rip 863 #1776 Napisano 10 Grudnia 2006 0 wojtek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lalus 0 #1777 Napisano 10 Grudnia 2006 Powrot do przyszlosci 8) 0 ...Dominic_________________Tempus Fugit jak jasna cholera!_________________ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meXy 350 #1778 Napisano 12 Grudnia 2006 0 Co-Axial Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p0li 1 #1779 Napisano 12 Grudnia 2006 Zastanawiam sie nad... Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia? ja osobiście nie miałem ale chłopaki z klubu tak - jedno słowo podsumowania - unikać 0 p0zdrawiamp0li Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek 3 #1780 Napisano 12 Grudnia 2006 Super bezpieczny, przeżyłem w takiej ciężki wypadek. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meXy 350 #1781 Napisano 12 Grudnia 2006 Właśnie na Twoją opinię czekałem. Jest to bardzo ważny argument dla mnie za zakupem. 0 Co-Axial Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek 3 #1782 Napisano 12 Grudnia 2006 Ten samochód potwornie mści się za wszelkie zaniedbania serwisowe. Potrzebny jest mechanik mający doświadczenie z Lagunami i będzie dobrze. Tego samochodu nie da się naprawić kombinerkami i młotkiem. Model jest młody, więc nie ma problemu z korozję - chyba, że był bity i naprawiał kowal. Elektryka i elektronika, o dziwo, się trzyma - czasem nie ma podświetlenia panelu klimatyzacji, teoretycznie jest nierozbieralny i powinno się wymienić całość ale są warsztaty elektroniki samochodowej, które to reperują. W zawieszeniu konieczna jest częsta wymiana wszelkich łączników, tulei (można je wymienić bez wahacza), silentblocków itp. na rynku jest wybór dobrych zamienników dobrych cenach. Silniki raczej nie sprawiają problemów, czasem osprzęt, turbiny ulegaja uszkodzeniu w wyniku zaniedbań obsługowych i nieumiejętnej jazdy. W skrzyniach z pewnych roczników były łożyska o niskiej żywotności - warto by mechanik osłuchał skrzynkę, jeżeli cokolwiek się dzieje to nie warto zwlekać z naprawą (nowe łożyska są dużo lepsze, zarówno oryginały jak i dobre zamieniki). Jeżeli ma HandsFree i sie popsuje to polecam wymianę na zwykły zestaw. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remy 304 #1783 Napisano 12 Grudnia 2006 Słyszałem różne opinie. Można też poczytać:http://www.autocentrum.pl/go/25__oceny_aut...24__525__3.html Z 5 gwiazdkami za bezpieczeństwo jest też np. Toyota Avensis (pierwszy wpust trochę nieudany...):http://www.autocentrum.pl/oceny_aut/Toyota_Avensis.html i Volvo S40. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rip 863 #1784 Napisano 16 Grudnia 2006 http://www.wreckedexotics.com/ 0 wojtek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lalus 0 #1785 Napisano 16 Grudnia 2006 http://www.wreckedexotics.com/ strach na to patrzec :shock: 0 ...Dominic_________________Tempus Fugit jak jasna cholera!_________________ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pcstud #1786 Napisano 3 Lutego 2007 odswiezam zapomniany watek moze ktos by sie wybral w niedziele 11 lutego na kurs "doskonalenie techniki jazdy" w Automobilklubie wroclawskim? koszt 200zl, informacje pod linkiem:http://www.automobilklub.pl/mk/index.php?cat=10&news=8 znalazlem w sieci taka recenzje ktora mnie zachecila: Zaliczylem w grudniu 1. stopien. Teraz czekam na kolejny termin szkolenia i licze na to, ze wtedy snieg spadnie :-) W mojej grupie bylo 6 osob. Pojazdy bardz rozne: Toyota Yaris, Renault Clio, Skoda Favorit, Opel Astra, stary Merc S-klasse, no i moje BMW.Krotka teoria. Pozniej cwiczenia: wyczucie sprzegla, skuteczny start i skuteczne hamowanie, optymalne jazda w zakretach, omijanie przeszkod na drodze. Najpierw male predkosci i dobra nawierzchnia, nastepnie coraz szybciej i na mniej przyczepnych nawierzchniach. Po kazdym wykonaniu cwiczenia krotki komentarz i sugestia co zmienic, poprawic. Bylo warto. Nabralem duzo pokory, przekonalem sie ile warta jest moja ocena sytuacji. Nie musialem obawiac sie kraweznikow i slupow, wiec potestowalem mozliwosci samochodu i poznalem margines bledu przy moim stylu jazdy. Dodatkowo mnostwo zabawy i emocji - dzieki elementom wspolzawodnictwa wszyscy wykonywali cwiczenia na 100%. Sam tor jest bardzo dobrze przygotowany. Czesc asfaltowa zostala udostepniona w pazdzierniku zeszlego roku. Jeszcze nie wszystko jest skonczone, ale juz jest bardzo fajnie :-) Idealna, nowiutka nawierzchnia, do tego odcinki betonowe, rondo z kostki. W planie jest rozbudowa czesci szutrowej. Kiedys byl schemat na stronie, po zmianach zniknal, udalo mi sie wygooglac cos takiego:http://kjsonline.pl/news/rakietowa_wosp_medium.jpg Jesli ktos sie czuje Miszczem i niepotrzebny mu instruktor, mozna tor wynajac indywidualnie :-) 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sabuniek 182 #1787 Napisano 4 Lutego 2007 Panowie to wszystko jest piekne ale tak naprawde to jesli chodzi o trwałosc i niezawodnosc to tylko Saab 9000 2,3 Turbo, nie ma nic piekniejszego niż prawie 2 tonowa wiekowa limuzyna z 200 konnym silnikiem pedząca lewym pasem autostrady i wyprzedzająca te wszystkie ładne nowiutkie niemieckie i francuskie samochodziki, a jeśli chodzi o marzenia to Saab 9-3 Aero Sport Sedan!!!! http://www.saabsverige.com/main/swf/2007/s...xt_7_xlarge.jpg http://www.saabsverige.com/main/SE/sv/mode...dex_flash.shtml A zegareczek, hmmmm jakiś piękny Pilot Automat np, IWC:) 0 PAM 005 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maro66 60 #1788 Napisano 4 Lutego 2007 Eeee tam...Nie ma to jak:http://www.astonmartin.com/eng/thecars/db9-3 a zegarek:http://www.omega.ch/index.php?id=931 :wink: :wink: :wink: 0 Time is meaningless, and yet it is all that exists. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewandek 56 #1789 Napisano 4 Lutego 2007 nie ma nic piekniejszego niż prawie 2 tonowa wiekowa limuzyna z 200 konnym silnikiem pedząca lewym pasem autostrady i wyprzedzająca te wszystkie ładne nowiutkie niemieckie i francuskie samochodziki Jest pare ladniejszych - np taka wiekowa limuzyna z 300 konnym silnikiem V8 Saab jest super - ale ma przedni naped. Dla mnie "czerwona kartka" z tego powodu. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sabuniek 182 #1790 Napisano 4 Lutego 2007 Tu masz racje, szkoda że Saab zaoszczędził akurat na tylnym napedzie:( 0 PAM 005 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewandek 56 #1791 Napisano 4 Lutego 2007 Tu masz racje, szkoda że Saab zaoszczędził akurat na tylnym napedzie:( To raczej kwestia ideologii, a nie oszczednosci 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sabuniek 182 #1792 Napisano 4 Lutego 2007 Plus tego jest taki ze naprawde pięknie sie prowadzi, choć nie daje tyle frajdy co chocby tylno napedowe BMW:) 0 PAM 005 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek 3 #1793 Napisano 5 Lutego 2007 A ja bym chętnie kupił Audi 100 S4 Revo. To jest świetne auto. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neixet 11 #1794 Napisano 5 Lutego 2007 ja na obecna chwile zbieram na merca 124w:) miejsce parkingowe juz mam, breloczek tez:D 0 Pozdrawiam, Daniel Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewandek 56 #1795 Napisano 5 Lutego 2007 ja na obecna chwile zbieram na merca 124w:) W124 - dobry wybor - napisz cos wiecej - jaki Cie interesuje 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neixet 11 #1796 Napisano 5 Lutego 2007 oczywiscie w dieslu silnik najlepiej 2,5 manualna skrzynia biegow rocznik nie starszy niz 1990 kolor byle nie czarny, pomaranczowy tez nie apropo parkingu - dostalem miejsce od Brata na 18tke:) - pozdrawiam Go:)breloczek kupilem na allegro, okragly drewniany(chyba:D ) w srodku logo 0 Pozdrawiam, Daniel Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 3 #1797 Napisano 5 Lutego 2007 oczywiscie w dieslu silnik najlepiej 2,5 manualna skrzynia biegow rocznik nie starszy niz 1990 kolor byle nie czarny, pomaranczowy tez nie jakbym siebie czytał też poluję. tyle że chętniej 3.0 D i chyba jednak automat. Ale - co będzi to się weźmie 0 Michał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewandek 56 #1798 Napisano 5 Lutego 2007 jakbym siebie czytał też poluję. tyle że chętniej 3.0 D i chyba jednak automat. Ale - co będzi to się weźmie Obawiam sie, ze ciezko bedzie znalezc 300D z manualna skrzynia Jakbys sie zdecydowal na W126 420SE to daj znac, bo moze bede robil transfer do innego teamu 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 3 #1799 Napisano 5 Lutego 2007 126 jest fantastyczne, ale ja musze kombi mieć zmieniasz markę, czy tyllko model ? 0 Michał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewandek 56 #1800 Napisano 5 Lutego 2007 Bylo pare kombi w W126 - kilka nawet ladnych, tylko to wyroby pozafabryczne. Obawiam sie, ze marke, nie ma juz nic co by mnie interesowalo w stajni MB - chyba, ze wylacze rozsadek i kupie W126 SEC, albo W129 SL 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach