Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

A co się dzieje z GRY, że jest na naprawie gwarancyjnej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
20 minut temu, Tommaso napisał(-a):

A co się dzieje z GRY, że jest na naprawie gwarancyjnej?

 

Uuuuuu a co sie nie dzieje 😂

 

Generalnie trafilem na egzemplarz z problemami ze skrzynia biegow. Podczas przerzucania z 1 na 2 i 3 czuc bylo na lewarku ze cos haczy. Do tego zdarzalo sie, ze nie moglem wrzucic 1 biegu. Po 2 wizytach w salonie powiedziano mi, ze TTTM i mam spierdzielac. Pojechalem wiec do innego salonu, a tam mnie uswiadczyli w tym, ze jest cos na rzeczy. Zaczelo sie od regulacji kabli i wymianie oleju hydraulicznego, ktora nic nie dala. Pozniej rozebrali mi sprzeglo i okazalo sie, ze jest zuzyte, wiec Toyota Switzerland zrzucila wine na mnie i na to, ze jezdzic nie potrafie. Musialem zadzwonic do znajomego, ktory tam pracuje i powiedziec mu, ze oddaje sprawe moim prawnikom. W ciagu dnia otrzymalem przeprosiny i informacje, ze wszystko bedzie wymienione na gwarancji. Wiec wymieniono sprzeglo, docisk i dwumase silnika. Po tym, skrzynia dzialala o wiele lepiej, byla jakby ciasniejsza, bez luzow, ale sprzeglo nadal "lepilo". Spotkalem sie ze znajomym z TS, ktory potestowal moj samochod i powiedzial, ze musimy rozebrac skrzynie, zeby sprawdzic co jej dolega. Klamka zapadla, zeby wymienic wszystkie synchronizatory i jakis widelec ze sprezynka biegu 2i 3 (widelce te sa wadliwe, ale Toyota o tym milczy), oraz pompke plynu hydraulicznego od sprzegla. 
Zeby bylo tego malo, zauwazylem, ze pierwsze hamowanie po dlugiej jezdzie bez hamowania (np autostrada), dziala zupelnie inaczej, co prawie doprowadziloby do tego, ze wjechalbym w tylek komus. Tzn. naciskam pedal hamulca tam samo jak zwykle, ale jest on jakby zapowietrzony i hamulce dzialaja o wiele gorzej. W miescie tego problemu nie ma. Wiec wymieniaja mi tez jakas pompke hamulcowa, ktora jest za ten efekt odpowiedzialna.

Albo zle trafilem, albo jestem z tych upierdliwcow, ktorzy sie czepiaja szczegolow (owszem, jestem). Dobry znajomy ma dwa GRY z przebiegiem 30kkm i nic sie nie dzieje.  Objezdzilem jego dwa i faktycznie dziala to inaczej niz u mnie.

Edytowane przez SzefSzefow

Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, beniowski napisał(-a):

A'propos tej skrzyni CVT w Toyotach to już pisałem, że jak mnie kuzyn odwoził Toyotą z tym czymś, to się całą drogę zastanawiałem co mu to auto tak wyło jak potępieniec - potem koledzy tu wyjaśnili, że to owa skrzynia CVT. Miałem wrażenie że to auto błagało o litość, aby on w ogóle nie przyspieszał i zmiana biegów nie musiała mieć miejsca🤣.

 

Te skrzynie powinny byc zabronione 🤭


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

Uuuuuu a co sie nie dzieje 😂

 

Generalnie trafilem na egzemplarz z problemami ze skrzynia biegow. Podczas przerzucania z 1 na 2 i 3 czuc bylo na lewarku ze cos haczy. Do tego zdarzalo sie, ze nie moglem wrzucic 1 biegu. Po 2 wizytach w salonie powiedziano mi, ze TTTM i mam spierdzielac. Pojechalem wiec do innego salonu, a tam mnie uswiadczyli w tym, ze jest cos na rzeczy. Zaczelo sie od regulacji kabli i wymianie oleju hydraulicznego, ktora nic nie dala. Pozniej rozebrali mi sprzeglo i okazalo sie, ze jest zuzyte, wiec Toyota Switzerland zrzucila wine na mnie i na to, ze jezdzic nie potrafie. Musialem zadzwonic do znajomego, ktory tam pracuje i powiedziec mu, ze oddaje sprawe moim prawnikom. W ciagu dnia otrzymalem przeprosiny i informacje, ze wszystko bedzie wymienione na gwarancji. Wiec wymieniono sprzeglo, docisk i dwumase silnika. Po tym, skrzynia dzialala o wiele lepiej, byla jakby ciasniejsza, bez luzow, ale sprzeglo nadal "lepilo". Spotkalem sie ze znajomym z TS, ktory potestowal moj samochod i powiedzial, ze musimy rozebrac skrzynie, zeby sprawdzic co jej dolega. Klamka zapadla, zeby wymienic wszystkie synchronizatory i jakis widelec ze sprezynka biegu 2i 3 (widelce te sa wadliwe, ale Toyota o tym milczy), oraz pompke plynu hydraulicznego od sprzegla. 
Zeby bylo tego malo, zauwazylem, ze pierwsze hamowanie po dlugiej jezdzie bez hamowania (np autostrada), dziala zupelnie inaczej, co prawie doprowadziloby do tego, ze wjechalbym w tylek komus. Tzn. naciskam pedal hamulca tam samo jak zwykle, ale jest on jakby zapowietrzony i hamulce dzialaja o wiele gorzej. W miescie tego problemu nie ma. Wiec wymieniaja mi tez jakas pompke hamulcowa, ktora jest za ten efekt odpowiedzialna.

Albo zle trafilem, albo jestem z tych upierdliwcow, ktorzy sie czepiaja szczegolow (owszem, jestem). Dobry znajomy ma dwa GRY z przebiegiem 30kkm i nic sie nie dzieje.  Objezdzilem jego dwa i faktycznie dziala to inaczej niz u mnie.

 

Dzięki za odpowiedź. Pytam, bo sam zastanawiam się nad nowym GRY, ale biorę pod uwagę tylko automat, a o problemach ze skrzynią manualną już sporo słyszałem.

10 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

Te skrzynie powinny byc zabronione 🤭

 

W pełni się zgodzę. Jeździłem Lexusami NX450h+ i RX450h+ i to są świetne auta pod prawie każdym względem. Super wygodne, świetnie wyciszone, bardzo dobrze zmontowane z materiałów rewelacyjnej jakości. Prawie, bo tej skrzyni eCVT nie jestem w stanie zaakceptować. Może jak ktoś jeździ dziadkowo, nie wciskając nigdy pedału gazu więcej niż do połowy, to to auto ma sens. Ale nie wyobrażam sobie wydania 300 czy 400 tysięcy i słuchania tego wycia za każdym razem gdy wyprzedzam lub włączam się do ruchu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, Tommaso napisał(-a):

 

Dzięki za odpowiedź. Pytam, bo sam zastanawiam się nad nowym GRY, ale biorę pod uwagę tylko automat, a o problemach ze skrzynią manualną już sporo słyszałem.

 

W pełni się zgodzę. Jeździłem Lexusami NX450h+ i RX450h+ i to są świetne auta pod prawie każdym względem. Super wygodne, świetnie wyciszone, bardzo dobrze zmontowane z materiałów rewelacyjnej jakości. Prawie, bo tej skrzyni eCVT nie jestem w stanie zaakceptować. Może jak ktoś jeździ dziadkowo, nie wciskając nigdy pedału gazu więcej niż do połowy, to to auto ma sens. Ale nie wyobrażam sobie wydania 300 czy 400 tysięcy i słuchania tego wycia za każdym razem gdy wyprzedzam lub włączam się do ruchu.

 

Nowy GRY niby jest poprawiony... Cena my byc wyzsza, ale automat z tego co widzialem na filmikach, to kiepska opcja. Na torze praktycznie nie ma przewagi nad manualem. Jesli dodasz do tego to, ze mieli bardzo malo miejsca, wiec cala konstrukcja skrzyni opiera sie w mysl zasady - musimy sie zmiescic na malej przestrzeni, to oczami wyobrazni widze przegrzewajace sie i zacierajace skrzynie. Ale moze okaze sie to hit?
Niemniej, lazlbym w ulepszony manual.
 

O ile w starym GRY mozesz wybrac 3 tryby przeniesienia napedu, 60:40, 50:50 i 30:70, o tyle nowy GRY ma tez 3 tryby, ale inne: 60:40, 53:47 i auto, ktory reguluje sam miedzy 60:40 a 30:70.

Nowy, doposazony GRY we Francji kosztuje 10k euro wiecej. 53000 eurakow. Jako, ze wiele osob bedzie sie przerzucalo ze starych GRY na nowe, to moim zdaniem, lepiej jest poszukac uzywki w tym momencie.


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem dużo manualem, ale w ferworze walki na torze zdecydowanie wolę dobry automat. 

No i zawsze jest ryzyko, że trafię na egzemplarz z awaryjną skrzynią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Tommaso napisał(-a):

Jeździłem dużo manualem, ale w ferworze walki na torze zdecydowanie wolę dobry automat. 

No i zawsze jest ryzyko, że trafię na egzemplarz z awaryjną skrzynią.


Pytanie czy to co zaprezentowali w nowym GRY bedzie "dobrym automatem".


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie okaże się dopiero z czasem.

Ale wtedy będą już najprawdopodobniej niedostępne 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Tommaso napisał(-a):

Pewnie okaże się dopiero z czasem.

Ale wtedy będą już najprawdopodobniej niedostępne 

 

To fakt :) 
Zamowic, przejechac sie, podjac decyzje 🤭


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@SzefSzefow ten bagażnik nie taki zły ;) to jest bagażnik w X3 plug-in, tu to dopiero wszystko wypada...

 

New Owner of 2020 G01 X3 Xdrive30e PHEV in USA - impressions, review, pics  - XBimmers | BMW X3 Forum

Słyszał ktoś o jakiś podstawkach na rzepy, jak separatory do książek? 😅


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, vvv napisał(-a):

Słyszał ktoś o jakiś podstawkach na rzepy, jak separatory do książek? 😅

 

Tak. Skoda daje takie w Superbach. Bardzo praktyczne. "Łamią" się w połowie, więc jednym można zabezpieczyć jakąś skrzynkę z dwóch stron. Trzymają mocno.

 

Na Allegro kupisz komplet za pół stówki.

 

Tak to mniej więcej wygląda:

 

obraz.png.b63e608e9330ca1f585f5317ec24b3cf.pngobraz.png.b711c0f9aae54a772b4b433eef3e1882.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, vvv napisał(-a):

@SzefSzefow ten bagażnik nie taki zły ;) to jest bagażnik w X3 plug-in, tu to dopiero wszystko wypada...

 

New Owner of 2020 G01 X3 Xdrive30e PHEV in USA - impressions, review, pics  - XBimmers | BMW X3 Forum

Słyszał ktoś o jakiś podstawkach na rzepy, jak separatory do książek? 😅

 

O ile X3 nie byla projektowana jako plug-in, o tyle RAV4 tak... ale nie kuplbym samochodu z takim bagaznikiem

 


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze ciekawiej jest w sedanie 330e, gdzie jest paskudny 10-cio centymetrowy próg w połowie bagażnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, Tommaso napisał(-a):

Jeszcze ciekawiej jest w sedanie 330e, gdzie jest paskudny 10-cio centymetrowy próg w połowie bagażnika

Przed zakupem Volvo myślałem o E w wersji 300e - dobre ceny na to dawali.

Ale bagażnik zmniejszał się do 370litrów, co przy trzech kobietach byłoby karkołomnym rozwiązaniem ;)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja patrzylem na c300de zespół napędowy był idealny pod moją sytuację, ale tam próg jeszcze gorszy niż w BMW: 

93f93a1f-bc0b-48d6-b3ff-b15a78a84dde.jpg

Diesel-Hybrid: Fahrbericht Mercedes C 300 de T-Modell - AutoScout24

 


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, vvv napisał(-a):

Ja patrzylem na c300de zespół napędowy był idealny pod moją sytuację, ale tam próg jeszcze gorszy niż w BMW: 

93f93a1f-bc0b-48d6-b3ff-b15a78a84dde.jpg

Diesel-Hybrid: Fahrbericht Mercedes C 300 de T-Modell - AutoScout24

 

Łoo  masakra i to ma być kombi, śmiech na sali 🤣🤣🤣

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włożę kija w mrowisko👀

Bo CVT to trza umić jeździć 😜

 

Choć przyznam rację że jak lubisz deptać bez opamięta, to napewno nie będzie to konfiguracja dla ciebie, można by było oszaleć. 

 

Używam od ponad dziesięciu lat i jestem naprawdę zadowolony (chociaż w takim samym stopniu na codzień zasiadam do dwu sprzęgłowej i jest naprawdę bardzo miło). Ale nie było aż tak słodko od samego początku, przesiadka była z tipronica i cisnąłem w gaz ile wlazło, wyło to niemiłosiernie… a do tego spalanie dosłownie wychodziło poza orbitę. 
Wtedy nauczyłem się poprawnie operować prawym pedałem👀 I życie stało się piękniejsze, jest cichutko i mięciutko, a spalanie spadło o połowę, jakieś szybkie przyspieszenia praktycznie nie są mi potrzebne więc problem w moim przypadku nie istnieje, autostradowo też jeżdżę bardzo płynnie i w większości na tempomacie, co nie wywołuje żadnych nieprzyjemnych wyć. 
Jak by się nie patrzeć to nie jesteśmy wszyscy tacy sami i istnieje niezliczona ilość preferencji, dla jednego będzie to auto marzeń… drugi zaś dostaje alergii widząc te cztery kółka już na horyzoncie.  
 



 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, Londek napisał(-a):

Włożę kija w mrowisko👀

Bo CVT to trza umić jeździć 😜

 

Choć przyznam rację że jak lubisz deptać bez opamięta, to napewno nie będzie to konfiguracja dla ciebie, można by było oszaleć. 

 

Używam od ponad dziesięciu lat i jestem naprawdę zadowolony (chociaż w takim samym stopniu na codzień zasiadam do dwu sprzęgłowej i jest naprawdę bardzo miło). Ale nie było aż tak słodko od samego początku, przesiadka była z tipronica i cisnąłem w gaz ile wlazło, wyło to niemiłosiernie… a do tego spalanie dosłownie wychodziło poza orbitę. 
Wtedy nauczyłem się poprawnie operować prawym pedałem👀 I życie stało się piękniejsze, jest cichutko i mięciutko, a spalanie spadło o połowę, jakieś szybkie przyspieszenia praktycznie nie są mi potrzebne więc problem w moim przypadku nie istnieje, autostradowo też jeżdżę bardzo płynnie i w większości na tempomacie, co nie wywołuje żadnych nieprzyjemnych wyć. 
Jak by się nie patrzeć to nie jesteśmy wszyscy tacy sami i istnieje niezliczona ilość preferencji, dla jednego będzie to auto marzeń… drugi zaś dostaje alergii widząc te cztery kółka już na horyzoncie.  
 



 

Mało mam doświadczenia w CVT i tak jak w ES300h było kiepsko, tak w LS500 całkiem znośnie.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W LS500h jest inne rozwiązanie, połączenie ECVT z hydraulicznym automatem czterobiegowym, tam działa to zupełnie inaczej, ma zasymulowane w sumie 10 biegów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minutes ago, Autor1984 said:

ES300h było kiepsko, tak w LS500 całkiem znośnie.


U mnie jest przyziemnie i budżetowo więc na bank odnalazłbym się w obu przez Ciebie wymienionych 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Londek napisał(-a):


U mnie jest przyziemnie i budżetowo więc na bank odnalazłbym się w obu przez Ciebie wymienionych 😉

Tylko się przymierzałem; choć nie ukrywam po jeździe LS'em ES znacznie stracił w rankingu. I tak finalnie padło na co innego bez dylematu ze skrzynią ;)

2 minuty temu, Tommaso napisał(-a):

W LS500h jest inne rozwiązanie, połączenie ECVT z hydraulicznym automatem czterobiegowym, tam działa to zupełnie inaczej, ma zasymulowane w sumie 10 biegów.

Tomku i dźwięk silnika całkiem przyjemny :)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Londek napisał(-a):

Włożę kija w mrowisko👀

Bo CVT to trza umić jeździć 😜

 

Choć przyznam rację że jak lubisz deptać bez opamięta, to napewno nie będzie to konfiguracja dla ciebie, można by było oszaleć. 

 

Używam od ponad dziesięciu lat i jestem naprawdę zadowolony (chociaż w takim samym stopniu na codzień zasiadam do dwu sprzęgłowej i jest naprawdę bardzo miło). Ale nie było aż tak słodko od samego początku, przesiadka była z tipronica i cisnąłem w gaz ile wlazło, wyło to niemiłosiernie… a do tego spalanie dosłownie wychodziło poza orbitę. 
Wtedy nauczyłem się poprawnie operować prawym pedałem👀 I życie stało się piękniejsze, jest cichutko i mięciutko, a spalanie spadło o połowę, jakieś szybkie przyspieszenia praktycznie nie są mi potrzebne więc problem w moim przypadku nie istnieje, autostradowo też jeżdżę bardzo płynnie i w większości na tempomacie, co nie wywołuje żadnych nieprzyjemnych wyć. 
Jak by się nie patrzeć to nie jesteśmy wszyscy tacy sami i istnieje niezliczona ilość preferencji, dla jednego będzie to auto marzeń… drugi zaś dostaje alergii widząc te cztery kółka już na horyzoncie.  
 

 

To jakbys mowil... Paaanie, te 50 koni zupelnie wystarczy, takim samochodem to trzeba umiec przyspieszac. Uzywam od 10 lat i jestem zadowolony. Przyspieszenia nie sa mi do niczego potrzebne, samochod dowozi mnie do celu.  Zadnego tira nie wyprzedze, bo nie jestem w stanie, ale po co mi wyprzedzanie? Jade sobie za tirem to i opor powietrza jest mniejszy i spalanie tez. Problemu z autostradowymi predkosciami nie ma, bo max tylko 120 wyciagnie. A na co mi 140? Tylko by spalal wiecej, i szum w kabinie.

😉🤭


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minutes ago, SzefSzefow said:

To jakbys mowil... Paaanie, te 50 koni zupelnie wystarczy, takim samochodem to trzeba umiec przyspieszac. Uzywam od 10 lat i jestem zadowolony. Przyspieszenia nie sa mi do niczego potrzebne, samochod dowozi mnie do celu.  Zadnego tira nie wyprzedze, bo nie jestem w stanie, ale po co mi wyprzedzanie? Jade sobie za tirem to i opor powietrza jest mniejszy i spalanie tez. Problemu z autostradowymi predkosciami nie ma, bo max tylko 120 wyciagnie. A na co mi 140? Tylko by spalal wiecej, i szum w kabinie.

😉🤭


Nadinterpretujesz 😉

Całkiem sprawnie poruszam się po drogach, jest przyjemnie, myślę że bezpiecznie… choć gdy przyjeżdżam do Polski to bezpiecznie już się tak nie czuję (na drogach oczywiście 😉). 
Ile aut tyle opinii, wszystkich na stosie nie spalisz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@Londek Może CVT rzeczywiście trzeba nauczyć się jeździć, ale moim zdaniem to wyjec i nie ma porównania do porządnego automatu. To co piszesz, trochę mi przypomina jak jeździłem w latach 90-tych w Stanach typowym amerykańskim autem (jakim Plymouth czy Chrysler) z typowym amerykańskim automatem tamtych czasów (czytaj: beznadziejnym). Jak chciałem przyspieszyć, to wciskałem pedał gazu i …… nic się nie działo. Po jakimś czasie automat załapywał, że jednak chodzi o zmianę biegu i po upływie wieczności ona następowała. Jak powolutku wciskałem pedał gazu, to rzeczywiście jakoś te biegi były zmieniane. Tylko że oznaczało to, że najlepiej było jechać ze stałą prędkością jakichś 50 mil na godzinę i wtedy było ok. Ale to bardziej przypominało jazdę bryczką (lub bardziej statkiem) niż samochodem. 

Edytowane przez beniowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Londek napisał(-a):


Nadinterpretujesz 😉

Całkiem sprawnie poruszam się po drogach, jest przyjemnie, myślę że bezpiecznie… choć gdy przyjeżdżam do Polski to bezpiecznie już się tak nie czuję (na drogach oczywiście 😉). 
Ile aut tyle opinii, wszystkich na stosie nie spalisz. 

 

Mozna jezdzic 50km/h samochodem ktory ma 50 koni jak i 500 koni.

Cala magia w skrzyniach, ktore nie sa CVT, ze nie trzeba sie ograniczac do takiego czy innego sposobu jazdy, zeby samochod nie wyl 😅


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.