zajeczy1 0 #1 Napisano 15 Marca 2021 Dzień dobry Panowie i Panie dostałem w ramach rozliczenia kilka zegarków od swojego pracownika - chciałbym wiedzieć czy doszukam się tu równowartości 6tysięcy. Jak rozpoznać ich autentyczność, bo na tej firmie nie znam się zupełnie. proszę o pomoc 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tarant 2979 #2 Napisano 15 Marca 2021 Pracownika (...). Razem z tymi zegarkami. 0 Pozdrawiam Piotr Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zajeczy1 0 #3 Napisano 15 Marca 2021 oj uwierz najchętniej bym tak zrobił! nie popłaca w dzisiejszym świecie być pomocnym człowiekiem, a poźniej jeszcze słuchać bajek jak to każdy zegarek jest wart około 2 tys tarant, czyli rozumiem że tu nawet tysiąca się człowiek nie doszuka za cały komplet? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tarant 2979 #4 Napisano 15 Marca 2021 Niech koledzy potwierdzą to, że są to podróbki, ale nie. Ponadto można doszukać się problemów za obrót podróbkami... 0 Pozdrawiam Piotr Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Iko 621 #5 Napisano 15 Marca 2021 Niech pracownik je spienięży, a Tobie przekaże gotówkę. Jeśli są warte sporo więcej, on zarobi, jeśli nie - Ty jesteś kryty... Taka sytuacja to win-win. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zegarsk1 385 #6 Napisano 15 Marca 2021 Ja podobnie jak @Iko "Nie znam się, więc się wypowiem." jak na moje kosz. może(ewentualnie) możnaby się przyjrzeć temu automatycznemu z pierwszego zdjęcia, ale to niech już się wypowie ktoś kto lepiej zna tę markę. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach