Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
szwed

Sytuacja kolejkowa ROLEXa.

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Paweł Bohacz napisał(-a):


Chodzi mi o to, ze jesli Daytona bedzie ponizej retail z jakiegokolwiek powodu, to nie odbierzesz :P 
Zreszta jak zdecydowana wiekszosc kolekcjonerow 

 

przynajmniej w przypadku stalowej daytony, cenę poniżej retail, raczej trudno sobie wyobrazić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, blue7 napisał(-a):

 

przynajmniej w przypadku stalowej daytony, cenę poniżej retail, raczej trudno sobie wyobrazić.

To się zdziwisz. Nie Ty jeden. Nie za miesiąc ani nie za rok. Ale… 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to, ze jesli Daytona bedzie ponizej retail z jakiegokolwiek powodu, to nie odbierzesz  
Zreszta jak zdecydowana wiekszosc kolekcjonerow 

Ekonomicznie jest to chyba zasadne, prawda ?
To się zdziwisz. Nie Ty jeden. Nie za miesiąc ani nie za rok. Ale…

Nawet gdyby doszło do tego, to wątpie, że spadnie poniżej retail nowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, Piotr Piątkowski napisał(-a):

Nawet gdyby doszło do tego, to wątpie, że spadnie poniżej retail nowa.

Piotrek, wątpić jest rzeczą ludzką 😉 Ja na przykład pamiętam takie „aksjomaty” jak: 

„nieruchomości są w pełni bezpieczną inwestycją”

”frank może stanieć, może podrożeć, ale przecież nie będzie po 4 zł „

czy bardziej współcześnie i a propos wątku: „na Rolexie (każdym) można tylko zarobić”.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, blue7 napisał(-a):

 

przynajmniej w przypadku stalowej daytony, cenę poniżej retail, raczej trudno sobie wyobrazić.


Nie takie rzeczy swiat widzial :)  To co uroslo spasc tez moze.
Cztalem wielokrotnie powtarzane bzdury typu - na Rolexie jeszcze nikt nie stracil. Ceny Rolexa zawsze beda rosly. To tylko korekta. Taaaa...


 

40 minut temu, Piotr Piątkowski napisał(-a):

Ekonomicznie jest to chyba zasadne, prawda ? emoji846.png


Nigdy nie twierdzilem inaczej :)

Edytowane przez Paweł Bohacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, rafi napisał(-a):

To się zdziwisz. Nie Ty jeden. Nie za miesiąc ani nie za rok. Ale… 😉

 

4 godziny temu, Paweł Bohacz napisał(-a):

Nie takie rzeczy swiat widzial :)  To co uroslo spasc tez moze.
Cztalem wielokrotnie powtarzane bzdury typu - na Rolexie jeszcze nikt nie stracil. Ceny Rolexa zawsze beda rosly. To tylko korekta. Taaaa...

 

pomijając mało prawdopodobne zdarzenia typu 3-cia wojna światowa albo powtórka wielkiego kryzysu z 1929r to powtórzę: raczej jest mało prawdopodobne aby cena za nową stalową daytone spadła poniżej retail. przecież nawet w drugiej dekadzie XXI wieku gdy  u ad dj były poniżej retail (bywały okresy że zniżki sięgały 15-17%) to stalowa daytona była dostępna jedynie na zapisy i trzeba było na nią czekać, choć zapewne sporo krócej niż obecnie. i chyba również w okresie kryzysu z 2008r cena za nową stalową daytone  też nie spadła poniżej retail.

 

i dlatego w pełni zgadzam się z @Piotr Piątkowski:

5 godzin temu, Piotr Piątkowski napisał(-a):

Nawet gdyby doszło do tego, to wątpie, że spadnie poniżej retail nowa.

 

Edytowane przez blue7
poprawka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, blue7 napisał(-a):

 

 

…i chyba również w okresie kryzysu z 2008r cena za nową stalową daytone  też nie spadła poniżej retail.

 

i dlatego w pełni zgadzam się z @Piotr Piątkowski:

 


A od kiedy w kryzysie finansowym ceny dóbr luksusowych spadają? Kryzysy finansowe są problemem dla proli. Arystokracja zawsze w górę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Piotr Piątkowski napisał(-a):

Trzeba zwrócić uwagę na to, że mamy cykliczne podwyżki w styczniu, więc nie ma mowy o tym, żeby było taniej emoji28.png

Te coroczne podwyżki to ukłon w stronę wtórnego, bo aktualni właściciele są dzięki nim chronieni przed inflacją. Dzięki temu jest popyt na pierwotnym, „bo na rolexie nie stracisz”. No i tak się to toczy. Nieraz już była mowa o tym, że Fundacja w marketing potrafi. I jak piszę o marketingu, to nie mam na myśli ten szeroko rozumiany, nie tylko advertising,  czy PR. 
wszystko do czasu…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daytona, GMT i Sub w stali ciężko będzie aby cena na wtórnym rynku była poniżej ceny u dilerów. 

 

 

Choć jak mawiają "nigdy nie mów nigdy". 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, blue7 napisał(-a):

pomijając mało prawdopodobne zdarzenia typu 3-cia wojna światowa albo powtórka wielkiego kryzysu z 1929r to powtórzę: raczej jest mało prawdopodobne aby cena za nową stalową daytone spadła poniżej retail. przecież nawet w drugiej dekadzie XXI wieku gdy  u ad dj były poniżej retail (bywały okresy że zniżki sięgały 15-17%) to stalowa daytona była dostępna jedynie na zapisy i trzeba było na nią czekać, choć zapewne sporo krócej niż obecnie. i chyba również w okresie kryzysu z 2008r cena za nową stalową daytone  też nie spadła poniżej retail.

 

i dlatego w pełni zgadzam się z @Piotr Piątkowski:


Ja tam widze o wiele wiecej zagrozen, no ale... cieszmy sie, ze cena na wtornym znow rosnie :) 
 

12 godzin temu, rafi napisał(-a):

Te coroczne podwyżki to ukłon w stronę wtórnego, bo aktualni właściciele są dzięki nim chronieni przed inflacją. Dzięki temu jest popyt na pierwotnym, „bo na rolexie nie stracisz”. No i tak się to toczy. Nieraz już była mowa o tym, że Fundacja w marketing potrafi. I jak piszę o marketingu, to nie mam na myśli ten szeroko rozumiany, nie tylko advertising,  czy PR. 
wszystko do czasu…



W Rolexie to nie dzialania marketingowe, a kwestia globalnej strategii marki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, Paweł Bohacz napisał(-a):

W Rolexie to nie dzialania marketingowe, a kwestia globalnej strategii marki.

Paweł, oczywiście, napisałem, że jak pisze o marketingu, to mam na myśli szerszy aspekt, nie tylko reklama i PR. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.