Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

ja Astona :P

 

ale po co komu te sportowe, niewgodne auta.. Ja bym chcial zasiąść tu:

 

slide6.jpg

 

a z przodu szofer :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja Astona :P

 

ale po co komu te sportowe, niewgodne auta.. Ja bym chcial zasiąść tu:

 

slide6.jpg

 

a z przodu szofer :)

 

Ja generalnie mógłbym być wożonym jedynie gdybym był obrzydliwie bogatym czyt miliarderem i nie miał bym czasu, żeby sobie pierdnąć spokojnie, ale i tak

bym poszedł w coś takiego:

mercedes_pullman.jpg

tylko w kolorze ciemno zielonym, jak kto woli brytyjska zieleń rajdowa;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja żadnego z tych 3. Wolę Corvette ZR1. Tu filmik:

Przyspieszenie:

0-100 km/h - 3,4 s

0-160 km/h - 7,0 s

Max 330km/h

Pojemność skokowa 6162 cm3

Stopień sprężania 9.1:1

Moc maksymalna 620 KM

Maks. mom. obrotowy 823 Nm

CENA: 103 tys usd

2009_corvette_zr1_09.jpg


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co w tym aucie naprawdę mi się podoba to sąfelgi:)

Za tą cene wole

01NissanGT-R-Nurburgring.jpg

 

Dużo lepsze właściwości jezdne i wykonanie przy tych samych osiągach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma swój gust. Dla mnie z kolei Nissan jest do kitu. Nie lubię wysokoobrotowych silników.


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Każdy ma swój gust. Dla mnie z kolei Nissan jest do kitu. Nie lubię wysokoobrotowych silników.

 

 

 

ale argument dałeś:P Silnik w GTR kręci się tylko do 7.5-8krpm dla mnie to nie wysokoobrotowy silnik:D 11krpm jak niektóre zmodyfikowane k20 czy b18 Hondy... to jest jaaazda:)

 

Z drugiej strony rozumiem cię Michu (i szanuję, że są różne gusta), powiem tak, jakby mi dali jeździć vetta to why not, ba nawet chetnie. ale mając te 320-350kpln na samochód stricte sportowy to w tej chwili wybrałbym GTR nawet jakbym miał wydać 500k to nadal w tej klasie IMO wygrywa GTR w kwesti best value for money i w kategori performance w zasadzie też:)

 

Tak z ciekawości co w prawdziwych nissanach jest według ciebie do kitu (pytam z ciekawości)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie GTR nie jest aż tak wysokoobrotowy jak sądziłem. W takim układzie ten Nissan jest ok. Ale i tak wolę Corvette:D


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Michu, Ty wiesz, że Corvette ma tylne zawieszenie w tej samej technologii co polonez i stare ciężarówki? tzw. resory piórowe ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chyba bede szukał ciquecento

 

daj sobie spokój z aisanem - dołóż i kup wtrysk czyli seja ;)

Z aisanem prawie rok walczył serwis - i nic - w końcu poszedł do "Żyda" ;)

gaźnik to nic dobrego w CC, ale to też zależy od egzemplarza ;)

ja mogę z czystym sumieniem polecić sejkę 900.

Pozdr

G

PS

Dysponując większym budżetem polecam Pandę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zimny-wiatr

Grzegorz, mi się wydaje czy odpowiadasz na post sprzed pół roku?? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Michu, Ty wiesz, że Corvette ma tylne zawieszenie w tej samej technologii co polonez i stare ciężarówki? tzw. resory piórowe ;) ;)

 

Resory piórowe są, ale z kewlaru. Do tego amortyzatory o zmiennej sile tłumienia (Magnetic Selective Ride Control). "Trochę" nowocześniejsze podejście niż w Poldku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz, mi się wydaje czy odpowiadasz na post sprzed pół roku?? ;)

 

;) ;) :D

pojawił się nowy post - a dawno tu nie zaglądałem :)

Nie zauważyłem że On z grudnia :)

 

...tak czy siak CC na aisanie nie polecam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zimny-wiatr
...tak czy siak CC na aisanie nie polecam ;)

 

Spoko, będę pamiętał ;) Ostatnio prawie kupiłem cc700 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Michu, Ty wiesz, że Corvette ma tylne zawieszenie w tej samej technologii co polonez i stare ciężarówki? tzw. resory piórowe ;);)

 

Co nie przeszkadza jej być jednym z najszybszych i najbardziej pożądanych aut na świecie. Do ZR1 należy obecnie rekord okrążenia na Nurburgring.


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Michu, Ty wiesz, że Corvette ma tylne zawieszenie w tej samej technologii co polonez i stare ciężarówki? tzw. resory piórowe ;) ;)

 

ZR1 ma do tego drewniana podloge (kompozyt+balsa). Nie wiem jak ZR1 ale wiekszosc ma tez silniki OHV...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Resory piórowe są, ale z kewlaru. Do tego amortyzatory o zmiennej sile tłumienia (Magnetic Selective Ride Control). "Trochę" nowocześniejsze podejście niż w Poldku ;)

 

 

A nie jeden resor ?


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do ZR1 należy obecnie rekord okrążenia na Nurburgring.

 

Ale nie na Nordschleife:D Rekord należy Radicala sr8 rekord padł w '05 a czas okrążenia 6.55 natomiast Zr1 miało czas 7.26.4 w '08 w tym samym roku gtr był wolniejszy o 3 setne i ma wynik 7.26.7:) Więc IMO wynik nie do końca wymierny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok ok...mi nie idzie o liczby. Lubię Corvetty i co byście tu nie napisali zdania nie zmienię ;)


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kocham ale te "nieco" starsze:D

 

D694~Chevy-Corvette-Stingray-Posters.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale nie na Nordschleife:D Rekord należy Radicala sr8 rekord padł w '05 a czas okrążenia 6.55 natomiast Zr1 miało czas 7.26.4 w '08 w tym samym roku gtr był wolniejszy o 3 setne i ma wynik 7.26.7:) Więc IMO wynik nie do końca wymierny.

Hmm tez dzis kupilem "motor":)i czytalem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm tez dzis kupilem "motor":)i czytalem:)

 

 

Heheh:D Ja znalazłem info w sieci akurat:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolę rocznik 1969...BIG BLOCK rzecz jasna.

1969_427_corvetteP.jpg

1969-red-convertible-hardtop-corvette-2.jpg


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba się zakochałem...nowe Camaro :huh:Wersja 305 koni w USA kosztuje 60 tys. zł. Jankesi to mają fajnie.

post-4189-0-61843100-1331221323.jpg

post-4189-0-01264700-1331221325.jpg

post-4189-0-49109700-1331221326.jpg

post-4189-0-51286600-1331221328.jpg

post-4189-0-68806400-1331221330.jpg


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bleee... nawet 10000koni nie zrekomepnsowałoby mi tych plastików rodem z Chevroleta Aveo, buda całkiem zgrabna i tylko tyle.

 

Jak Camaro to tylko SS z '69, ten jest IMO idealny.

Stroker_Camaro-69_SSRS_4s.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.