Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

ja Astona :P

 

ale po co komu te sportowe, niewgodne auta.. Ja bym chcial zasiąść tu:

 

slide6.jpg

 

a z przodu szofer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja Astona :P

 

ale po co komu te sportowe, niewgodne auta.. Ja bym chcial zasiąść tu:

 

slide6.jpg

 

a z przodu szofer :)

 

Ja generalnie mógłbym być wożonym jedynie gdybym był obrzydliwie bogatym czyt miliarderem i nie miał bym czasu, żeby sobie pierdnąć spokojnie, ale i tak

bym poszedł w coś takiego:

mercedes_pullman.jpg

tylko w kolorze ciemno zielonym, jak kto woli brytyjska zieleń rajdowa;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja żadnego z tych 3. Wolę Corvette ZR1. Tu filmik:

Przyspieszenie:

0-100 km/h - 3,4 s

0-160 km/h - 7,0 s

Max 330km/h

Pojemność skokowa 6162 cm3

Stopień sprężania 9.1:1

Moc maksymalna 620 KM

Maks. mom. obrotowy 823 Nm

CENA: 103 tys usd

2009_corvette_zr1_09.jpg


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedyne co w tym aucie naprawdę mi się podoba to sąfelgi:)

Za tą cene wole

01NissanGT-R-Nurburgring.jpg

 

Dużo lepsze właściwości jezdne i wykonanie przy tych samych osiągach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Każdy ma swój gust. Dla mnie z kolei Nissan jest do kitu. Nie lubię wysokoobrotowych silników.


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Każdy ma swój gust. Dla mnie z kolei Nissan jest do kitu. Nie lubię wysokoobrotowych silników.

 

 

 

ale argument dałeś:P Silnik w GTR kręci się tylko do 7.5-8krpm dla mnie to nie wysokoobrotowy silnik:D 11krpm jak niektóre zmodyfikowane k20 czy b18 Hondy... to jest jaaazda:)

 

Z drugiej strony rozumiem cię Michu (i szanuję, że są różne gusta), powiem tak, jakby mi dali jeździć vetta to why not, ba nawet chetnie. ale mając te 320-350kpln na samochód stricte sportowy to w tej chwili wybrałbym GTR nawet jakbym miał wydać 500k to nadal w tej klasie IMO wygrywa GTR w kwesti best value for money i w kategori performance w zasadzie też:)

 

Tak z ciekawości co w prawdziwych nissanach jest według ciebie do kitu (pytam z ciekawości)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie GTR nie jest aż tak wysokoobrotowy jak sądziłem. W takim układzie ten Nissan jest ok. Ale i tak wolę Corvette:D


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Michu, Ty wiesz, że Corvette ma tylne zawieszenie w tej samej technologii co polonez i stare ciężarówki? tzw. resory piórowe ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
chyba bede szukał ciquecento

 

daj sobie spokój z aisanem - dołóż i kup wtrysk czyli seja ;)

Z aisanem prawie rok walczył serwis - i nic - w końcu poszedł do "Żyda" ;)

gaźnik to nic dobrego w CC, ale to też zależy od egzemplarza ;)

ja mogę z czystym sumieniem polecić sejkę 900.

Pozdr

G

PS

Dysponując większym budżetem polecam Pandę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zimny-wiatr

Grzegorz, mi się wydaje czy odpowiadasz na post sprzed pół roku?? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Michu, Ty wiesz, że Corvette ma tylne zawieszenie w tej samej technologii co polonez i stare ciężarówki? tzw. resory piórowe ;) ;)

 

Resory piórowe są, ale z kewlaru. Do tego amortyzatory o zmiennej sile tłumienia (Magnetic Selective Ride Control). "Trochę" nowocześniejsze podejście niż w Poldku ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grzegorz, mi się wydaje czy odpowiadasz na post sprzed pół roku?? ;)

 

;) ;) :D

pojawił się nowy post - a dawno tu nie zaglądałem :)

Nie zauważyłem że On z grudnia :)

 

...tak czy siak CC na aisanie nie polecam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zimny-wiatr
...tak czy siak CC na aisanie nie polecam ;)

 

Spoko, będę pamiętał ;) Ostatnio prawie kupiłem cc700 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Michu, Ty wiesz, że Corvette ma tylne zawieszenie w tej samej technologii co polonez i stare ciężarówki? tzw. resory piórowe ;);)

 

Co nie przeszkadza jej być jednym z najszybszych i najbardziej pożądanych aut na świecie. Do ZR1 należy obecnie rekord okrążenia na Nurburgring.


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Michu, Ty wiesz, że Corvette ma tylne zawieszenie w tej samej technologii co polonez i stare ciężarówki? tzw. resory piórowe ;) ;)

 

ZR1 ma do tego drewniana podloge (kompozyt+balsa). Nie wiem jak ZR1 ale wiekszosc ma tez silniki OHV...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Resory piórowe są, ale z kewlaru. Do tego amortyzatory o zmiennej sile tłumienia (Magnetic Selective Ride Control). "Trochę" nowocześniejsze podejście niż w Poldku ;)

 

 

A nie jeden resor ?


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Do ZR1 należy obecnie rekord okrążenia na Nurburgring.

 

Ale nie na Nordschleife:D Rekord należy Radicala sr8 rekord padł w '05 a czas okrążenia 6.55 natomiast Zr1 miało czas 7.26.4 w '08 w tym samym roku gtr był wolniejszy o 3 setne i ma wynik 7.26.7:) Więc IMO wynik nie do końca wymierny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ok...mi nie idzie o liczby. Lubię Corvetty i co byście tu nie napisali zdania nie zmienię ;)


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale nie na Nordschleife:D Rekord należy Radicala sr8 rekord padł w '05 a czas okrążenia 6.55 natomiast Zr1 miało czas 7.26.4 w '08 w tym samym roku gtr był wolniejszy o 3 setne i ma wynik 7.26.7:) Więc IMO wynik nie do końca wymierny.

Hmm tez dzis kupilem "motor":)i czytalem:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm tez dzis kupilem "motor":)i czytalem:)

 

 

Heheh:D Ja znalazłem info w sieci akurat:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolę rocznik 1969...BIG BLOCK rzecz jasna.

1969_427_corvetteP.jpg

1969-red-convertible-hardtop-corvette-2.jpg


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba się zakochałem...nowe Camaro :huh:Wersja 305 koni w USA kosztuje 60 tys. zł. Jankesi to mają fajnie.

post-4189-0-61843100-1331221323.jpg

post-4189-0-01264700-1331221325.jpg

post-4189-0-49109700-1331221326.jpg

post-4189-0-51286600-1331221328.jpg

post-4189-0-68806400-1331221330.jpg


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bleee... nawet 10000koni nie zrekomepnsowałoby mi tych plastików rodem z Chevroleta Aveo, buda całkiem zgrabna i tylko tyle.

 

Jak Camaro to tylko SS z '69, ten jest IMO idealny.

Stroker_Camaro-69_SSRS_4s.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.