony,

to sympatyczny kolego 

jak nic pasuje do motoru!

Może nie do SHL ale AWO Sport, 

takie 3ysta pieździesiomt 

z cztero posuwistą motorownią

i kardankiem w tyłku, to by pasiło

nad wyraz do tego staruszka.

Bo obaj cwaj z DDR-u

P

 

Pochodzeniem pasuje - masz Pan rację i Dziadek mój ŚP taki też obok Atlantica ( takiego co to ostatnio reedycję zrobili - the original ) do AWO Sport używał.

Mój motór wibruje jak diabli więc zakładam jakieś mało delikatne konstrukcje a Glashuttem cieszę nadgarstek " do koszuli" - tak jak dziś

 

PS Staszku - trudno że niemiec ale fajny ; ) Może jakiegoś Sokoła jeszcze w szopie trzymasz? Ten to by furorę zrobił z jakimś oficerskim szwajcarem do pary

post-55792-0-66820300-1415273284_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chcę zaśmiecać wątku, bo to opowieść na kilka "flaszek" ;)      

 

To bardzo ciekawe co piszesz. Gratuluję fantastycznego pojazdu.

Mimo, że bardziej kręcą mnie samochody (w tym oczywiści polskie), to czytam Twoje wypowiedzi z wielkim zainteresowaniem i jednocześnie ubolewam nad faktem, że w dzisiejszych czasach nie potrafimy wyprodukować polskiego motocykla... Nawet Junak jest Made in China...


LOGO12 (Kopiowanie).png  KMZiZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo do niedawna to się nie opłacało...mały rynek, konkurencja jakościowo( jedna ) i cenowo ( inna) zabija....ale teraz widzę dwie sprzyjające okoliczności - uwolnienie jeżdzenia małymi moto do 125 bez kategorii A ( za parę lat częśč tego towarzystwa jak się nie pozabija to kupi normalne moto ) i modę na retro...w USA wrócił Indian więc może u nas Sokół doczeka się reaktywacji

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest romseyman

 i modę na retro...w USA wrócił Indian więc może u nas Sokół doczeka się reaktywacji

Moja zona tez wraca z pracy po 5tej    :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.