Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here

Autor1984

Stowarzyszenie
  • Content Count

    951
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7122 Guru zegarmistrzostwa

About Autor1984

  • Rank
    Przyjaciel Klubu

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    53.15 = 53° 8′ 59″ φ N, 18 = 18° 0′ 0″ λ E
  • Hobby
    Strzelectwo bojowe, motoryzacja, zegarki.

Recent Profile Visitors

2749 profile views
  1. Uwolnienie, to jeden z lepszych filmów, które obejrzałem z Burtem Reynoldsem . Na nagrodę w tym filmie zasłużył również Ned Beatty. I to była jedna z bardziej angażujących ról, ról, w której mogliśmy podziwiać Burta Reynoldsa!
  2. Znalazłem dane, które mówią o średnim wzroście Chińczyków w roku 2020. To zaledwie 166cm Co do BMW, Chinole tak jak kiedyś, a może i dziś również amerykanie lubują się w dużych rozmiarach. Co ciekawe nawet projekt Chrisa Bangle'a był krótszy od nowej 5, F01 jest dłuższe o zaledwie centymetr z groszem w wersji podstawowej. Zerkam właśnie na dane techniczne i poprzednia generacja tj. G11 jest dłuższa o zaledwie 38mm od nowej serii 5. Ciekawe co dalej? "Budy" rosną, a silniki się kurczą 😕 A ja bardzo dobrze wspominam wycieczki Sanosem S14, te w przeciwieństwie do naszych Autosanów były ultra wygodne. Naturalnie mowa o Autosanie H9. BTW, głos rozsądku!
  3. Produkowane są, ale w przyszłości... Ciężko odpowiedzieć. W poniedziałek jestem w salonie to podpytam. Właśnie się dowiedziałem, że otrzymam auto pół roku wcześniej. Każdy model BMW urósł. Klientela chińska ma takie wymagania, a Niemcy grzecznie wsłuchują się w oczekiwania.
  4. Dzisiejszy odbiór Kolegi BMW M3Competition.
  5. Był montowany w Brabusie W140, jednakże to nie kategoria supersamochodu. Brawo! A to wersja 760LH wyprodukowana dla Lewsia Hamiltona.
  6. Ogórek yy tzn. Jelcz 043. To ja zadam proste w sumie pytanie i każdy petrolhead bez pytania skierowanego do wujka Google odpowie. W jakich super-samochodach był montowany taki silnik?
  7. Nie chcę tutaj robić wywodów na temat dzisiejszych młodych Kobiet i Mężczyzn; stwierdzam, że obie strony mają znacznie trudniej w obecnej chwili, aniżeli kiedyś. "po co babcię denerwować, niech się babcia cieszy". Ktoś kto kocha motoryzację odnajdzie wiele analogii Tutaj ludzie rozpoznają Zastawy 101 i Dacie 1300; więc taki trzy drzwiowy 16 zaworowy ZX o pojemności 2 litrów i mocy niespełna 170 koni jest banałem W drugiej połowie lat 90 tych - świetne auto! Turbo przy swojej masie miał "nadmiar" mocy. Ale TIPO było szersze, dłuższe, bardziej sportowe, a UNOk to UNOk
  8. No właśnie ja też mam sporo znajomych, a tak się złożyło, że znaczna część jeździ dieslami i nikt nie narzeka. Tak jak napisał Kolega @StaryWilk; trzeba się zastanowić czego oczekujemy od auta i po co nam ma służyć? Dla mnie auta to również spełnienie młodzieńczych fantazji, ale nie tylko. To również narzędzie pracy czym lepsze, tym lepiej. Korzystniej i to w bardzo wielu aspektach. Z autami trochę jak z Kobietami...
  9. @Admof pamiętaj nasi eksperci są zawsze przeciwko tym drugim Wydobycie litu; jest po pierwsze czasochłonne i niezwykle drogie oraz działa degeneracyjnie na środowisko. Można przeczytać tomy na ten temat, a jest ich po sam sufit. Przetworzenie litu to kolejny(ekologiczny etap wytwarzania baterii). Uzyskanie litu klasy akumulatorowej jest zwykle powierzane Chinom. Ciekawe dlaczego?? Lit to jeden z metali wykorzystywanych do budowy akumulatorów, ale są to również kobalt i mangan. Poczytaj sobie o wydobyciu kobaltu w Demokratycznej Republice Konga. Później dochodzi do okresu eksploatacyjnego danej baterii. Głównie chodzi o ładowanie. Jak zapewne się orientujesz, nie wszyscy ładują ze słoneczka. Jest to na tym etapie i przez najbliższą dekadę fizycznie niemożliwe. Dochodząc do kresu użyteczności danej baterii samochodowej, którą trzeba zdać do recyklingu - ładujemy się w kolejny ekologiczny, ale już "na szczęście" końcowy etap jej "żywota". Tutaj też zachęcam do zasięgnięcia lektury, z której to można się dowiedzieć o metodach odzysku materiału ze zużytych źródeł elektrochemicznych. Tak, tak wszystkie są oczywiście ekologiczne. Warto wiedzę, zestawić m.in. z tym co obecne diesle z siebie "wydalają". Jak wiemy wydobycie ropy odbywa się bardzo "niskim" kosztem w porównaniu do metali rzadkich. Ponadto emisja spalin w nowoczesnych silnikach i wyśrubowanych normach jest stosunkowo niska. Nowoczesny silnik diesla potrafi spalić przy większym obciążeniu do 6l/100km emitując przy tym ograniczone ilości cząstek stałych i tlenków azotu. Problem z nowoczesnymi samochodami diesla jest jednak inny; chodzi tutaj o proces samoczynnego oczyszczania filtra cząstek stałych, który rzekomo nie jest ujęty w testach... Trzeba zestawić wszystkie składowe i jak się juz to zrobi; to okazuje się, że "najczystszym" paliwem stosowanym na szeroką skalę, na chwilę obecną jest LPG.
  10. Całkiem możliwe. Ja przeważnie leję z dystrybutora na Orlenie i tam to ciśnienie jak przy powiększonej prostacie BTW, trochę prawdziwej motoryzacji...
  11. No mają... Nawet w USA jak składałem przez ichniejszy konfigurator 7mkę, to 760i z opcjami wychodzi tyle ile u nas podstawowa zaropiała ropa bez lakieru...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.