Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

clusca

Użytkownik
  • Content Count

    3,138
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

clusca last won the day on May 3 2020

clusca had the most liked content!

Community Reputation

1,656 Guru zegarmistrzostwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

1,151 profile views
  1. King i Roman, to nie znowu takie pachołki
  2. A to mogą być takie ładne zegarki Albo z równej wielkości subtarczami:
  3. Może burgund to nie jest, ale kolor na pewno nie nieudany. Ja nawet chyba bym wolał taki. W razie W mogę kupić taką sztukę z tą prototypową tarczą
  4. clusca

    Casio do kwadratu

    Tam pod bezelem to różne rzeczy można znaleźć. Niedawno kupiłem GW-9200 dla syna, za całkiem znośne pieniądze, muszę przyznać, ale jak go czyściłem, to pod bezelem wyglądał tak, jakby komuś dłoń odcięli, żeby zdjąć zegarek Jak się "nosi" zegarki głównie w pudełku (jak większość z nas), to już tak prędko nie wymagają czyszczenia raczej.
  5. Jak na razie koledzy się przelicytowują, więc pewnie w drugą stronę pójdzie cena Na OLX już się pojawiły. Jeden w znośnej cenie 2,5k, a drugi w iście spekulanckiej 3,2k.
  6. Świetnie się prezentują obie, ale niebieska wymiata
  7. Poniżej link do zestawienia autoryzowanych punktów serwisowych Casio w Polsce (ze strony jednego ze sklepów zegarkowych). Oczywiście na czele z Centralnym Punktem Serwisowym marki Casio, tj. Zibi Techno Sp. z.o.o. https://www.zegarek.net/zegarki-casio-serwis.html Rozumiem, że jeżeli ktoś ma podpisaną umowę serwisową z Casio, to powinien również świadczyć usługi z tym serwisem związane, a nie wybierać sobie, którymi zegarkami się zajmują, a którymi nie. Tym bardziej odpłatnie. Zatem jeżeli zegarek pochodzi z legalnej europejskiej dystrybucji, niekoniecznie kupiony w Zibi, to zgłosiłbym całą sprawę do UOKiK i do centrali Casio Europe i czekał na rozwój sytuacji. Ja rozumiem, że oficjalny dystrybutor Casio woli jedynie sprzedawać zegarki z 40% marżą, a ten cały serwis ma jedynie dlatego, że tego wymaga umowa o oficjalnej dystrybucji produktów Casio na Polskę, ale godząc się na takie podejście idziemy tylko na rękę dystrybutorowi, a to że się ktoś tam z nich pośmieje, to im pewnie "lotto", bo ktoś, kto w jednym z ich salonów kupuje zegarek i tak ma to gdzieś. Powyższe, to tylko moja prywatna opinia. Być może moje pojęcie o sprawie serwisów, umów i ustaleń na linii Zibi - Casio mija się z rzeczywistością, ale z reguły tak to właśnie działa
  8. clusca

    Casio do kwadratu

    Większość elektronicznych Casio tak ma
  9. Ze strony Krzysztofa: https://www.christopherward.com/60-guarantee.html "Sixty-day free returnsIf you aren’t happy with your watch for any reason, provided it is still in perfect condition and accompanied by all the original packaging and documentation, you can return it to us free of charge for up to 60 days from the date of despatch for a full refund or exchange. Please use our return form by clicking here to start the process. In the event this is not the case we will only offer a partial refund, the amount of which will be decided by the condition of the watch and whether there is any missing documentation." Ja odsyłałem do nich kiedyś zegarek, ale nie jako zwrot, tylko przysłali mi o jeden za dużo Skontaktowałem się więc z nimi i otrzymałem maila z linkiem do DHL, za pośrednictwem którego mogłem umówić wizytę kuriera w celu odbioru paczki. Przyjechał kurier, wziął paczkę i już. Przypuszczam, że w normalnym trybie zwrotu wygląda to podobnie. Zapewne jak otrzymają przesyłkę, zrobią Ci zwrot kasy na kartę, konto, PayPal, Revolut, czy czym tam jeszcze można zapłacić
  10. Było kilka wersji C65 Trident Vintage (3 zdaje się, ale głowy nie dam). Poprzednie dwie w innej kopercie, więc stąd zapewne rozbieżności. Ten ostatni będzie chyba najlżejszym z nich, bo koperta podobna do C65 Trident Diver, który jest lżejszy od C60. BTW, nawet C65 GMT 41mm waży 71g.
  11. Pewnie, niebieski i żółty świetnie do siebie pasują
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.