Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, Ceteth napisał(-a):

Wybraliśmy się z moją piękniejszą połową obejrzeć zamki Czocha i Książ, w S3 stuknęło 3k km i po takim dystansie i przegonieniu Audi nocą po śląskich serpentynach można napisać kilka słów o aucie. 

 

1) Nie jeździłem jeszcze autem, które tak dobrze trzyma się drogi. Przez ten ponad miesiąc jak mam samochód nie zdarzyło się jeszcze żeby którekolwiek koło uciekło, a samochód nie jechał jak po szynach. Aż brakuje trochę takiego pazura, z drugiej strony, bardzo bezpiecznie. Auto prowadzi się idealnie, choć bez niespodziewanych fajerwerków. Na torze pewnie byłoby inaczej, na drogach publicznych, mimo, że były puste jednak starałem się zachować rozsądny umiar. 

2) Z wszystkim ustawionym na comfort podróżuje się tym całkiem przyjemnie w dłuższej trasie, choć na pewno zawieszenie trzeba postawić po tej twardej, a nie komfortowej stronie. Mnie to nie przeszkadza, choć na pewno znajdą się kierowcy, którzy uznają je za zbyt twarde. 

3) Pozycja za kierownicą i same fotele świetne. Ja, moje plecy i lewe kolano dajemy plusa :P 

4) Przy jeździe drogami krajowymi i przez zabudowane, spalanie 8-8,5l, przy 140+ albo jeżdżeniu jak małą rajdówką chlapnie 11-11,5. Mocy na daily zdecydowanie wystarczy, nie brakowało przy praktycznie żadnej prędkości. 

5) Launch control wypróbowany - u mnie wywołał duży uśmiech, u kobity, cóż, z nią na pokładzie mam tego nie robić :P 

6) Biały lakier przekonał mnie do siebie jeśli chodzi o wygląd i teraz podoba mi się nawet bardzo. Niestety mycie auta już nie podoba mi się w ogóle, będzie trzeba pewnie pomyśleć nad jakąś powłoką. 

7) Zdecydowanie jestem fanem dwóch rozwiązań z Giulii, jedno to cup holdery przy samej desce rozdzielczej. W audi jednego po środku da się jeszcze w miarę użyć, drugi chowa się pod podłokietnikiem i ani coś tam wsadzić, ani wyjąć. Drugie to obsługa systemu multimedialnego z poziomu gałki, a nie dotykowego ekranu. 

 

Jak na pierwsze 6 tygodni - odczucia bardzo pozytywne, za Julką nie tęsknię specjalnie, choć dalej uważam, że jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny Giulia jest dużo ładniejszym autem.

IMG_7665.jpeg


 

Co do designu Audi - Niemiec to siekierą strugał…

Pamiętam jak kiedyś z oddali widziałem, jak się chop drugiemu wrył przed nos. Pomyślałem, że cham w tym Audi straszny. Dojechałem do nich… jednak Skoda. Skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać :P ?

Żartuję, ale… Giulia to Giulia. Jest piękna… a to Audi… jak to Audi. Fajne auta, ale z zewnątrz jak VW czy Skoda ;)


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że przód jest po prostu akceptowalny, z profilu im się w miarę udała bo fajną robotę robią przetłoczenia nad kołami, dodają trochę pazura, a same proporcje też są całkiem fajne w sedanie. Najbardziej podoba mi się tył z 4 fajkami. 

Wnętrze już dużo lepiej, ale jak można się spodziewać jest plastikowo, chociaż jak miałem okazję z 2 lata temu jeździć Q2, to wydaje mi się, że było jeszcze gorzej z plastikiem. Fotele niezłe, sam kształt i wykończenie bardzo mi leżą, ekrany (ten z zegarami też) bardzo dobre, kierownica mogła by być deczko grubsza :) Ale to już takie pierdołki :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SEC.jpg

11 godzin temu, pmwas napisał(-a):


 

Co do designu Audi - Niemiec to siekierą strugał…

Pamiętam jak kiedyś z oddali widziałem, jak się chop drugiemu wrył przed nos. Pomyślałem, że cham w tym Audi straszny. Dojechałem do nich… jednak Skoda. Skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać :P ?

Żartuję, ale… Giulia to Giulia. Jest piękna… a to Audi… jak to Audi. Fajne auta, ale z zewnątrz jak VW czy Skoda ;)

Audi trochę utknęło z designem. Niestety... Pamiętam jak odbierałem A6C6 - to w tamtym czasie, była to przepaść w stosunku do innych modeli z grupy VAG. Dziś trochę się to zatarło 😕 Będąc w salonie Audi nie czuję się w nim tak wyjątkowo jak dawniej, choć auta robią nadal dobre wrażenie, zwłaszcza jeśli chodzi o właściwości jezdne.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie jakoś Ałdi nie przekonuje. W sumie na tą chwile nic mnie nie przekonuje. Chciałem zmienić samochód w 2024 i kompletnie nic mi nie leży...


SPRZEDAM: Omega Ploprof, Panerai Luminor 217, Breguet 7097 Tradition, Rolex GMT, Omega Globemaster, Omega Speedy Tokyo, Hermes H08, Bvlgari Octo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie / Panowie, macie jakieś doświadczenia z SQ7? Ktoś ma / miał, a może testował? W testach wypada rewelacyjnie, ale chętnie usłyszałbym coś od kogoś, kto pojeździł trochę w różnych warunkach. I od razu drugie pytanie, właśnie nadchodzi facelift. Ktoś, coś, czy należy się spodziewać jakichś istotnych zmian?

 

Z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, zielony.m napisał(-a):

Mnie jakoś Ałdi nie przekonuje. W sumie na tą chwile nic mnie nie przekonuje. Chciałem zmienić samochód w 2024 i kompletnie nic mi nie leży...

Nie zapominaj o Genesisie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Paulus57 napisał(-a):

Nie zapominaj o Genesisie. 

 

A gdzie go kupić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Tommaso napisał(-a):

 

A gdzie go kupić?

W Polsce niestety jeszcze go nie ma, ale chyba przez salony Hyundaia da się ściągnąć. Gdy kupowałem swój samochód, zajrzałem między innymi do salonu Hyundaia i był tam prezentowany Genesis G80. W tej chwili można kupić w oficjalnej dystrybucji w UK, Szwajcarii i Niemczech. Gdyby nie polityka, to mielibyśmy je u nas o rzut beretem. Od 2018 roku jest produkowany także w Kaliningradzie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Jak oficjalnie go nie ma, to i oficjalnie nie da się go serwisować. Dla mnie to wyklucza zakup, nie będę z każdą pierdołą czy wymianą oleju jeździł do Drezna czy Berlina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Tommaso napisał(-a):

No właśnie. Jak oficjalnie go nie ma, to i oficjalnie nie da się go serwisować. Dla mnie to wyklucza zakup, nie będę z każdą pierdołą czy wymianą oleju jeździł do Drezna czy Berlina.

Rozumiem, choć wydaje się, że serwis Hyundaia by to mógł ogarnąć na miejscu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Paulus57 napisał(-a):

Rozumiem, choć wydaje się, że serwis Hyundaia by to mógł ogarnąć na miejscu.

A serwis Toyoty ogarnia Lexusa? Bo to chyba podobny temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest dobrze dopóki jest dobrze. Jak zaczynają się większe problemy i potrzebne jest wsparcie centrali to już tak dobrze być nie musi, a dealer może umyć ręce.

Uważam, że częścią składową ceny zakupu auta premium jest też serwis premium, gdzie klient wie, że nie będzie traktowany jak w marce popularnej, mechanicy będą przeszkoleni, a jako auto zastępcze dostanie auto porównywalne, a nie Hyundaia i10 lub nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

19 minut temu, Tommaso napisał(-a):

Wszystko jest dobrze dopóki jest dobrze. Jak zaczynają się większe problemy i potrzebne jest wsparcie centrali to już tak dobrze być nie musi, a dealer może umyć ręce.

Uważam, że częścią składową ceny zakupu auta premium jest też serwis premium, gdzie klient wie, że nie będzie traktowany jak w marce popularnej, mechanicy będą przeszkoleni, a jako auto zastępcze dostanie auto porównywalne, a nie Hyundaia i10 lub nic.

Mam nadzieję, że Genesis dotrze i do nas, bo modele mają piękne i ceny znacznie korzystniejsze od niemców, czy japończyków podobnej klasy. Co do samochodów zastępczych to bez przesady. Jak miałem swoją Kię w serwisie, to dostałem zastępczą Toyotę Corollę, ciut niżej od mojego, ale to nie tak jak piszesz i10 za Genesisa. Chyba, że tylko chciałeś efektowniej porównać. ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Wielka szkoda, że nie ma u nas Genesisa. Właśnie sobie doczytałem, że w longu mierzy prawie 5,5 metra 😵

interioorg90.jpg

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, beniowski napisał(-a):

A serwis Toyoty ogarnia Lexusa? Bo to chyba podobny temat.

Nie znam tematu z własnego doświadczenia, ale większość części w Toyotach i Lexusie są stosowane w obu markach. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

Wielka szkoda, że nie ma u nas Genesisa. Właśnie sobie doczytałem, że w longu mierzy prawie 5,5 metra 😵

interioorg90.jpg

Chciałoby się usadzić tyłek w takim wnętrzu. ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, Tommaso napisał(-a):

Wszystko jest dobrze dopóki jest dobrze. Jak zaczynają się większe problemy i potrzebne jest wsparcie centrali to już tak dobrze być nie musi, a dealer może umyć ręce.

Uważam, że częścią składową ceny zakupu auta premium jest też serwis premium, gdzie klient wie, że nie będzie traktowany jak w marce popularnej, mechanicy będą przeszkoleni, a jako auto zastępcze dostanie auto porównywalne, a nie Hyundaia i10 lub nic.

Niby tak. Ale przypomnij sobie jak to wyglądało jeszcze nie tak dawno z Bentley czy Rarri ;) Sam znam gościa, który do Berlina jeździł z Continentalem GT.

 

47 minut temu, beniowski napisał(-a):

A serwis Toyoty ogarnia Lexusa? Bo to chyba podobny temat.

Audi w Bielsku-Białej od dawna ogarniało Bentleya. Niemniej, jak ktoś miał nową to chyba jak pisałem wyżej wolał jeździć do Berlina czy Wiednia. Ale było w okolicy sporo używek już zaawansowanych wiekowo i tu myśle klientela dla Inter-Welmu była do zagospodarowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Paulus57 napisał(-a):

Chciałoby się usadzić tyłek w takim wnętrzu. ;) 

Wygląda obłędnie. :)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Autor1984 napisał(-a):

Wygląda obłędnie. :)

I to w zasięgu finansowym klasy średniej, nawet polskiej (może tu nieco powyżej). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gadacie jak stare dziadki :D

 

Ja bym chciał posadzić tyłek w takim wnętrzu:

Ferrari-812_Superfast-2018-1600-2d.thumb.jpg.7c6738cf7388870940b069ef411be8ac.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Paulus57 napisał(-a):

I to w zasięgu finansowym klasy średniej, nawet polskiej (może tu nieco powyżej). 

Nie konfigurowałem, ale obawiam się, że "full wypas" zakręci się koło 500 000zł

1 minutę temu, Tommaso napisał(-a):

Gadacie jak stare dziadki :D

 

Ja bym chciał posadzić tyłek w takim wnętrzu:

Ferrari-812_Superfast-2018-1600-2d.thumb.jpg.7c6738cf7388870940b069ef411be8ac.jpg

To chyba 812. Nie no, tutaj też posadziłbym dupsko :)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Valygaar napisał(-a):

Audi w Bielsku-Białej od dawna ogarniało Bentleya. Niemniej, jak ktoś miał nową to chyba jak pisałem wyżej wolał jeździć do Berlina czy Wiednia. Ale było w okolicy sporo używek już zaawansowanych wiekowo i tu myśle klientela dla Inter-Welmu była do zagospodarowania.

Pewnie tak, bo to w sumie te same części w większości. Pamiętam jak kolega lata temu szukał wycieraczek do Seata. Sprawdził w Volkswagenie, potem w Seacie i na końcu w Skodzie. Różnica w cenie odnośnie tego samego produktu była, w zależności od znaczka, ponad 100%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Autor1984 napisał(-a):

Nie konfigurowałem, ale obawiam się, że "full wypas" zakręci się koło 500 000zł

No ja myślałem o wersji podstawowej, poza tym koreańczyki w takiej wersji są bdb wyposażone. Np. Kia Proceed w 2020 w najtańszej wersji kosztowała około 100k a w najwyższej 130 a więc skok o 30%. Być może w "luksusowym Hyundaiu" ten zakres jest większy, ale może nie? ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Paulus57 napisał(-a):

No ja myślałem o wersji podstawowej, poza tym koreańczyki w takiej wersji są bdb wyposażone. Np. Kia Proceed w 2020 w najtańszej wersji kosztowała około 100k a w najwyższej 130 a więc skok o 30%. Być może w "luksusowym Hyundaiu" ten zakres jest większy, ale może nie? ;) 

Właśnie zaczynam konfigurację :D A co! Zobaczymy jak wyjdzie.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Autor1984 napisał(-a):

Właśnie zaczynam konfigurację :D A co! Zobaczymy jak wyjdzie.

Fajnie. Jestem ciekaw co wyjdzie. Podaj też cenę wyjściową, to może zacznę sprzedawać swoje zegarki. ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.