Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Tusio

IWC Yacht Club vs Omega Speedmaster Moonphase

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie - „chodzą” za mną

 

https://www.omegawatches.com/watch-omega-speedmaster-moonwatch-omega-co-axial-master-chronometer-moonphase-chronograph-44-25-mm-30433445203001

 

https://www.iwc.com/en/watch-collections/portugieser/iw390503-portugieser-yacht-club-chronograph.html

 

Co do mnie przemawia:

 

- Omega - wygląd, uniwersalność (bransoleta do dokupienia), cena (chociaż słyszałem opinię, że płacenie za Omegę powyżej 20kPLN nie ma sensu), lekko sportowy styl

 

- IWC - wygląd, zawsze marzyłem o Portuguese, lekko sportowy styl

 

Jakie mam wątpliwości:

 

- Omega - trochę zbyt popularna - odnoszę wrażenie że to marka pierwszego wyboru dla większości osób; taki trochę volkswagen ;-)

 

- IWC - jak z serwisem w PL?

 

Generalnie jestem zainteresowany zakupem wyłącznie nowego w Europie i wyłącznie u Autoryzowanego Dealera - za małe doświadczenie i za mały budżet żeby eksperymentować. Na obydwie sztuki bez problemu wynegocjowałem 18 (IWC) i 20% rabatu - czy da się więcej? - jeżeli tak to gdzie?

 

Jakieś inne propozycje w zbliżonych budżetach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś podpowiedzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- Omega - wygląd, uniwersalność (bransoleta do dokupienia), cena (chociaż słyszałem opinię, że płacenie za Omegę powyżej 20kPLN nie ma sensu), lekko sportowy styl

 

 

- Omega - trochę zbyt popularna - odnoszę wrażenie że to marka pierwszego wyboru dla większości osób; taki trochę volkswagen ;-)

A to zegarek pierwszego, czy kolejnego wyboru dla Ciebie :)? No i czy płacenie powyżej 4k zł za jakikolwiek zegarek ma w ogóle sens...?

Pewnie będziesz zadowolony z zakupu jednego, jak i drugiego - no chyba, że któryś "gada" do Ciebie bardziej :) Z tej pary, jak dla mnie, to IWC, ale Omega też fajna, i tyle :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bierz IWC bo widzę, że bardziej skłaniasz się ku niej.

Omega też jest świetna i raczej to nie jest marka pierwszego wyboru w PL.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nawet jakby była to co z tego? Nie wiem, jeżdżenie passatem (noszenie Omegi) to chyba nie jest wstyd? Czy jest?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nawet jakby była to co z tego? Nie wiem, jeżdżenie passatem (noszenie Omegi) to chyba nie jest wstyd? Czy jest?

Passatem w dieslu jest :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passatem w dieslu jest :)

W dieslu to w ogóle trochę wstyd

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak przeglądam te zegarki to mam problem z odczytem cyfr na IWC. Widziałeś go na żywo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak przeglądam te zegarki to mam problem z odczytem cyfr na IWC. Widziałeś go na żywo?

Przymierzałem tą Omegę i jeszcze ceramiczną granatową - ceramiczna minimalnie ładniejsza, ale ta bardziej praktyczna bo wygląda równie dobrze z paskiem jak i bransoletą. IWC też przymierzałem i wizualnie leży mi najbardziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nawet jakby była to co z tego? Nie wiem, jeżdżenie passatem (noszenie Omegi) to chyba nie jest wstyd? Czy jest?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Sam jeżdżę ale nie z wyboru... trochę bezbarwne auto ale dobry stosunek wielkości/jakości do ceny

 

Tą Omegę porównał bym raczej do zakupu VW Phaetona - czyli „auto dla ludu” w cenie S klasy = największa porażka sprzedażowa w historii VW ;-)

 

Gdybym miał mniejszy budżet to pewnie „Omega typu Passat” byłaby bezkonkurencyjna, np:

https://www.omegawatches.com/watch-omega-seamaster-seamaster-300-omega-master-co-axial-41-mm-23330412101001

https://wkruk.pl/zegarki/omega/zegarek-omega-seamaster-300-omega-master-co-axial-41-mm

 

Zastanawiałem się jeszcze nad JLC ale nie jestem przekonany czy to dobra opcja

http://www.jaeger-lecoultre.com/ww/en/watches/jaeger-lecoultre-plrs/jaeger-lecoultre-plrs-chronograph/9028170.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat to jakim autem się jeździ a to jaki się ma zegarek to jak porównywanie to jakie buty nosisz do tego jaki masz telefon. To zależy od stylu i potrzeb, jak ktoś chce to może mieć Rolexa i jeździć polonezem jak komuś pasuje :) - jak dla mnie ma to też swój urok, a co poniektórych będzie coś piekło że ktoś jest tak na luzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bierz IWC bo widzę, że bardziej skłaniasz się ku niej.

Omega też jest świetna i raczej to nie jest marka pierwszego wyboru w PL.

To prawda że IWC na razie wygrywa, ale nie mam na tyle doświadczenia żeby stwierdzić czy poza wyglądem to dobry wybór (jakość, mechanizm, utrata wartości etc.)

Wizualnie poza wspomnianym JLC Polaris podobają mi się też Zenithy El Primero

 

http://www.zenith-watches.com/en_en/chronomaster-el-primero-range-rover-velar.html

 

http://www.zenith-watches.com/en_en/el-primero-36-000-vph-3.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co pokazujesz to będzie dobry wybór, el primero również bo to legenda.

 

Najmniejsza utrata wartości będzie przy Rolexach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co pokazujesz to będzie dobry wybór, el primero również bo to legenda.

Najmniejsza utrata wartości będzie przy Rolexach.

Rolex odpada. To ma być prezent urodzinowy od żony, a Rolex’y wg niej „zbyt emeryckie” ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rolex odpada. To ma być prezent urodzinowy od żony, a Rolex’y wg niej „zbyt emeryckie” ;-)

Emeryci nie jeżdżą BMW w dresie Addidaasa :)

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passatem w dieslu jest :)

 

W dieslu to w ogóle trochę wstyd

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Teraz spokojnie można mówić  "z silnikiem wysokoprężnym"     

Dizle to były kiedyś kopcące i mułowate i taka opinia została u tych co zawsze benzyną latali - wystarczy jedna przejażdżka i uśmiech na gębie się pojawi - 200 koni w dizlu dostępne praktycznie od samego dołu + turbinka to nie to samo co 200 w benzynie a silników już teraz nie słychać w środku  :)

 

Rolex odpada. To ma być prezent urodzinowy od żony, a Rolex’y wg niej „zbyt emeryckie” ;-)

I ma racje - Rolex oklepany do bólu bo jak nie oryginalny to masa zegarków nim inspirowana po całe masy podróbek - z tego powodu pozbyłem się kiedyś Steinharta jak mnie facet w kolejce na Kasprowy zapytał czy to Rolex? A ja ... nie to Steinhart  -_-  i tak jakoś z podróbą się poczułem na ręku od tamtej pory nie chcę niczego "inspirowanego" nawet trochę

 

Bierz IWC 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście wolałbym JLC od IWC, ale polarisa bez chrono ewent z budzikiem, ale to chyba naciagnie budżet...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz spokojnie można mówić  "z silnikiem wysokoprężnym"     

Dizle to były kiedyś kopcące i mułowate i taka opinia została u tych co zawsze benzyną latali - wystarczy jedna przejażdżka i uśmiech na gębie się pojawi - 200 koni w dizlu dostępne praktycznie od samego dołu + turbinka to nie to samo co 200 w benzynie a silników już teraz nie słychać w środku  :)

Dobrze waść prawisz. W moim dizelku rura wydechowa lśni od środka gołym metalem. Zero sadzy. Opinie o dieslu najczęściej wydają ci, których wiedza pochodzi z ery Starów i Kamazów.

A co do zegarków, to jako Omegowiec mogę wydać tylko jeden werdykt :)


"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja wolałem swojego poprzedniego, który dieslem nie był... post-97650-1529135160,9204_thumb.jpg

 

I podtrzymuję, że z zaproponowanych to IWC

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba mam faworyta, ale w wersji IW390507 :)d8676d2ec4f179f25e9afbc30410244e.jpg

Dizle to były kiedyś kopcące i mułowate i taka opinia została u tych co zawsze benzyną latali - wystarczy jedna przejażdżka i uśmiech na gębie się pojawi - 200 koni w dizlu dostępne praktycznie od samego dołu + turbinka to nie to samo co 200 w benzynie a silników już teraz nie słychać w środku :)

Współczesne diesle mają dwa oblicza:

- pierwsze jest pozytywne, dobre osiągi i niższe zużycie paliwa, dobra kultura pracy;

- drugie negatywne, związane z tym, że jest to strasznie droga technologia, co widać jak się kupuje nówkę.

Aby utrzymać parametry to właściwie po przebiegu 150 tys trzeba wymienić wiele części. Jak się tego nie zrobi, to cała ta technologia wraca do czasów klekotów, co widać jak się stanie za takim tdi.

U nas mało kogo na to stać, więc samochody po 10 latach to ekologiczny złom.

O przestępstwie VW nie wspomnę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba mam faworyta, ale w wersji IW390507 :)d8676d2ec4f179f25e9afbc30410244e.jpg

 

Ciekawa opcja. Na żywo nie widziałem. Na zdjęciu trochę biją po oczach białe tarcze na niebieskim tle i niebieski kauczuk trochę „plastikowy”, ale pewnie trzeba zobaczyć, aby ocenić.

Gdybym miał wybierać na podstawie zdjęcia to raczej zostaję przy IW390503 albo bym się zastanawiał nad Blue Side of the Moon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hubex

Z tych wszystkich przytoczonych - IWC, wygląda najlepiej, najszlachetniej, jeżeli mogę tak to ująć. Co do serwisu, jeżeli tylko konserwujesz, nie powinno być problemu. Jeżeli się popsuje, na gwarancji zwłaszcza - Wiedeń lub inna lokalizacja za granicą, bo akurat ten, to mechanizm własny (manufakturowy). Serwis słaby, ale to tylko moje doświadczenie. Czasem lepiej oddać do dobrego zegarmistrza u nas niż wysyłać w świat, zwłaszcza jeżeli jest po gwarancji. Ale tu już trzeba wiedzieć do kogo. Ja nie wiedziałem gdy miałem problem  :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatecznie wygrywa Yacht Club. Mierzyłem po raz kolejny i dla mnie bezkonkurencyjny w tym przedziale cenowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mission acomplish

 

post-105061-0-84146100-1531329190_thumb.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez SPS
      IWC Spitfire Pilot Chronograf, numer ref; IW387901
      Opis;
      - Zegarek z całym kompletem widocznym na zdjęciu -  torba, pudełka, książeczki, karta, ściereczka, dowód zakupu (Jubitom Katowice), dodatkowy pasek IWC z Kruka.
      - ten zegarek to jedna z ikon chronografów, tarcza grafitowo-szara, wypełnienie lumy żółtawe, styl zegarka typowo militarny lotniczy,
      - koperta stal szczotkowana, średnica  41mm, lug-to-lug 51mm, grubość 15mm,  wodoszczelność 60m, zakręcana koronka, zakręcany podwójny dekiel (antymagnetyczny), szerokość ucha 20mm, szkło szafirowe z dwustronnym antyrefleksem,
      - automat cal. 69380, chronograf, day-date, rezerwa chodu 46 godzin,
       
      Ocena 9,5/10 – zegarek jest jak nowy, zero rys, działa świetnie, zegarek jest zarejestrowany – gwarancja do 25 listopada 2032 roku.
      Cena – 27690  zł (cena regularna 36300 zł)
      Sposób i koszt wysyłki;
      - Odbiór osobisty w Rudzie Śląskiej – na Śląsku mogę podjechać lub
      - Wysyłka kurierem w cenie
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       
       
    • Przez PistolPete
      REALIZACJA
       
      OMEGA SPEEDMASTER MKII RIO 2016 LIMITED EDITION
                  
      Do sprzedania oferuję zegarek OMEGA SPEEDMASTER MKII RIO 2016 LIMITED EDITION 522.10.43.50.01.001
       
      "Zainspirowany modelem OMEGA Speedmaster Mark II z 1969 r. i odzwierciedlający oczekiwania związane z Igrzyskami Olimpijskimi, Speedmaster Mark II „Rio 2016” przywołuje chwałę i zaszczyt, jakie niesie ze sobą miejsce na podium zwycięzców.
      Ten model, którego powstanie zaledwie 2016 sztuk, ma matową czarną tarczę z 30-minutowym licznikiem przy godzinie 3, 12-godzinnym licznikiem przy godzinie 6 i małą wskazówką sekundową przy godzinie 9. Subtarcze zdobią pierścienie wykonane z brązu, 18-karatowego żółtego złota i srebra próby 925, w podanej kolejności. Przezroczysta skala tachymetru na szafirowym krysztale jest podświetlona fluorescencyjnym pomarańczowym pierścieniem wypełnionym substancją Super-LumiNova. Zegarek posiada 42,4-milimetrową kopertęa ze stali nierdzewnej z pasującą bransoletą. Sercem tego chronografu jest ekskluzywny kaliber Co-Axial 3330 firmy OMEGA."
       
       
      Dane techniczne:
      Referencja:                   522.10.43.50.01.001
      Średnica:                      Ø 42.2mm x 46.2mm
      Grubość:                      14,9mm
      Waga:                           197g
      Koperta:                       Stala
      Szkiełko:                       Szkło szafirowe z powłoką AR obustronnie
      Dekiel:                          Pełny, stalowy
      Napęd:                         Automatyczny, Omega 3330
      Rezerwa chodu:          52h
      Data:                             Tak
      Wodoszczelność:        10 ATM
       
      https://www.omegawatches.com/de-at/watch-omega-speedmaster-mark-ii-co-axial-chronometer-chronograph-42-4-x-46-2-mm-52210435001001
       
       
      Stan techniczny:
      Sprawny i na należytym chodzie. Zegarek zakupiony w 01/2015 w Wiedniu. Jestem drugim wlasicielem
       
      Stan wizualny:
      8.5-9,0/10         Bardzo dobry +. Osobiście nie zauważyłem żadnych znaczących śladów użytkowania poza płytkimi mikroryskami na polerowanych elementach bransolety wynikajacymi ze zwykłego użytkowania 
      Koperta:           Bez skaz.
      Bransoleta:      Bardzo dobry
      Szkiełko:           Bez skaz.
      Dekiel:              Bez skaz.
       
      Cena: REALIZACJA
       
      Istnieje ograniczona możliwość odbioru zegarka z Polski, do ewentualnego ustalenia.
















    • Przez dodge66
      1) Sinn 103 St Flieger Chronograph
      Model jeszcze sprzed zmian tnących koszty, dlatego na pokładzie pracuje Valjoux 7750 ze stop-sekundą i 48h rezerwy chodu, do tego bezel z "kropką" na godz. 12 zamiast trójkąta. Zegarek jest na świetnie pasującym, skórzanym pasku, dodaję również niemal nieużywaną bransoletę H-link (praktycznie żadnych rysek, nawet na zapięciu), która została dokupiona oddzielnie. Stan określam na mocne 8/10, zauważyłem kilka śladów na bezelu oraz na kopercie, również drobnych kilka rysek na dekielku. Hesalitowe szkiełko bez żadnych śladów - czyste.
       
      Sinn 103 St to zegarek wszystko-mający: chronograf, datownik, dzień tygodnia w dwóch językach, zakręcana koronka, porządna luma, obrotowy bezel, do tego wodoszczelność godna prawdziwego nurka - 200m, nawet zapięcie bransolety posiada przedłużenie
       
      Zegarek raczej dobrze znany na forum, kilkukrotnie pojawił się w kalendarzu KMZiZ
       

       
      W komplecie znajdują się:
      - Zegarek właściwy
      - Oryginalna bransoleta H-link z pudełkiem i zestawem akcesoriów
      - Instrukcja i karta gwarancyjna
      - Dwa pudełka
      - Skórzany pasek
      - Przyrząd do zmiany pasków Sinn
      - Katalog Sinn z cennikiem i akcesoriami
       
      CENA: 7700zł  6600zł  (plus wybrana przesyłka lub odbiór osobisty - do ustalenia)
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       
      Garść trochę lepszych zdjęć:
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       
      2) Omega Seamaster Aqua Terra 150M
      Na sprzedaż leci nowa i nieużywana Omega Seamaster Aqua Terra 150M w rozmiarze 38 mm z piękną, niebieską boazerią (ref. 220.10.38.20.03.001). Zegarek jest nadal w oryginalnych foliach i pochodzi z polskiej dystrybucji z 5-cio letnią gwarancją do września 2029.
       
      Pełny zestaw salonowy:
      - Zegarek właściwy w foliach
      - Pudełko białe, pudełko drewniane i ukryte w nim czerwone pudełko podróżne
      - Zawieszka, instrukcja oraz 3 karty z etui
      - Oryginalne pudełko transportowe (coffin case)
      - Katalog i torba
       
      Cena katalogowa: 32100zł
       
       CENA: 28900zł  25500zł  (plus wybrana przesyłka lub odbiór osobisty - do ustalenia)
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       
      Garść lepszych zdjęć innego egzemplarza - AT ma pełno smaczków
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

    • Przez Lucy007
      Witam znaleźliśmy zegarek Omega Geneva po dziadku męża. Bardzo zależy mi żeby go uruchomić, ponieważ mąż nie ma prawie żadnych pamiątek po dziadku, a był on dla niego bardzo ważny. 
       
      Byłam u dwóch zegarmistrzów w naszym mieście i żaden nie chce podjąć się naprawy z uwagi na brak części. Wiem że koronka jest ukręcona, oś od sekundnika jest złamana. 
       
      Czy mozecie polecić mi serwis omegi w Polsce lub poza nia bo zasugerowali mi wysyłkę na serwis do Szwajcarii. Bardzo mi zależy żeby zegarek został zachowany w obecnym stanie jedynie uruchomiony na oryginalnych częściach i dodany oryginalny pasek (może być również używany)  jeśli ktoś posiada  części lub pasek na sprzedaż to chętnie odkupie




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.