Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

dariusz chlastawa

Spotkanie 2015

Rekomendowane odpowiedzi

Też będę.

Uprzejma prośba o wpisanie na listę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym poscie wątku prezes podał datę spotkania 27.06.  później data została zmieniona ale jednak w pierwszym poście jest.

Moim zdaniem nie wszyscy czytali temat dalej więc może warto  podać datę spotkania w pierwszym poście jeszcze raz.

Taka luźna sugestia do Zarządu :)  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lista uczestników czerwcowego spotkania klubowego

Hotel Marriott, sobota 13 czerwca godz 9:30

 

Stan zapisów na dzień 27 maja 2015r.

Klubowicze - 45     Osoby towarzyszące - 26

 

 

1. Christo

2. xylog 

3. KrzychuS
4. kolmar +3
5. Pawel2499
6. Tomasz Sitkowski
7. Jajacek
8. Czesiek
9. Sylwia1gb 
10. RTK-WGM 
11. JJ
12. namor
13. @rtur

14. Dommir

15. Robert Frączak  +6 

16. Bartheck +2  / 6 letni Wojtek Lewacki /

17. Santino

18. Pan Igor

19TOUAREG +1

20. Mateusz Dąbrowski 

21. Stanisław Ostrowski +1

22. rk7000

23. roj +1

24. gk1

25. fotolizard +1

26. eye_lip +1

27. pk_kamil

28. Aleksander Tomal PW

29. Jacek Majdecki PW

30. Grzegorz Świderski PW

31. zasadas

32. Wasyl +2 / córeczka poniżej 3 lat /

33. Piotr A.Stasiak

34. ASTRAL

35. Paweł Jankowski +1

36. WULKANUS

37. pasjonat +1

38. draki

39. piotr b

40. voronovitch +3

41. mlp

42. krzysztof101

43. Jaczyc

44. jansando69 +1

45. Grey-G1 +2 / 6 letni syn /

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o dopisanie do listy. Przelew w poniedziałek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedno miejsce proszę .

        piotr b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Poproszę o dopisanie siebie i 3 osób.

Przelew o tytule: voronovitch w kwocie 200 zł puszczony.

 

Osoby towarzyszące będą miały pseudonimy:

Atka Studio,

Bartosz Portugalczyk

Justyna Bartoszowa Portugalska

 

Pozdrawiam,

Grzesiek

 

 

------------------------------------------------------------

 

Grzegorz, wszyscy wchodzicie na Twój nick forumowy. Czyli na liście będzie czterech "voronovitch"  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Poproszę o dopisanie siebie i 3 osób.

Przelew o tytule: voronovitch w kwocie 200 zł puszczony.

 

Osoby towarzyszące będą miały pseudonimy:

Atka Studio,

Bartosz Portugalczyk

Justyna Bartoszowa Portugalska

 

Pozdrawiam,

Grzesiek

 

 

------------------------------------------------------------

 

Grzegorz, wszyscy wchodzicie na Twój nick forumowy. Czyli na liście będzie czterech "voronovitch"  :)

Ok! :) Będziemy wszyscy czterej Woronowicze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też poproszę o dopisanie do listy na Spotkanie i zaraz robię przelew.

 

Do zobaczenia.


Michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość xylog

Taka mała sugestia.

Może przygotować wcześniej identyfikatory?

Takie, żeby był widoczny nick i jakieś nawiązanie do Klubu/spotkania.

Żeby nie była to goła kartka wręczana do samodzielnego wypełnienia?

Coś namacalnego co zostanie po spotkaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sugestię przyjęto do akceptującej wiadomości i realizacji w miarę posiadanych sił i środków  :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka mała sugestia.

Może przygotować wcześniej identyfikatory?

Takie, żeby był widoczny nick i jakieś nawiązanie do Klubu/spotkania.

Żeby nie była to goła kartka wręczana do samodzielnego wypełnienia?

Coś namacalnego co zostanie po spotkaniu.

tylko po co? Mało masz identyfikatorów? Gadźety z XI klubowego spotkania i tak będą  (pewnie;))


Czas zmienia perspektywę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również będę obecny, przelew wysłałem.

Do zobaczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość xylog

tylko po co? Mało masz identyfikatorów? Gadźety z XI klubowego spotkania i tak będą  (pewnie;))

Miło jest, kiedy wiemy z kim się spotykamy.

Moim zdaniem to ułatwi kontakty, przecież nie znamy się, przynajmniej większość.

Oczywiście mogę wziąć swój inny, mam taki np jeszcze z jedynego spotkania CW forum, ale nie jestem pewien, czy to byłoby dobrze przyjete :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miło jest, kiedy wiemy z kim się spotykamy.

Moim zdaniem to ułatwi kontakty, przecież nie znamy się, przynajmniej większość.

Oczywiście mogę wziąć swój inny, mam taki np jeszcze z jedynego spotkania CW forum, ale nie jestem pewien, czy to byłoby dobrze przyjete :)

źle mnie zrozumiałeś! chodziło mi o to, że poprzednimi razy sami sobie je wypisywaliśmy ;)


Czas zmienia perspektywę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość xylog

Żeby ułatwić wykonanie identyfikatorów można puścić listę chętnych, gdzie każdy wpisze co chce mieć widoku.

U mnie np byłoby to xylog - Jacek.

Z takiej listy łatwo wstawić już teksty do arkusza, przecież to będzie tylko kilka kolorowych kartek, które pocięte każdy już sobie wstawi do zawieszki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o dopisanie mnie plus 1 osoba do uczestników. Przelew wysłałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mam pytanie do organizatorów.

Gdzieś przewinęło się, że na spotkaniu będzie L&S. Czy to się potwierdziło?

 

Pozdrawiam

Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Agenda bedzie skonczona asap

NIestety L&S na 2016 się przeniosło ,gdyż jest konflikt dat ,ale za to chyba bedzie Pim Koeslag

 

Agenda of the meeting draft

 

From 8.00 am preparation time

 

9.00 am Hostesses welcome our guests, check invitations and distribute identity cards.

 

9.30 am Opening by the president of the Polish Watch and Clock Collectors Club – Dariusz Chlastawa.

 

9.40 am Welcome and short brieflfing ( present the agenda, VIP, Abassador) by the president of the Polish Watch and Clock Collectors Club – Dariusz Chlastawa.

 

10:00 am Welcome speech Ambassador of Switzerland to Poland, Mr. Lukas Beglinger .

 

10.20 am Flashbacks on concluding unfavourable contract to perform a specified task - Karol Roman part 1 Short funny speech - presentation

 

10.25 am Presentation by the representative of Frederique Constant and Alpina watch company.

 

11.20 am Presentation by the Breva representative.

 

11:55 am Flashbacks on concluding unfavourable contract to perform a specified task - Karol Roman part 2

 

Short funny speech - presentation

 

12.00 am Lunch break.

 

01.00 pm Presentation by Jean Richard

 

02.00 pm “Wskazowki”awords

 

02.20 pm Presentation by the representative of Victorinox watch company

 

02.55 pm Short presentation Prudential

 

03.05 pm Coffee break

 

03.20 pm Presentation by the representative of Zenith watch company.

 

04.15 pm business cards lottery

 

04.45 pm Draw prizes for our guests.

 

04.55 pm Closing time.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cyt:

Żeby ułatwić wykonanie identyfikatorów można puścić listę chętnych, gdzie każdy wpisze co chce mieć widoku.

U mnie np byłoby to xylog - Jacek.

Z takiej listy łatwo wstawić już teksty do arkusza, przecież to będzie tylko kilka kolorowych kartek, które pocięte każdy już sobie wstawi do zawieszki.

 

xylog - proszę !

Mamy aktualnie tornado organizacyjne, obie nasze asystentki poszły na zwolnienie, sekretarki w ciąży, kierowcy porzucili pracę na rzecz innej. Nasze gabinety są remontowane i mamy wymieniane meble. Jest chaos ! Na lunch musimy dojeżdżać prywatnymi autami ! Jest ciężko ! A, przecież do kina najlepiej jest wyskoczyć w okolicach południa ! Jak widzisz chyba nic z tych kolorowych kartek nie będzie, bo i na tenisa czy golfa musimy chociaż raz w tygodniu podjechać :D  :D  :D  

 

Ps.

Nas jest dwóch, doba ma 24 godziny  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszam: Grey-G1 + 1 osoba + 6 letni syn -przelew poszedł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.