Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Godless

ETA cal. 2824-2/7750 vs. C07.111/C01.211

Recommended Posts

Zastanawiałem się niedawno, rozważając zakup Tissota - jakie jest Wasze zdanie na temat nowszych, tanich wynalazków ETA? Mianowicie:

  1. ETA C07.111 (odpowiednik ETA 2824-2) http://watchbase.com/eta/caliber/c07-111
  2. ETA C01.211 (odpowiednik Valjoux/ETA 7750) http://watchbase.com/eta/caliber/c01-211

montowanych m.in. w nowszych Tissot Courtier oraz Tissot Seastar 1000, które z zewnątrz wyglądają bardzo przyzwoicie, a także Certinach i Hamiltonach.

Kilka szczególnych różnic:

  • c07.111 ("Tissot Powermatic 80"/"Certina DS Powermatic 80"/"Hamilton H-10") cyka z częstością 21600 bph, ETA 2824 = 28800;
  • c07.111 (Tissot Powermatic 80) ma 80h rezerwy chodu, ETA 2824 = 40h;
  • oba posiadają datownik i niektóre egzemplarze mają certyfikat chronometryczny COSC.

Zarówno C01.211 jak i 7750 posiadają funkcję chronografu, datownik (7750 = day/date, C02.211 jedynie dzień miesiąca), 28800 bph;
C01.211 posiada rezerwę 45h, 7750 = 40h;
oba mechanizmy posiadają plastikowe elementy - 7750 jedynie części eksploatowane podczas użytkowania chronografu, natomiast C01.211 ma również chociażby plastikowy układ wychwytu (koło wychwytowe i kotwica; sic!), co chyba najbardziej mnie odpycha. Jak dla mnie serce mojego zegarka nie może być z plastiku... równie dobrze mógłbym nosić kwarc.

Generalnie mam nastawienie podobne jak do homage'ów - musiałbym trafić na nie lada okazję, żeby kupić zegarek z ETA Cxx.xxx. A jakie jest Wasze zdanie?



PS. Zdjęcia pożyczone z internetów.

post-88844-0-17111500-1478055043_thumb.jpg

post-88844-0-44337800-1478055052.jpg

post-88844-0-86763700-1478055073_thumb.jpg

post-88844-0-66661800-1478055107.jpg

Edited by Godless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest tego trochę na forum.
W 7750 jest coś plastikowego?

 

plastikowe mechanizmy chodzą od lat i pewnie lata będą chodzić- wszystko zależy od użytkowania

 

róznica taka że vj7750 się serwisuje (koszt około 500zł)  a serwis c01 polega na wymianie mechanizmu na nowy (koszt około 900zł)

dopóki masz gwarancje to nie zastanawiasz się co będzie ale gorzej jest jak gwarancja minie

 

7750 cyka mniej wiecej od lat 70 a c01 jest dość swieżym mechanizmem

 

różnica jest jeszcze taka (na przykładzie autentycznych dwóch sytuacji):

 

przychodzę do zegarmistrza z chrono vj7750

- dzień dobry, chciałbym wykonać serwis mechanizmu

- ok nie ma problemu, wypiszę zlecenie

 

przychodzę do zegarmistrza z tissotem couturierem z c01

- dzień dobry, mam problem z mechanizmem

- wyrzuć to g...o

Edited by CIESLUT

OMEGA SEAMASTER 300M

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie ten stygmat mechanizmu, którego nawet nie warto naprawiać/serwisować powoduje, że raczej nie byłbym skłonny zdecydować się na zakup takiego zegarka.

 

"W 7750 jest coś plastikowego?" - tak, choć niewiele osób najwyraźniej ma tego świadomość. Drobne elementy, w liczbie bodaj 2-3, mianowicie dźwignie/sprzęgła funkcji chronografu (nie jest to kwestia harmonizacji kosztów, tylko celowe zastosowanie materiału (plastiku), który w tych miejscach wykazuje lepszą odporność na eksploatację, niż metal). Odpowiedniki w choćby IWC Portuguese jak 3714 (cal. 79350) również posiadają plastikowe elementy: http://www.iwc.com/forum/en/discussion/32083/

Jest trochę dyskusji na forach na ten temat z powodu wątpliwości użytkowników co do jakości/prestiżu, na który wpływa użycie plastiku w mechanizmach. O ile sprzęgło chronografu to dla mnie temat zrozumiały, o tyle układ wychwytu z plastiku = big no-no.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest GCE

Nowe w zegarkach dostępnych w średniej cenie zdecydowanie nie znaczy lepsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wydaje mi się, że wszystko będzie szło w takim kierunku- CHF się popsuł zegarki zrobily sie tak drogie, że muszą zejść z czegoś kosztem ceny

Share this post


Link to post
Share on other sites

aż z ciekawości oglądnąłem serwis vj7750

 

pokażcie może gdzie są te plastikowe elementy o których mowa bo ja nic nie widziałem


OMEGA SEAMASTER 300M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stronie z pierwszego postu: http://watchbase.com/eta/caliber/c07-111 jest napisane, że mechanizm C07.111 posiada 23 kamienie, natomiast na zegarku Tissot: https://www.tissotwatches.com/pl-pl/shop/tissot-tradition-open-heart-t0639071603800.html, który wpadł mi w oko jest napisane, że posiada 25 kamieni. Ktoś może wie skąd ta zmiana? Oraz co daje?

Edited by Marcenao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe. Albo są dwie wersje tego mechanizmu, albo używane są wciąż rotory wyprodukowane dla 2824-2.


Pozdrawiam

Piotr

 

Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tu nie widze nic z rotora ETA 2824-2. Niemniej, fakt - Powermatic 80 ma kilka wersji (co najmniej 3), np. podlinkowany Powermatic 80.601 albo montowany w damskich chronometrach Tissot Powermatic 80.111. Każdy jest wariacją na temat ETA C07.111.
Te dwa tajemnicze kamienie są najprawdopodobniej tymi przy balansie, który w tym werku jest syntetyczny więc tarcie ma i tak znikome (co jest powodem zastosowania takiego materiału zamiast metalu). Nie sądzę, by była jakakolwiek zauważalna różnica między wersją 23- i 25-kamieniową.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 a jak jest z mechanizem w RADO True -  ETA C07.611 , to tez plastik i byle-co? : (

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nigdzie nie napisałem, że to byle-co. ;) ETA C07 to dobry werk, ale uważam że w tej klasie są lepsze (dla mnie). Jeśli zegarek się podoba i cena jest właściwa, polecam kupić. :) Mimo wszystko będzie przez większość czasu cieszył wyglądem zewnętrznym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj piszą że mechanizm może być serwisowany,regulowany  i jest naprawialny...

https://forums.watchuseek.com/f6/eta-powermatic-80-question-4191922-3.html

Marku, otworzyłem to i między innymi:

"Yes it is a serviceable movement on which you need to change the escapement and pallet fork.

But with the price they come from factory its a total waste of time to repair it."

 

I jeszcze: "But the service cost are same as eta 2824 ( as per Tissot Service Center)"

Edited by PiotrX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale kto to napisał, zegarmistrz, serwis, czy użytkownik forum?


Edit

Jest odpowiedz na to stwierdzenie:

"Thanks for sharing detailed information. But the service cost are same as eta 2824 ( as per Tissot Service Center)"

Edited by Master Yoda

Pozdrawiam, Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale kto to napisał, zegarmistrz, serwis, czy użytkownik forum?

Zamieściłeś link, w tym linku właśnie tak się wypowiadają, to jest od Ciebie :)

 

Edit. Napisał gość w odpowiedzi na pytania, całość przecież można przeczytać, to nie ja słowo honoru :D

Edited by PiotrX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zresztą odnoszę się do stwierdzeń w tym temacie że mechanizm jest nienaprawialny i przy awarii nadaje się do wyrzucenia.

W kontekście tego co podlinkowałem problem wygląda zgoła inaczej.......


Zamieściłeś link, w tym linku właśnie tak się wypowiadają, to jest od Ciebie :)

Piotrek, czytaj, powyżej masz odpowiedz na stwierdzenie tego gościa. które zacytowałeś z linku który podałem....zresztą poniżej jak poczytasz, pisze że nie wie ile kosztuje serwis....

Edited by Master Yoda

Pozdrawiam, Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może nie aż tak drastycznie, że do wyrzucenia, ale jest problematyczny przy naprawie i nie chcą go serwisować, przynajmniej takie są opinie w sieci.

 

Edit: He, he edytujesz po fakcie i mydło maślane z mojej odpowiedzi wychodzi :)

Edited by PiotrX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamieściłeś link, w tym linku właśnie tak się wypowiadają, to jest od Ciebie :)

 

Edit. Napisał gość w odpowiedzi na pytania, całość przecież można przeczytać, to nie ja słowo honoru :D

 

Bo się zastrzelę :lol: , przecież wiem że z linku który podałem, nie z Tory :lol:

Zacytowałeś gościa, ok, a ja poniżej zacytowałem odpowiedz na Jego wpis...

Twój cytat:

 

"Yes it is a serviceable movement on which you need to change the escapement and pallet fork.

But with the price they come from factory its a total waste of time to repair it."

I mój , odpowiedz na Twój cytat:

 

"Thanks for sharing detailed information. But the service cost are same as eta 2824 ( as per Tissot Service Center)"

W linku jeszcze "Twój" gość pisze że pojęcia nie ma ile serwis kosztuje...

 

Może nie aż tak drastycznie, że do wyrzucenia, ale jest problematyczny przy naprawie i nie chcą go serwisować, przynajmniej takie są opinie w sieci.

No właśnie piszę w tym temacie BO TU PADŁY OPINIE ŻE SIĘ NIE NADAJE do serwisu :)


Pozdrawiam, Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piotrek, czytaj, powyżej masz odpowiedz na stwierdzenie tego gościa. które zacytowałeś z linku który podałem....zresztą poniżej jak poczytasz, pisze że nie wie ile kosztuje serwis....

Wie ile kosztuje serwis: "But the service cost are same as eta 2824 ( as per Tissot Service Center)"

Najłatwiej powiedzieć że się nie nadaje, zamówić nowy mechanizm i w nosie. Serwis jest kosztowny, ale nie niemożliwy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie ile kosztuje serwis: "But the service cost are same as eta 2824 ( as per Tissot Service Center)"

Najłatwiej powiedzieć że się nie nadaje, zamówić nowy mechanizm i w nosie. Serwis jest kosztowny, ale nie niemożliwy :)

Jednak chyba się zastrzelę :lol:  :D  :P

Ty cytujesz użytkownika @emso,

"Yes it is a serviceable movement on which you need to change the escapement and pallet fork.

But with the price they come from factory its a total waste of time to repair it."

 

A ja @kousikbarik 

 

"Thanks for sharing detailed information. But the service cost are same as eta 2824 ( as per Tissot Service Center)"

 

 i to "mój " stwierdza to co powyżej zacytowałeś teraz (powyżej) :D 

 

 

Reszta ok ^_^ 

 

 

Edit: He, he edytujesz po fakcie i mydło maślane z mojej odpowiedzi wychodzi :)

Edycja polegała na dodaniu jeszcze jednej odpowiedzi bo piszesz jak Raf...karabin maszynowy :D(ja zresztą też)

To precyzyjne zawiłe sprawy, nie ma co się śpieszyć :lol:

 

 

 

edit

Masz rację, najlepiej powiedzieć "nie da się' i zamówić nowy mechanizm...

 

Ale wystarczy popatrzeć jak sprytni są nasi zegarmistrze, i jaki sprzęt  posiadają ( w sporej części rupiecie z PRLu) i wszystko jasne....

P.S Tyle się mówi o serwisie tego mechanizmu, a przez kilka godzin lustrowałem sieć i NIKT nie zgłaszał problemów czy poważnych awarii...

Edited by Master Yoda

Pozdrawiam, Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

eta co7 powermatic jest jak najbardziej naprawialny i z tego co rozmawiałem z zegarmistrzem to twierdził że  naprawia się go normalnie bez problemów a części są dostępne

inaczej jest przy eta c01 chrono- tego nikt nie naprawia tylko wymienia się na nowe

oczywiście jak znajdzie się szaleniec to pewnie naprawi też zgrzaną plastikową etę g10


OMEGA SEAMASTER 300M

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 2.11.2016 o 03:52, Godless napisał(-a):

Zastanawiałem się niedawno, rozważając zakup Tissota - jakie jest Wasze zdanie na temat nowszych, tanich wynalazków ETA? Mianowicie:

  1. ETA C07.111 (odpowiednik ETA 2824-2) http://watchbase.com/eta/caliber/c07-111
  2. ETA C01.211 (odpowiednik Valjoux/ETA 7750) http://watchbase.com/eta/caliber/c01-211

montowanych m.in. w nowszych Tissot Courtier oraz Tissot Seastar 1000, które z zewnątrz wyglądają bardzo przyzwoicie, a także Certinach i Hamiltonach.

Kilka szczególnych różnic:

  • c07.111 ("Tissot Powermatic 80"/"Certina DS Powermatic 80"/"Hamilton H-10") cyka z częstością 21600 bph, ETA 2824 = 28800;
  • c07.111 (Tissot Powermatic 80) ma 80h rezerwy chodu, ETA 2824 = 40h;
  • oba posiadają datownik i niektóre egzemplarze mają certyfikat chronometryczny COSC.

Zarówno C01.211 jak i 7750 posiadają funkcję chronografu, datownik (7750 = day/date, C02.211 jedynie dzień miesiąca), 28800 bph;
C01.211 posiada rezerwę 45h, 7750 = 40h;
oba mechanizmy posiadają plastikowe elementy - 7750 jedynie części eksploatowane podczas użytkowania chronografu, natomiast C01.211 ma również chociażby plastikowy układ wychwytu (koło wychwytowe i kotwica; sic!), co chyba najbardziej mnie odpycha. Jak dla mnie serce mojego zegarka nie może być z plastiku... równie dobrze mógłbym nosić kwarc.

Generalnie mam nastawienie podobne jak do homage'ów - musiałbym trafić na nie lada okazję, żeby kupić zegarek z ETA Cxx.xxx. A jakie jest Wasze zdanie?



PS. Zdjęcia pożyczone z internetów.

post-88844-0-17111500-1478055043_thumb.jpg

post-88844-0-44337800-1478055052.jpg

post-88844-0-86763700-1478055073_thumb.jpg

post-88844-0-66661800-1478055107.jpg

Ten 'plastik ' to teflon ,to nie jest zwykly chinski jak w zabawkach ,wiec uzywanie nazywy  "plastik "  jest troche mylace .

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.11.2021 o 11:14, tom1111 napisał(-a):

Ten 'plastik ' to teflon ,to nie jest zwykly chinski jak w zabawkach ,wiec uzywanie nazywy  "plastik "  jest troche mylace .

Plastik o którym piszesz to zapewne ABS lub polistyren. Są inne, droższe np. akryl (plexi), octan celulozy czy też teflon. Nie zmienia to faktu, że wszystkie są rodzajem plastiku (chińskiego czy innego pochodzenia).

 

Oczywiście nie miałem na celu nikogo konfundować, także dzięki za doprecyzowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.11.2021 o 11:14, tom1111 napisał(-a):

Ten 'plastik ' to teflon ,to nie jest zwykly chinski jak w zabawkach ,wiec uzywanie nazywy  "plastik "  jest troche mylace .


A nie delrin czasem?

 

https://homearise.com/delrin-teflon/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By PistolPete
      LONGINES CONQUEST CHRONOGRAPH
                  
      Do sprzedania oferuję zegarek LONGINES CONQUEST CHRONOGRAPH  L3.835.4.32.6. DO zegarka dokupiona została oryginalna guma z zapiępciem oraz dodatkowymi endlinkami (koszt ponad 400EUR).
       
       
      „Conquest, najlepszy zegarek na co dzień, był również pierwszą kolekcją LONGINES, której nazwa została chroniona przez Szwajcarski Federalny Instytut Własności Intelektualnej w 1954 roku. Od tego czasu kolekcja ewoluowała pod względem wzornictwa i technologii, ale pozostała wierna swojej pierwotnej tożsamości, emanując harmonijną mieszanką śmiałości, współczesnego designu i sportowej elegancji. Każdy zegarek Conquest Chronograph jest świadectwem nieustannego zaangażowania firmy LONGINES w osiąganie doskonałych wyników i dążenie do doskonałości w zegarmistrzostwie. W tych eleganckich zegarkach zastosowano kalibry LONGINES wyposażone w krzemową sprężynę balansową.”
       
       
      Zauważyłem, że spośród licznych zegarków, które przez kilkanaście lat (będąc już zagarkowo „świadomym”) przewinęły sie przez mój nadgarstek, niektóre wiele droższe, to właśnie Conquest Chrono w wersji szampańskiej zwracał największą uwagę. Nigdy nie oytzrymałem tylu szczerych komplementów i zapytań na temat zegarka co w przypadku tego Conquesta i to zarazem od ludzi obytych w temacie zegarkowym jak i też tych nie interesujących sie na co dzień zegarkami. Zegarek na żywo naprawdę robi wrażenie stylistyką i kolorem tarczy. Dodam też moim zdaniem  o ile na bransolecie zegarek wgląda świetnie to gumie jest fenomenalny. Myślę, że dla fanów chrono i braku daty, szukających jakiegoś zegarka z żywą tarczą jest o świetna propozycja.
       
      https://www.longines.com/de-at/p/watch-conquest-chronograph-l3-835-4-32-6
       
      Dane techniczne:
      Referencja:                   L3.835.4.32.6
      Średnica:                      Ø 42mm
      Grubość:                      14,3mm
      Waga:                          172g (bransoleta) / 143g (kauczuk)
      Koperta:                       Stal
      Bezel:                           Ceramiczny
      Szkiełko:                       Szkło szafirowe, płaskie z powłoką AR 9obustronnie)
      Dekiel:                          Szkło szafirowe
      Napęd:                         Automatyczny, Chronograph, L898
      Rezerwa chodu:            59h
      Data:                            Nie
      Wodoszczelność:          10 ATM, zakręcana koronka
       
       
      Stan techniczny:
      Sprawny i na należytym chodzie. Zegarek zakupiony 04/01/2024 u oficjalnego sprzedawcy Longines w Niemczech. Od tego czasu biegnie 5 letnia gwarancja producenta. Jestem pierwszym właścicielem.
       
       
      Stan wizualny:
      9,0/10   Świetny. Osobiście nie zauważyłem żadnych znaczących śladów użytkowania poza płytkimi mikroryskami na polerowanych elementach bransolety (troche na zapieciu) wynikajacymi ze zwykłego użytkowania. Te delikatne ryski nie są widoczne podczas zwykłego noszenia a pod konrketnym kontrastowym światłem. Starałem się je ukazać na zdjęciach.
       
      Koperta:           Bez skaz.
      Bransoleta:       Bardzo dobry
      Kauczuk:          Świetny (na zapięciu wciąż folia)
      Szkiełko:           Bez skaz.
      Dekiel:              Bez skaz.
       
      Cena: 10900PLN* plus wysyłka z Austrii
       
       
      Istnieje ograniczona możliwość odbioru zegarka z Polski, do ewentualnego ustalenia.
      *Z zachowaniem zdrowego rozsądku i wzajemnego poszanowania.
       
       


















    • By Frozenn
      Witam. Zegarek w świetnym stanie, noszony na zmianę z innym. Świetnie spisuje się w koło chałupy, na ryby, do lasu, zrobił kilkanaście tysięcy km na ciągniku siodłowym, towarzyszył na załadunkach i rozładunkach, słowem - nie boi się wyzwań, do tego był zakupiony i bardzo dobrze spełnia swoje zadanie. Pancerny nie jest, aczkolwiek jak na tę kilka przygód które przeżył, wygląda doskonale. Jedna ryska znajduje się na bezelu (nieobrotowym) na godzinie kwadrans po siódmej i jest widoczna pod pewnym kątem, starałem się ująć ową skazę na fotce, rysa znajduje się na prawo od czerwonej kreski. Na szkiełku dwie drobne ryski, na godzinie 11 oraz wpół do 12, nie ma jak ich ująć aparatem, są bardzo znikome i widoczne pod mocne światło z lampki, koperta również w dobrym stanie, polerowana, bez zadrapań i rys. Dekiel bez skaz. Wygodny gumowy pasek, przyjemnie pachnący, kiedyś oberwał psiknięciem perfum i od tamtej pory, nieprzerwanie, delikatnie nimi pachnie. W skali forumowej, dla bezpieczeństwa dam 7/10.
       
      Lorus zakupiony 04.08.2023 przez pierwszego właściciela, następnie przeze mnie tutaj na bazarku około roku temu. W zestawie wszystko to co daje producent. Trochę specyfikacji:
      szkło mineralne, uszczelnienie na 10 atmosfer, korona typu push. Mechanizm y676c, nic innego jak przebrandowany seikowski 7s26 - ok 40h rezerwy chodu, brak stop sekundy i dokręcania z korony, za to dość popularny, prosty i punktualny. Noszony na codzień spieszy się takie 5 do 8 sekund, zależy w jakiej pozycji odkładamy go na noc. Nienoszony odpoczywa w rotomacie - werk nie ma zastojów. Będąc w rotomacie nieco przyspiesza - do 10-12 sekund na dobę. Wymiary: 42,3 mm b/k, 13,2 mm grubości, szerokość paska między uszami to 18 mm. L2L 48,4 mm. Max obwód nadgarstka to 20,5 cm. Na moim 17,5-18 centymetrowym nadgarstku, zegarek bardzo dobrze leży.
       
      Całość do oddania za 250 zł. Koszt wysyłki wybranym przez Ciebie kurierem po Twojej stronie. Zapraszam do kontaktu, na pewno się dogadamy
       
      Pozdrawiam, Maciej.









    • By adiblue2
      LONGINES CONQUEST Gent Automatic L3.720.4.02.6,
      Pełny zestaw, pudełko, dowód zakupu, karta gwarancyjna, polska dystrybucja.
      Zakupiony 09.11.2024 , gwarancja do 09.11.2029.
      Stan mocne 8/10.
      Na dobrym chodzie. 
      Nigdy nie otwierany.
      Nie zanurzany.
      Szafirowe szkło.
      Brak śladów na zewnętrznym AR.
      Bransoleta skrócona w salonie na nadgarstek 17 cm. Wypięte ogniwa w zestawie.
      Cena 6400 zł.
      Kurier Inpost lub paczkomat 20 zł.
      Możliwy odbiór osobisty w Gliwicach i okolicy.
       
       

       
       
       
      ----------------------------------------------------------------------------------------------------
       
       
       
      LONGINES CONQUEST GMT L3.687.4.99.6,
      Pełny zestaw, pudełko, dowód zakupu, karta gwarancyjna, polska dystrybucja.
      Zakupiony 11.02.2018.
      Stan 7/10.
      Na dobrym chodzie. 
      Nigdy nie otwierany.
      Nie zanurzany.
      Szafirowe szkło.
      Mechanizm automatyczny L704.
      Bransoleta skrócona w salonie na nadgarstek 17 cm. Wypięte ogniwa w zestawie.
      Cena 2900 zł.
      Kurier Inpost lub paczkomat 20 zł.
      Możliwy odbiór osobisty w Gliwicach i okolicy.
       

       
       
    • By Feymozim
      Serwis Omegi Cosmic 2000 cal.1012 Z 1971 roku  



    • By Z_bych
      Zegarek męski BALTICUS Grey Seal III Chrono niebieski na Valjoux
      Cena 6000 zł  4500 zł + koszt wybranej wysyłki
      Stan 8/10 - proszę o obejrzenie zdjęć, przedstawiają dokładnie stan zegarka
       
      Balticus Grey Seal Blue Chronograph to zupełnie nowa odsłona Szarej Foki, wyprodukowana w zaledwie 40 egzemplarzach, co czyni ten zegarek jeszcze większą gratką dla prawdziwych fanów zegarków. Prezentowany model wyposażony został w automatyczny, szwajcarski mechanizm ETA 7750 Valjoux z 46-godzinną rezerwą chodu, którego pracę obserwować możemy przez przeszklony dekiel stalowej koperty, dodatkowo ozdobiony wizerunkiem szarej foki. Na gradientowej, granatowo-niebieskiej tarczy znajdują się indeksy, podwójny datownik, zegary chronografu, mały zegar 24-godzinny, skala tachymetru, logo marki Balticus oraz nazwa Grey Seal, zaś za bezpieczeństwo cyferblatu odpowiada szafirowe szkło z powłoką antyrefleksyjną. Dodatkowo dla umożliwienia odczytu wskazywanych wartości w ciemności, wskazówki oraz indeksy wypełniono dobrze świecącą lumą. Do zegarka założona została gruba bransoleta ze stali szlachetnej typu mesh, z zapięciem motylkowym posiadającym mikro regulację, dzięki czemu idealnie dopasujemy ją do nadgarstka. Do zegarka dołączony jest także czarny, skórzany pasek z zapięciem motylkowym. Balticus Blue Seal Green Chronograph objęty został roczną gwarancją producenta a zapakowany w eleganckie drewniane pudełko i pudełko tekturowe.
      Stan zegarka: mechanicznie bez zarzutu, wizualnie – zegarek kilkanaście razy na nadgarstku, nosi drobne, włosowate ślady na polerowanych elementach koperty. Pasek skórzany i gumowy są nowe, nieużywane. Bransoletka skrócona na nadgarstek ok. 18 cm, w komplecie 4 zdjęte ogniwa, czyli w sumie zegarek będzie pasował na nadgarstek do 22 cm obwodu.
      Specyfikacja:
      Kolekcja: Balticus Grey Seal limitowany do 40 sztuk
      Model: Balticus BLT-BALGSBLCH
      Funkcje: chronograf, tachymetr, zegar 24-godzinny
      Kalendarz:dzień tygodnia i miesiąca
      Fluorescencyjne wskazówki oraz indeksy
      Koperta: ze stali szlachetnej, antyalergicznej
      Zakręcany i przeszklony dekiel
      Wodoszczelność 100 m
      Mechanizm: automatic ETA 7750 Valjoux, rezerwa chodu - 46 godziny, wibracje – 28800/h, 25 kamieni
      Szkło szafirowe z antyrefleksem
      Bransoleta stalowa typu mesh + pasek skórzany + gumowy pasek
      Średnica koperty - 44 mm
      Grubość koperty - 13 mm
      Oryginalne pudełko producenta
      Komplet z kartą gwarancyjną,
       
      Schaumburg GT-Motorsport ONE Automatic SCH-GT1R to świetna propozycja dla fanów wyścigów rajd
      Cena 3500 zł + koszt wybranej wysyłki
      Stan 7/10 - proszę o obejrzenie zdjęć, przedstawiają dokładnie stan zegarka
       
      Schaumburg GT-Motorsport ONE Automatic SCH-GT1R to świetna propozycja dla fanów wyścigów rajdowych i jednowskazówkowych zegarków. Swoją stylistyką model nawiązuje właśnie do motoryzacji. Jego czarny, skórzany pasek z okrągłymi wycięciami zdobią czerwone przeszycia. Srebrną kopertę o okrągłym kształcie wykonano ze szczotkowanej stali szlachetnej. Osadzono w niej szarą, szczotkowaną, przykrytą szkłem szafirowym tarczę, która pokazuje czas za pomocą jednej wskazówki. Na wysokości godziny szóstej ulokowano datownik dni miesiąca. Pracę mechanizmu automatycznego, który odpowiada za dokładny chód zegarka, możemy oglądać przez zakręcany, transparentny dekiel.
      Specyfikacja:
      Funkcje i specyfikacja zegarka marka: Schaumburg model: GT-Motorsport ONE Automatic SCH-GT1R koperta: szczotkowana, srebrna stali szlachetnej pasek: 3 paski typu RALLY w komplecie (używane, w bardzo dobrym stanie, przygotowane do sprzedaży i ponownego noszenia) tarcza: szara, szczotkowana, szkło: szafirowe datownik: dni miesiąca. mechanizm: szwajcarski, manufakturowy mechanizm automatyczny SW-20A. dekiel: zakręcany i transparentny wodoszczelność: 50 metrów szerokość koperty: 45.00 mm firmowe pudełko Schaumburg skóropodobne i tekturowe Stan zegarka: mechanicznie zegarek jest w stanie idealnym, wizualnie nosi normalne, ślady noszenia, widoczne na zdjęciach. Zdjęcia przedstawiają chyba każdą ryskę, nie były retuszowane.  
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       


































×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.