Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Bardziej mnie ciagnie do C126 SECa. Ten R129 sympatyczny jest, ale jakbym sie zdecydowal, to na wersje po 1993 roku, z ukladem wtryskowym LH-Jetronic, zamiast KE-Jetronica, montowanego do 1993.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bardziej mnie ciagnie do C126 SECa. Ten R129 sympatyczny jest, ale jakbym sie zdecydowal, to na wersje po 1993 roku, z ukladem wtryskowym LH-Jetronic, zamiast KE-Jetronica, montowanego do 1993.

 

A co w nim lepszego??

Tam jest inna przepływka zdaje się i inny układ sterujący.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim odpada caly problem mechanicznego - niediagnozowalnego wtrysku KE. Poza tym nowsza wersja ma nieco wyzszy moment obr i mniej pali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A toście tu wynotowali wszystkie szpanerskie Gangsterochody ;)

Nie dość że powyżej W124-300D nic mi się nie podoba, to nie mam do nich ani odpowiedniego zegarka, ani dostatecznie dużego "ego":D

 

J.


Jacek Tomczak - Janowski

-=WSzA=-

Warsztat Szyderstwa Artystycznego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taak aston jest swietny:), jednak sadze ze wolalbym lambo gallardo:)


Pozdrawiam, Daniel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lambo też ma rewelacyjny dźwięk, ale całkiem inny, przy rozruchu, coś jak turbina :lol: Później brzmi "normalnie" jak większość takich superbolidów. Aston ma bardzo charakterystyczny dźwięk silnika.

Ale i tak najbardziej lubię dźwięk silnika F1, tak przy 18-19 tysiącach obrotów :wink:


Time is meaningless, and yet it is all that exists.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi - ale pracuje jak Honda Fireblade :lol:

 

Mnie kreci taki dzwiek:

 

 

i taki:

 

a nawet taki:

 

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Stanisław Czerny

a mnie tylko bokser - Porsche, subaru, starsze Alfy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Stanisław Czerny

Fakt, to klasyka :oops:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze Saab 9-2X i Citroen 2CV. 8)


...Dominic

_________________

Tempus Fugit jak jasna cholera!

_________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

vidlaste ulozenie 2 cylindrow? :wink:

jak juz to mial 2 cylindry ustawione przeciwsobnie, czyli boxer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nic piękniejszczego niż świst silnika z turobospreżaką !!! Odkąd posiadam obecne autko mam juz sprecyzowany wizerunek kolejnego zakupu, ponad dwa literki pojemnosci, ponad 200KM, skrzynia aut. i koniecznie duże TURBO !!! poprostu kolejny Saab !!!:lol:


PAM 005

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vidlaste ulozenie 2 cylindrow? :wink:

jak juz to mial 2 cylindry ustawione przeciwsobnie, czyli boxer

 

A co w tym dziwnego - jest calkiem sporo motocykli o takich silnikach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, 2CV miał boksera. Ale co cią dziwi w 2 cylindrowym V. Przecież bokser to silnik typu V o kącie rozwarcia 180 stopni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
OK, 2CV miał boksera. Ale co cią dziwi w 2 cylindrowym V. Przecież bokser to silnik typu V o kącie rozwarcia 180 stopni.

chodzi mi o 2cv, on ma silnik boxera a nie vidlasty. silniki sa albo widlaste, albo boxer, albo rzedowe.

 

silniki vidlaste maja odpowiedni kat rozwarcia:

 

post-3565-0-24430900-1330642252.jpg

 

, ale gdy kat ten wynosi 180 stopni to jest to boxer. po prost boxer:

 

post-3565-0-19383700-1330642253.jpg

 

cylindry zawsze sa usytuowane w stosunku do siebie pod katem 180 stopni, dzieki czemu dysponuje on niemal idealnym wyważeniem.

w tych dywagacjach chodzi o nazewnictwo.

powiedziec widlasty o kacie 180 stopni, to tak jakby powiedziec: 35mil morskich na godzine.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałeś chyba powiedzieć 35 węzłów na godzinę. Zwrot 35 MM na godzinę jest poprawny.

Nie zgadzam się. Bokser to szczególny przypadek silnika widlastego. Tak jak kwadrat to szczególny prostokąt - każdy kwadrat jest prostokątem, a nie każdy prostokąt kwadratem.

Nie neguję zalet silnika o przeciwsobnym układzie cylindrów. Faktem jest jednak, że wspomniana równomierność pracy występuje dopiero w konstrukcjach cztero, a zwłaszcza sześcio, cylindrowych. Przejedź się motocyklem BMW z dwucylindrowym bokserem, a poczujesz. Zwłaszcza jak odkręcisz gaz i moptocykl sie pochyli.

Wziąłeś ilustracje z Wiki (drugi obrazek boksera to konstrukcja spotykana w silnikach parowych), więc przytoczę Ci definicję tam zawartą:

Silnik widlasty (silnik typu V) jest to silnik spalinowy wielocylindrowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach usytuowanych względem siebie pod kątem.

Którego z warunków nie spełnia bokser?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chciałeś chyba powiedzieć 35 węzłów na godzinę. Zwrot 35 MM na godzinę jest poprawny.

Nie zgadzam się. Bokser to szczególny przypadek silnika widlastego. Tak jak kwadrat to szczególny prostokąt - każdy kwadrat jest prostokątem, a nie każdy prostokąt kwadratem.

Nie neguję zalet silnika o przeciwsobnym układzie cylindrów. Faktem jest jednak, że wspomniana równomierność pracy występuje dopiero w konstrukcjach cztero, a zwłaszcza sześcio, cylindrowych. Przejedź się motocyklem BMW z dwucylindrowym bokserem, a poczujesz. Zwłaszcza jak odkręcisz gaz i moptocykl sie pochyli.

Wziąłeś ilustracje z Wiki (drugi obrazek boksera to konstrukcja spotykana w silnikach parowych), więc przytoczę Ci definicję tam zawartą:

Silnik widlasty (silnik typu V) jest to silnik spalinowy wielocylindrowy, w którym cylindry umieszczone są w dwóch rzędach usytuowanych względem siebie pod kątem.

Którego z warunków nie spełnia bokser?

 

mea culpa, chodzilo mi o wezly :lol:

tak jak napisales, boxer to szczegolny przypadek V tak jak kwadrat prostokata, dlatego sie tak nazywa. a z ta rownomiernoscia pracy ot tak napisalem.

 

co do wikipedii, ten obrazek ze statku byl polaczony z obrazkiem z boxera i dlatego tak :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie! Troche egzotyki z warszawskich ulic :lol:

 

post-1501-0-47732700-1330642410.jpg

 

ferrari2oj0.jpg

 

post-1501-0-96639000-1330642412.jpg


...Dominic

_________________

Tempus Fugit jak jasna cholera!

_________________

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.