Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
MasterFan

PODFORUM MIŁOŚNIKÓW ZEGARKÓW CASIO G-SHOCK !


Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, petruss napisał:

Zdecydowanie do noszenia. Kolekcjonerskie są spoko, ale nie dla mnie...

fajny zegareczek i wszytko ma co trzeba  a nawet więcej - www.olx.pl/oferta/casio-g-shock-gpw-2000-1aer-gravitymaster-CID87-IDIavvz.html#01190e2edd;promoted

Edytowane przez unadarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, unadarek napisał:

fajny zegareczek i wszytko ma co trzeba - www.olx.pl/oferta/casio-g-shock-gpw-2000-1aer-gravitymaster-CID87-IDIavvz.html#01190e2edd;promoted

"Sprzedaje sam zegar bez pudła i papierów." <- takie zdanie, u mnie dyskwalifikuje ofertę na tym portalu - nawet jak mogę odebrać zegarek osobiście i wszystko sprawdzić bo pochodzenia nie sprawdzę.

 

z archiwum:

DSC06874.jpg

 

Edytowane przez Daito

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Daito napisał:

nawet jak mogę odebrać zegarek osobiście i wszystko sprawdzić bo pochodzenia nie sprawdzę.

zgadzam się ale czy to jedyny... - przykład że można  znaleźć coś  fajnego bo to  fajny model i zdarzają się także  z papierami 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja niedawno skusiłem się na gpw2000 i jestem mega zadowolony. Od dnia zakupu nie schodzi z łapy. Mimo wielkości dla mnie bardzo wygodny, ale to zapewne dlatego ze idealnie trafia u mnie rozstaw dziurek w pasku i nie jest ani z luzno ani za ciasno ale wiadomo to kwestia indywidualna
8be016ab57be9f7310a58de3ff835352.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 17.01.2021 o 21:00, revolta4 napisał:

Marcin widzę żabę na twoim nadgarstku. 💪

Marcin widzę żabę na twoim nadgarstku. 💪

 

 

 

20180221_152040-01.jpeg

Albo.. 

 

 

 

 

IMG_20191112_130404-01-01-01.jpeg

Żaby mi się podobają . Może za jakiś czas :) 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Crafter Blue, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Oris, Sinn, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko lepiej przymierzyć bo nie wszystkie dobrze leżą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, satanic napisał:

Tylko lepiej przymierzyć bo nie wszystkie dobrze leżą.

Może inaczej, są wygodne, ale nie na każdy nadgarstek, to wielki G z długaśnym paskiem.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszkę musiał się schłodzić 😉

IMG_20210119_141411.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie pomocy bo mnie dziś zamurowało.

Gg1000 padła bateria. Poszedłem do salonu który ma lub miał dystrybucję Casio w moim mieście i zegarmistrz powiedział że nie wymieni baterii bo nie ma kluczyka. Z tego co wiem jest ampula do paska i krzyżak do pokrywki?

Podejrzewam że problem pojawił się przez uszczelki pod deklem?

Mniejsza o to, wątpię by w Jeleniej Górze lub okolicy byk ktoś z forum zostaje mi tylko wysyłka? Jak wygląda to w przypadku gwarancji?
Czy w Polsce na prawdę nie można wymienić baterii w GG-1000-1A8ER?

W poniedziałek odesłałem do Zibi w Sochaczewie na odpłatną wymianę baterii. Dziś od rana jestem zasypany e-mailem i telefonem że posiadam zegarek ze sklepu Time on Time i nie zrealizują naprawy wg. gwarancji tylko odpłatnie. Mówie nie problem, ale mówią że tracę gwarancję no ale jak? Dzwonię do sklepu o co chodzi mówią nie ma problemu tylko dać papier na wymianę. Teraz dostaje wiadomość że serwis odmawia odpłatnej wymiany i odsyła zegarek? Ja chyba śnie mija 2 tydzień bez zegarka.. W którym nie działa bateria... Przez telefon odniosłem wrażenie że Pani mówiła że Time on time to ich konkurencja? Ja nie w temacie czy coś wiadomo na ten temat to jakaś mafia zegarkowa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TimeOnTime to sklep, który swoimi kanałami sprowadza zegarki zza granicy z pominięciem oficjalnej polskiej dystrybucji, dlatego w Zibi są pewnie tak na nich najeżeni. Ale dlaczego serwis Zibi odmówił odpłatnej wymiany baterii, tego nie wiem. Może boją się, że w zegarku wcześniej było dłubane i boją się, że pójdzie to na ich konto? Pewności nie mam.

Ale muszę przyznać, że jak na wymianę baterii to historia robi się całkiem ciekawa i wielowątkowa.
Uzbrajam się w popcorn i czekam na dalszy rozwój sytuacji.5ad4206c5ecdc5e0715064ae78aa4695.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, TomG80 napisał:

TimeOnTime to sklep, który swoimi kanałami sprowadza zegarki zza granicy

 
 

gwarancja powinna być europejska i jeśli kupiony na terenie UE  to każdy serwis na terenie UE powinien ją uwzględniać bez łaski  co wiecej sklep jest zarejestrowany i oświadcza: " Prowadzimy sprzedaż oryginalnych zegarków damskich i męskich wyłącznie znanych marek. Produkty objęte są pełną pisemną gwarancją, pochodzą z oficjalnych sieci dystrybucyjnych co zapewnia bezpieczeństwo zakupów..." wiec jaki problem !!!

Edytowane przez unadarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gwarancja powinna być europejska i jeśli kupiony na terenie UE  to każdy serwis na terenie UE powinien ją uwzględniać bez łaski 
Ale w Polsce działa to inaczej, Zibi daje swoją przedłużoną gwarancję na zegarki pochodzące z ich dystrybucji, a innych nie robi. Tak samo również robią teraz inne firmy, które same sprowadzają zegarki Casio zza granicy. Stąd niezorienotwany użytkownik może się trochę gubić w "uwarunkowaniach politycznych". Jest, jak jest - co zrobisz, jak nic nie zrobisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, TomG80 napisał:

Ale w Polsce działa to inaczej, Zibi daje swoją przedłużoną gwarancję na zegarki pochodzące z ich dystrybucji, a innych nie robi. Tak samo również robią teraz inne firmy, które same sprowadzają zegarki Casio zza granicy. Stąd niezorienotwany użytkownik może się trochę gubić w "uwarunkowaniach politycznych". Jest, jak jest - co zrobisz, jak nic nie zrobisz. emoji2369.png

 

 

a to nawet nie widziałem że takie cyrki - no tak nic nie zrobisz - ale ten przypadek to ciekawy - ogólnie śrubokręciki w rękę i wymienić baterie  skoro serwis ma  takie podejście bo co wysyłać i przesyłać zegarek aż koszty przesyłki przewyższ cenę zegarka  !!!

Edytowane przez unadarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mniej więcej tak to wygląda. Tylko jak pisałem do Zibi to kazali wysłać. Po wysłani dzwonią że wymiana baterii to nie 40 a 70 mówię ok czas i wykonanie. Była mowa że gwarancja obejmuje baterie do 12 miesięcy po rozmowie z Zibi że jednak cała gwarancja wymiana w cenie.

Potem gadka ze stracę gwarancję? Ogólnie dzwoniłem do sklepu mówią że nie ma problemu z gwarancją jak naprawa w Zibi. Problem stworzyło Zibi nie dość że 5 dni zwłoki od kiedy dostali zegarek, jak odpisałem ze chce naprawiać u nich czyli wymienić baterię i że sklep się zgodził to nagle problem. Do tego jeszcze wysłać mi paczkę pobraniem za przesyłkę.. :) Czyli 40 zł w plecy 7 dni wysyłki zegarka i dalej nie działa..

Zobaczymy dla mnie słabo profesjonalne zachowanie jak na dystrybutora. Mogli zapytać w jakim sklepie był kupiony zegarek. Nie było by problemu.

Jak się okaże że sklepi TimeOnTime zrobi to od ręki to się będę tylko śmiał z całej sytuacji. Co najlepsze okazało się że mam do nich 70 km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że w TimeOnTime już dawno mają z nich bekę... Najpierw proponuję skontaktować się z TimeOnTime i do nich po kontakcie wysłać lub zawieźć zegarek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poniżej link do zestawienia autoryzowanych punktów serwisowych Casio w Polsce (ze strony jednego ze sklepów zegarkowych). Oczywiście na czele z Centralnym Punktem Serwisowym marki Casio, tj. Zibi Techno Sp. z.o.o.

 

https://www.zegarek.net/zegarki-casio-serwis.html

 

Rozumiem, że jeżeli ktoś ma podpisaną umowę serwisową z Casio, to powinien również świadczyć usługi z tym serwisem związane, a nie wybierać sobie, którymi zegarkami się zajmują, a którymi nie. Tym bardziej odpłatnie. Zatem jeżeli zegarek pochodzi z legalnej europejskiej dystrybucji, niekoniecznie kupiony w Zibi, to zgłosiłbym całą sprawę do UOKiK i do centrali Casio Europe i czekał na rozwój sytuacji.

 

Ja rozumiem, że oficjalny dystrybutor Casio woli jedynie sprzedawać zegarki z 40% marżą, a ten cały serwis ma jedynie dlatego, że tego wymaga umowa o oficjalnej dystrybucji produktów Casio na Polskę, ale godząc się na takie podejście idziemy tylko na rękę dystrybutorowi, a to że się ktoś tam z nich pośmieje, to im pewnie "lotto", bo ktoś,  kto w jednym z ich salonów kupuje zegarek i tak ma to gdzieś.

 

Powyższe, to tylko moja prywatna opinia. Być może moje pojęcie o sprawie serwisów, umów i ustaleń na linii Zibi - Casio mija się z rzeczywistością, ale z reguły tak to właśnie działa ;)

 

Edytowane przez clusca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi. Zwłaszcza że ja chciałem zapłacić za naprawę wysyłkę i całą operację aby było to zrobione dobrze i zgodnie ze sztuką? To co Panowie nie potrafią? Trochę jakbym kupił auto w W-wa pojechał do Jeleniej Góry i by mi powiedzieli że nie naprawią mi auta bo tylko w salonie?

 

Raz że brak szacunku do klienta bo wersja zmienia się w zależności od osoby z którą się rozmawia, a dwa że czas. Pewnie zegarek wróci do mnie do końca przyszłego tygodnia, za wysyłki i wymianę w sumie zapłacę 150 zł. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gulfik z radyjkiem 

IMG_20210122_183943.thumb.jpg.f3c51786a1347828fdf5288b64871127.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wK2TcdS.jpg

Edytowane przez murcins

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, kepa416 napisał:

Raz że brak szacunku do klienta bo wersja zmienia się w zależności od osoby z którą się rozmawia, a dwa że czas. Pewnie zegarek wróci do mnie do końca przyszłego tygodnia, za wysyłki i wymianę w sumie zapłacę 150 zł. 

 

Robią to celowo, by Cię ukarać, że nie kupiłeś u nich.

S-syństwo i tyle.

Jak masz dowody w postaci maili to zgłaszaj do rzecznika.

A jak masz FB to pisz, niech inni też o tym wiedzą.

Trochę czarnego PR im się przyda.

 

Szybko czegoś u nich nie kupię.


Myślę, że bez Słońca nie byłoby zegarów...  www.mojekrajobrazy.pl

Galeria zegarkowa: zegarekonline.pl/galeria/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.