Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
zajeczy1

Favre-Leuba - pomocy

Recommended Posts

Posted (edited)

Dzień dobry Panowie i Panie 

dostałem w ramach rozliczenia kilka zegarków od swojego pracownika - chciałbym wiedzieć czy doszukam się tu równowartości 6tysięcy. Jak rozpoznać ich autentyczność, bo na tej firmie nie znam się zupełnie. 

proszę o pomoc IMG_20210312_095957.thumb.jpg.988220039ecf9af557bd254812b9f46c.jpgIMG_20210312_095849.thumb.jpg.998c7c9b358612d1578c70027b786d76.jpgIMG_20210312_095820.thumb.jpg.6f2749b4903b539ca9bdbfc4d293c831.jpgIMG_20210312_095803.thumb.jpg.352ff5b372be6736d5003d5b7221fb67.jpgIMG_20210312_095747.thumb.jpg.ea32ff9214548ba6b6ddc8b0605e0548.jpg

IMG_20210312_095742.jpg

IMG_20210312_095830.jpg

Edited by zajeczy1

Pracownika (...). Razem z tymi zegarkami.

Pozdrawiam

Piotr

oj uwierz najchętniej bym tak zrobił! nie popłaca w dzisiejszym świecie być pomocnym człowiekiem, a poźniej jeszcze słuchać bajek jak to każdy zegarek jest wart około 2 tys 

tarant, czyli rozumiem że tu nawet tysiąca się człowiek nie doszuka za cały komplet?

Niech koledzy potwierdzą to, że są to podróbki, ale nie. Ponadto można doszukać się problemów za obrót podróbkami...

Pozdrawiam

Piotr

Niech pracownik je spienięży, a Tobie przekaże gotówkę.  Jeśli są warte sporo więcej, on zarobi, jeśli nie - Ty jesteś kryty...

Taka sytuacja to win-win.

Ja podobnie jak @Iko "Nie znam się, więc się wypowiem."

jak na moje kosz. może(ewentualnie) możnaby się przyjrzeć temu automatycznemu z pierwszego zdjęcia, ale to niech już się wypowie ktoś kto lepiej zna tę markę.

Posted (edited)

Na podstawie tych zdjęć się nie wypowiem czy to ori czy nie.

Ale bliźniaczy do tego z przeszklonym deklem model wisi na Chrono 24 za ponad 8 tys.

"

Favre-Leuba 1737 – men's wristwatch
Mechanical – automatic Eta 2892-2 – gold-plated steel, 20 micron

Favre-Leuba Chronograph triple calendar"