Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

oczywiście że się lepiej sprawdza - przecież ja tego nie kwestionuję! Tylko czy za taką cenę jak opisałem wyżej gra jest warta świeczki? Moim zdaniem NIE. Oczywiście Kuzaj, czy Hołek urwą w każdym zakręcie te setne sekundy, ale na torze nie na drodze. Jak komuś przy belce brakuje trzymania z tyłu to przeważnie wystarczy zmiana techniki jazdy w zakrętach albo zmiana opon.

 

Tak, gra jest warta świeczki.

 

Podam Ci taki przykład.

Jedziesz z całą rodzinką na wakacje.

Auto załadowane, ładna pogoda, mkniesz przez łąki, lasy.

Oczywiście prędkość przepisowa, bo żaden z Ciebie Kuzaj czy Hołek.

Wylatujesz z łuku i nagle widzisz przed sobą dzika stojącego na Twoim pasie ruchu.

Na hamowanie za późno.

Instynktownie dokonujesz 2 szybkich ruchów kierownicą i...

...i teraz 2 podstawowe rozwiązania:

1. Auto posłusznie ustawia się na drugim pasie.

2. Auto wyjeżdża tyłem poza ten drugi pas, obraca się o 90 stopni i leci między drzewa.

Być może wielowahacz w takim przypadku da Ci zaledwie 5km/h przewagi nad belką, a może zaledwie 3km/h.

Żyjesz, auto całe.

Oczywiście może być tak, że zarówno auto A jak i auto B wylecą z drogi i skutki będą takie same.

Być może oba się zmieszczą na drodze.

Ale nie znasz dnia ani godziny... :lol:

 

Kwestionowanie sensowności wykorzystania zawieszenia wielowahaczowego to jak kwestionowanie sensowności montowania poduszek powietrznych.

No przecież nie masz w planach się rozbijać, prawda?

A nawet jeżeli to masz przecież pasy, po co dodatkowy wydatek na rzecz, z której nie masz zamiaru korzystać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odpowiedź jest prostsza niż myślisz

w zaistniałej sytuacji nic wielowahacz nie da

co bym zrobił? (zakładając że nie da się pojechać przeciwnym pasem ani poboczem)

1. przyhamowuję na ile się da trąbiąc - może się wystraszy i czmychnie :lol:

2. przed samym dzikiem dodaję gazu, bo auto mam FWD

 

i teraz mistrzuniu możesz się wykazać - dlaczego należy dodać gazu?


Budziki zamordowały miliardy snów. Dlaczego więc chodzą bezkarnie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i teraz mistrzuniu możesz się wykazać - dlaczego należy dodać gazu?

 

Yyy, żeby odciążyć przednią oś i stracić możliwość efektYwnego skręcenia?

Pamiętaj, że samochody cywilne są projektowane na delikatną podsterowność.

No, jak z byka będziesz walił w dzika z podniesionym nosem to może faktycznie lepiej wziąć go pod koła niż na maskę...

 

Rozumiem, że na leżące drzewo na środku drogi też będziesz trąbił?

 

Skończ Waćpan, wstydu sobie oszczędź...

 

Zresztą ja też kończę, jesteś nieedukowalny :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie myślę, że znowu trochę nam temat ucieka i idzie w złą stronę, są zawsze trzy prawdy, twoja prawda, moja prawda i gówno prawda;)

 

Ja osobiście odczuwam dużą róznicę między belką a wielowachaczowym zawieszeniem in plus tego drugiego i wole dopłacać (w autach których jeździłem). Puki nie jeżdżę statecznie i jak Bóg przykazał. Poza tym nie ma co ukrywać, że złotego środka nie ma chociażby z tego powodu, że każde auto ma inny rozdkład masy, szerokość, rozstaw ośi itp i każde z rozwiązań powinno być dopasowane do danego auta, jego przeznaczenia i charakterystki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paweł nie ma powodu być niegrzecznym - ja Ciebie nie obrażam. Zamiast inwektyw lepiej dyskutować na argumenty.

Tak mądralo JDM to auta produkowane WYŁĄCZNIE na rynek japoński. Dziwię się więc że wiesz, a piszesz że na jeden rynek się aut nie produkuje. Koncern światowy to taki który sprzedaje auta na całym świecie (jak sama nazwa wskazuje) Citroen do takich nie należy - i tyle.

 

Honda wróciła do belki po prostu dlatego, że auto jest tańsze, mniej awaryjne i prowadzi się w zbliżony sposób. Cały czas piszę tu o normalnej eksploatacji. Paweł proponuję żebyś napisał do inżynierów hondy, że są debilami bo Ty wiesz lepiej co trzeba w samochodzie zamontować :lol: na pewno bardzo Ci podziękują. :P

 

Dawny passat robił po 700kkm i miał belkę - trzeba było najwyżej wymienić tzw "gumki" Komplet z wymianą to pewnie 200zł. Teraz B5 ma 4 wahacze z tyłu. Kiedy się wytłucze jeden z nich trzeba wymienić WSZYSTKIE koszt? od 2500zł w górę. A więc 1 właściciel płaci więcej w salonie, a potem przy odsprzedaży musi te 3000 opuścić - a trzeba pamiętać, że i z przodu jest wielowhacz. Wiedząc o tym monterzy alarmów, hydraulicy itp którzy używali dawnego paska przesiadają się na inne marki - tyle.

 

reszty nie chce mi się komentować - kto zrozumiał o co mi chodzi ten zrozumiał. Ja piszę o prawdziwej znajomości motoryzacji a nie o podniecaniu się plakatem SLR i tygodnikiem auto-tuning. Jeżeli dalej uważacie że się nie znam to poproszę o MERYTORYCZNE argumenty, a nie teksty typu " widzę że się nie znasz" gdzie ja jestem kuźwa w jakimś przedszkolu?

Wcale nie byłem niegrzeczny.Jeśli tak to odebrałeś to sorry.Citroen nie jest marka która produkuje jakikolwiek model tylko i WYŁĄCZNIE na swój rynek.Jeśli uważasz inaczej podaj przykład.Japonii wtrącać tu nie trzeba było.Rozmawialiśmy o samochodach francuskich o ile się nie mylę,chcesz sprawdz.Nigdzie nie powiedziałem że Honda zle zrobiła..napisałem że miała powód dając takie rozwiązanie do Civica.Nowy Passat nie ma oznaczenia B5 kolego.B5 był produkowany w 1996-2000 nastepnie miał lifting,i zmienił oznaczenie na B5 FL..I on wielowahaczowego zawieszenia z tyłu nie miał.Wcale nie jest prawdą że jeśli jeden wahacz się wytłucze to trzeba wymienić wszystkie.Zależy który wahacz.Sorry ale nie jesteś dla mnie kompetentną osobą do rozważań na temat motoryzacji.Błądzisz ..wiesz gdzie dzwoni ale nie masz pojęcia w którym kościele..i nie pisz o prawdziwej znajomości motoryzacji ..

PS

I nie pisałem o nikim że jest debilem...

Citroen nalezy do PSA a to chyba jest miedzynarodowy koncern..no chyba że się mylę..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję poziomu debaty.


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre podsumowanie w kwestii

Wielowachaczowe vs. Belka

http://www.youtube.com/watch?v=wrSUwkuVH7I

 

Co do pytania czy Citroen jest międzynarodową firmą/koncernem? IMO każda firma jest między narodowym koncenrnem jeżeli sprzedaje auta w innych krajach czy kontynetach niż swój rodzimy.

IMO proste jak konstukcja cepa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie X WIELOWAHACZOWE (rozumiem - następna literówka choć klub jest pod wahadłem :)

 

otóż to właśnie - pisałem że citroen robi zawieszenia pod francuskie drogi bo tak jest. Paweł pisał o koncernie OGÓLNOŚWIATOWYM nie MIĘDZYNARODOWYM i do tego się odniosłem - to proste jak konstrukcja cepa panie X - prawda? Citroen nie sprzedaje aut chociażby w Ameryce.

 

Tak na marginesie zdumiewający jest poziom dyskusji na polskich forach. Podczas tej uroczej wymiany zdań już zdążyłem przeczytać że bredzę, piszę głupoty ...Tak drogi Pawle - byłeś niegrzeczny a co smutniejsze że nie widzisz nic chamskiego w tekście: "jak bardzo bredzisz.Dzięki" który napisałeś powyżej pod moim adresem. Wiele się mówi o poziomie Amerykanów, ale za taki tekst pod czyimś adresem na amerykańskim forum od razu jest ban a za 2 razem won za drzwi.

Możecie się ze mną zgadzać albo nie - ale poziom należałoby zachowywać w dyskusji

tyle - EOT czyli koniec tematu z mojej strony


Budziki zamordowały miliardy snów. Dlaczego więc chodzą bezkarnie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panie X WIELOWAHACZOWE (rozumiem - następna literówka choć klub jest pod wahadłem :)

 

otóż to właśnie - pisałem że citroen robi zawieszenia pod francuskie drogi bo tak jest. Paweł pisał o koncernie OGÓLNOŚWIATOWYM nie MIĘDZYNARODOWYM i do tego się odniosłem - to proste jak konstrukcja cepa panie X - prawda? Citroen nie sprzedaje aut chociażby w Ameryce.

 

Tak na marginesie zdumiewający jest poziom dyskusji na polskich forach. Podczas tej uroczej wymiany zdań już zdążyłem przeczytać że bredzę, piszę głupoty ...Tak drogi Pawle - byłeś niegrzeczny a co smutniejsze że nie widzisz nic chamskiego w tekście: "jak bardzo bredzisz.Dzięki" który napisałeś powyżej pod moim adresem. Wiele się mówi o poziomie Amerykanów, ale za taki tekst pod czyimś adresem na amerykańskim forum od razu jest ban a za 2 razem won za drzwi.

Możecie się ze mną zgadzać albo nie - ale poziom należałoby zachowywać w dyskusji

tyle - EOT czyli koniec tematu z mojej strony

Wolałbym żebyś się odniósł do swoich błedów które Ci wytknąłem a nie lał znowu wody lub pisał o ortografii..Zachowaj poziom dyskusji i nie każ mi mówić komuś że jest debilem ..ble ble ble.Zacznij sam stosować sie do zasad o których mówisz.Ja dziekuje.Skonczyłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panie X WIELOWAHACZOWE (rozumiem - następna literówka choć klub jest pod wahadłem :)

 

Ahh Drogi KarczoHÓ nie bądźmy uszczypliwi.

 

otóż to właśnie - pisałem że citroen robi zawieszenia pod francuskie drogi bo tak jest.

 

Tego nie wiem bo nie pracuje dla Citroena, zakładam, że ty też nie:/ i myślę, że miękkie zawieszenia w Citroenach nie jest spowodowane tylko i wyłącznie dostosowaniem do francuskich dróg, kiedyś Citroen robił, bardzo dobre i nowoczesne limuzyny, a miękkie i komfortowe zawieszenia były jednym ze znaków szczególnych tej marki i do tej pory się kojarzą włąśnie z miękkim lekko pływającym zawieszeniem i myślę, że stosowanie tego typu zawieszenia są tylko kontynuacją pewnej "tradycji" a nie dostosowywaniem się do stanu dróg we francji.

 

Paweł pisał o koncernie OGÓLNOŚWIATOWYM nie MIĘDZYNARODOWYM i do tego się odniosłem - to proste jak konstrukcja cepa panie X - prawda?

 

Trochę się gubisz chłopie. Jak twoim zdaniem bardzo odmienne od siebie są te dwa pojęcia?

 

OGÓLNOŚWIATOWY

MIĘDZYNARODOWY

:)

Citroen nie sprzedaje aut chociażby w Ameryce.

 

Czy samą ameryką człowiek żyję? Citroeny sprzedawane są oficjalnie chociażby w Australi czy Japonii

 

na amerykańskim forum od razu jest ban a za 2 razem won za drzwi.

 

Po pierwsze jesteśmy na Polskim forum.

Po drugie miałeś chyba na myśli "warn" a nie "ban"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Citroen nie sprzedaje aut chociażby w Ameryce.

 

Na dobranoc ciekawostka.

Citroen produkuje w Brazylii C3 i Xsarę, a w Argentynie jeszcze Berlingo.

Dodatkowo koncern PSA produkuje Peugeot'y 206, 307 i Partner.

Tylko niewielki odsetek jest na eksport, większość rozbija się po Ameryce Południowej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panie X WIELOWAHACZOWE (rozumiem - następna literówka choć klub jest pod wahadłem :)

 

otóż to właśnie - pisałem że citroen robi zawieszenia pod francuskie drogi bo tak jest.

Ciekawe czym te francuskie drogi różnią się od hiszpańskich,szwajcarskich,niemieckich,włoskich że aż specjalnie pod nie dostrajają zawieszenie w swych samochodach.Nie no ja nie moge po prostu...

Zastanawiasz się czasami nad tym czy masz o czyms pojęcie zanim napiszesz?Grzecznie pytam.Bo to co piszesz ciężko bzdurami nie nazwać.To że francuskie auta maja bardziej miękkie zawieszenie nie ma nic wspólnego z drogami.Człowieku zastanów się co wypisujesz...Pokory troche dla swej wiedzy..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ALAMO
citroen robi fajne auta, ale nie na polskie drogi, niestety

 

A ja, po doczytaniu do końca przepychanek, mam do ciebie tylko jedno pytanie : miałeś kiedykolwiek francuskie auto ? Zauważ że to pytanie zamknięte :) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Classified
że co? blink.gif

Znam fora, na których z miejsca dostałbyś w twarz za to stwierdzenie...

Boskie...Chyba sobie to wstawię jako podpis :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniajac nieco temat - od soboty mam przyjemnosc czesto zerkac na ten zegarek :D

 

post-245-0-62448400-1331132511.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje Lewandek:D jaka wersję 911tki nabyłeś jeśli wolno wiedzieć:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pochwaliłbyś się fotką z perspektywy :) Ciekaw jestem jak to cacko wygląda :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pochwaliłbyś się fotką z perspektywy wink.gif Ciekaw jestem jak to cacko wygląda smile.gif

 

A ty co nie wiesz jak Porsche wygląda:D

 

 

Ja już sobie kiedyś obiecałem i jak będę bardzo bogaty to kupię sobie właśnie taką 911tkę o której mówił Paweł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ty co nie wiesz jak Porsche wygląda:D

 

 

Ja już sobie kiedyś obiecałem i jak będę bardzo bogaty to kupię sobie właśnie taką 911tkę o której mówił Paweł.

Nie trzeba być bardzo bogatym..bez przesady.Też sobie taką kupię..Teraz za 200tys masz ją piękną jak poszukasz.To najładniejsze 911 a w wersji Turbo to rodzynek.Miód malina:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może nie bardzo bogatym, ale trzeba mieć trochę hajsiku, co prawda Porsche z reszta jak sam wiesz sa jednymi z najmniej awaryjnych aut na świecie, ale a nóż niech ci się coś sypnie w 993 turbo jeden wachacz np kosztuje ~1k euro, poza tym ubezpiecz i zalej:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.