Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Olo_H napisał(-a):

Prawdę mówiąc nie widzę specjalnie sensu większych felg przy tym samochodzie i silniku. Po co sobie pomniejszać komfort i dodatkowo dopłacać do większych felg. Jedyna rzecz, która mnie wkurza w wersji ultra to "obowiązkowy" szyberdach. Wygląda fajnie, ale jak się wrzuci na dach "trumnę" to hałas się robi dość nieprzyjemny. Może przy laminowanych szybach jest lepiej, a u mnie w V90 nie miałem takiej opcji

to prawda - ze 2 razy byłem na nartach z trumną i powyżej 120 już jest baaaardzo słabo... Natomiast sam szyberdach dal mnie jest super sprawą w naszych jesienno-zimowym klimacie sprawia wiele frajdy.. 

  

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Autor1984 napisał(-a):

Twoja konfiguracja Pawle jest konkretna, w zasadzie to już pole XC90 :)

Dzięki. :) Kosztowo nachodzi na XC 90, ale wyposażenie byłoby w tej samej kwocie dużo skromniejsze. Poza tym, dla mnie 90 byłaby za duża. Na plus, z mojego punktu widzenia, 60 jest dynamiczniejsza. Można powiedzieć, że XC 60 T6 i XC 90 T8 zbierają się podobnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Paulus57 napisał(-a):

Dzięki. :) Kosztowo nachodzi na XC 90, ale wyposażenie byłoby w tej samej kwocie dużo skromniejsze. Poza tym, dla mnie 90 byłaby za duża. Na plus, z mojego punktu widzenia, 60 jest dynamiczniejsza. Można powiedzieć, że XC 60 T6 i XC 90 T8 zbierają się podobnie.

Ta konfiguracja coraz bardziej mi się podoba. Naturalnie moje zdanie tutaj jest nieistotne, natomiast wszystko sie fajnie zeplnie, wnętrze z Bowersem, do tego felgi i białe nadwozie.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

Ta konfiguracja coraz bardziej mi się podoba. Naturalnie moje zdanie tutaj jest nieistotne, natomiast wszystko sie fajnie zeplnie, wnętrze z Bowersem, do tego felgi i białe nadwozie.

Będzie okazja, byś go zobaczył przy odbiorze. :) 

I nie umniejszaj swoich opinii, by były i są dla mnie ważne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Paulus57 napisał(-a):

Będzie okazja, byś go zobaczył przy odbiorze. :) 

I nie umniejszaj swoich opinii, by były i są dla mnie ważne. 

Ano będzie. 

Moje opinie są jedynie efektem przemyśleń i pewnych doświadczeń. Nie mam merytorycznej wiedzy motoryzacyjnej - jedynie tą zasłyszaną, przeczytaną lub w dobie YT obejrzaną.

 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, wieloryb napisał(-a):

to prawda - ze 2 razy byłem na nartach z trumną i powyżej 120 już jest baaaardzo słabo... Natomiast sam szyberdach dal mnie jest super sprawą w naszych jesienno-zimowym klimacie sprawia wiele frajdy.. 

  

 

Jak wyjechałem na autostradę i rozpędziłem się do 140 to zacząłem szukać, które szyby są otwarte 😂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie dziwię się Łukasz,  ulicy są pełne XC60 , i nie tylko w PL 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, wieloryb napisał(-a):

to prawda - ze 2 razy byłem na nartach z trumną i powyżej 120 już jest baaaardzo słabo... Natomiast sam szyberdach dal mnie jest super sprawą w naszych jesienno-zimowym klimacie sprawia wiele frajdy.. 

  

 

Dobry patent z tym wygłuszeniem. Dla mnie największy rów do zasypania między Volvo a premium to właśnie fatalne wygłuszenie u Szwedów. Masakra, jak to wpływa na odbiór auta. Na innych polach naprawdę są blisko, czasem nawet z przodu. Nie wyobrażam sobie jednak prucia nowego auta, bo skuteczne wygłuszenie to rozegranie auta niemal do zera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

nie dziwię się Łukasz,  ulicy są pełne XC60 , i nie tylko w PL 

XC60 zdominowało świat suv w Polsce. Jest tego od zatrzęsienia. 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Narzekacie na wygłuszenie w Volvo, ale ja albo jestem przygłuchy (wiek), albo przyzwyczajony (Kia), bo na kilku długich jazdach nie miałem z tym problemu. Na wszelki wypadek zamówiłem laminowane szyby, by system audio dawał jak najwięcej. Poza tym rzadko jeżdżę autostradami, bo zwyczajnie nie lubię i podobnie nie lubię przekraczać 140 km/h. W Polsce to max., a życie ma się tylko jedno. Nawet w superbezpiecznych samochodach. Podobnie nie jest dla mnie problemem ograniczenie do 180 km/h. W życiu chyba przekroczyłem ze dwa razy... i wystarczy. ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie tylko kwestia (nadmiernych) prędkości. Ale np jazda po mokrej nawierzchni/wodzie lub "głośnych" typach asfaltu. Dodatkowo ja mam dizla, który co prawda dość szybko się rozgrzewa, ale zimny start to przez ładnych kilka minut Ursus C-330 🤦🏻‍♂️

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
XC60 zdominowało świat suv w Polsce. Jest tego od zatrzęsienia. 
Bo to fajne auta są
Kiedyś te "kredensy" seri 2, 4, 7 i 9 nie podobały mi się okrutnie, a teraz takiego staruszka z fajnym silnikiem z chęcią bym przyjął.
Odkąd wsiadłem po raz pierwszy do starych S80 i S90 wiedziałem, że prędzej czy później jakiś Łoś trafi w moje ręce
Najnowszych wypustów nie miałem, ale potwierdzam, że XC60 jest dużo poręczniejsza na drodze od XC90, ale nadal mam do niej sentyment i może kiedyś jeszcze wrócę.
Co czołg to czołg Edytowane przez tommly

..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, Valygaar napisał(-a):

Dobry patent z tym wygłuszeniem. Dla mnie największy rów do zasypania między Volvo a premium to właśnie fatalne wygłuszenie u Szwedów. Masakra, jak to wpływa na odbiór auta. Na innych polach naprawdę są blisko, czasem nawet z przodu. Nie wyobrażam sobie jednak prucia nowego auta, bo skuteczne wygłuszenie to rozegranie auta niemal do zera.

Dla dobrej firmy to 4-5 dni roboczych, a efekt jest piorunujący ... do tego , jeśli ktoś ma do tego głowę, otrzymujesz auto lepiej zmontowane niż z linii produkcyjnej :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, Valygaar napisał(-a):

To nie tylko kwestia (nadmiernych) prędkości. Ale np jazda po mokrej nawierzchni/wodzie lub "głośnych" typach asfaltu. Dodatkowo ja mam dizla, który co prawda dość szybko się rozgrzewa, ale zimny start to przez ładnych kilka minut Ursus C-330 🤦🏻‍♂️

Ty akceptujesz pracę diesla, ja XC 60 i to dobra sytuacja. :) 

18 minut temu, wieloryb napisał(-a):

Dla dobrej firmy to 4-5 dni roboczych, a efekt jest piorunujący ... do tego , jeśli ktoś ma do tego głowę, otrzymujesz auto lepiej zmontowane niż z linii produkcyjnej :) 

Możesz podać namiar na dobrą firmę wygłuszającą? Koszt zależy pewnie od modelu i marki, ale ewentualnie podziel się swoją wiedzą co do ceny. Jak się taka operacja ma do gwarancji fabrycznej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet ja, zatwardziały wróg Volvo i naczelny hejter tej marki, muszę przyznać, że te auta są ładne i mają coś w sobie. 

XC90 do dzisiaj jest dla mnie chyba najładniejszym suvem. Tym bardziej ubolewam nad faktem awaryjności (przynajmniej mojego egzemplarza), bo gdyby nie to, to XC90 wpisywało się w moje gusta pod każdym względem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, Osiem napisał(-a):

Nawet ja, zatwardziały wróg Volvo i naczelny hejter tej marki, muszę przyznać, że te auta są ładne i mają coś w sobie. 

XC90 do dzisiaj jest dla mnie chyba najładniejszym suvem. Tym bardziej ubolewam nad faktem awaryjności (przynajmniej mojego egzemplarza), bo gdyby nie to, to XC90 wpisywało się w moje gusta pod każdym względem.

Według mnie chyba jedyna marka, która może konkurować z volvo pod względem urody to mazda (ale to moja absolutnie subiektywne i nieobiektywna opinia 😜)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się bardzo XC90 podoba - linia i tył.

Tyle że ten rozmiar…

XC60 - ma niestety przeciętnie wyglądający tył.

Volvo mogłoby zrobić wersję coupe. 
 No ale to top3 suvów, więc po co Volvo ma się wysilać…
Podobnie jak XC40 (szkoda że tylko w wersji elektrycznej) jest coupe.

Tyle że linię XC40 psuje boczna linia klapy maski, poprowadzona od reflektora do drzwi bocznych w dziwnym miejscu. Powinna być wyżej na przetłoczeniu jak w innych samochodach. Ostatnio stałem i się porównywałem do Audi Q8. 
Na zdjęciu zaznaczyłem czerwoną kreską jak to mniej więcej powinno wyglądać…

IMG_6702.jpeg

No i najładniejszy z „maluchów” Volvo, właśnie z tyłu…

image.thumb.jpeg.459c2e0af4a32814406fe6ea140f5124.jpeg

Edytowane przez Remy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.