Poniżej link do zestawienia autoryzowanych punktów serwisowych Casio w Polsce (ze strony jednego ze sklepów zegarkowych). Oczywiście na czele z Centralnym Punktem Serwisowym marki Casio, tj. Zibi Techno Sp. z.o.o.
https://www.zegarek.net/zegarki-casio-serwis.html
Rozumiem, że jeżeli ktoś ma podpisaną umowę serwisową z Casio, to powinien również świadczyć usługi z tym serwisem związane, a nie wybierać sobie, którymi zegarkami się zajmują, a którymi nie. Tym bardziej odpłatnie. Zatem jeżeli zegarek pochodzi z legalnej europejskiej dystrybucji, niekoniecznie kupiony w Zibi, to zgłosiłbym całą sprawę do UOKiK i do centrali Casio Europe i czekał na rozwój sytuacji.
Ja rozumiem, że oficjalny dystrybutor Casio woli jedynie sprzedawać zegarki z 40% marżą, a ten cały serwis ma jedynie dlatego, że tego wymaga umowa o oficjalnej dystrybucji produktów Casio na Polskę, ale godząc się na takie podejście idziemy tylko na rękę dystrybutorowi, a to że się ktoś tam z nich pośmieje, to im pewnie "lotto", bo ktoś, kto w jednym z ich salonów kupuje zegarek i tak ma to gdzieś.
Powyższe, to tylko moja prywatna opinia. Być może moje pojęcie o sprawie serwisów, umów i ustaleń na linii Zibi - Casio mija się z rzeczywistością, ale z reguły tak to właśnie działa