Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

poczytałem sobie o nexii na forach i uzytkownicy mają dobre o niej zdanie.

dlaczego uwazasz ze lepiej dac sobie znio spokój?

 

Bo auto jest zrobione z gównianych materiałów, rdzewiejące ponad przeciętną.

Wahacz potrafi się zgiąć od wjechania na krawężnik a buda się gnie od oparcia się o nią.

Pomijam wnętrze zrobione ze sprasowanych worków na śmieci.

Przejedź się jakimkolwiek i powiedz, że się myliłem....


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tico

Buda delikatna, wnętrze klekocze ale przesadnie nie rdzewieje. Zadbany silnik spokojnie dożywa 300 000, z czego 150 000 na gazie. Zawieszenie trochę delikatne. Nie opieram sie na zasłyszanych opiniach, to auto mojej koleżanki. We troje, z bagażami doTikaliśmy się nim do Portugalii. Wyposażenie się nie psuje, bo go nie ma.

Drugi znany mi egzemplarz poległ ostatnio. To była ciężarówka, z kratką. Był zaniedbany i miał przerdzewiałe progi. Kolega go trochę przeładował na Bartyckiej (płytki, kleje, zaprawy etc) i jak wyjeżdżał w Czerniakowską to autko się złamało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a z tych trzech który według was najlepszy:deawoo tico, nexia czy ciquecento 900,1100?

czy karoseria w tico jest gorsza niz w ciqecento czy nexii?

Share this post


Link to post
Share on other sites
a z tych trzech który według was najlepszy:deawoo tico, nexia czy ciquecento 900,1100?

czy karoseria w tico jest gorsza niz w ciqecento czy nexii?

 

CC 1100


JACEK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmieniając trochę temat

Niedawno miałem okazję zasiąść za sterami Lexa LS600H... bajka to mało powiedziane... :D Był na letnich oponach ale dodałem gazu na prostej, zaśnieżonej drodze.... nigdy nie czułem takiego przyspieszenia i zdolności do "zbierania się", a jeździłem różnymi furami z "trochę" wyższej półki. Sceptycznie jestem nastawiany do każdego automata, ale w tym naprawdę byłem zachwycony :) Jakby ktoś miał takiego do podstawienia gdzieś, chętnie znów pomogę :)

i wizualizacja:

LB-Lexus_LS600h_99779i.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMHO Nexia, bo się mieszczę, ma bagażnik, auto nie podskakuje na byle nierówności i względnie przewidywalnie się prowadzi. Sporo pali ale to w końcu większy samochód.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niedawno miałem okazję zasiąść za sterami Lexa LS600H... bajka to mało powiedziane... :D

 

 

GS450h lepiej sie zbiera, nie mowiac juz o IS-Fie - dla mnie 600h to jednak wielkie, ciezkie auto, ktorym zdecydowanie moglbym byc wozony - zwlaszcza w opcji z "dentystycznym" siedzeniem z tylu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Śmiem wątpić, że wczoraj widziane przeze mnie najnowsze BMW 7 jest nieco większe, od lexa, przynajmniej wizualnie i napewno ladniejsze od poprzedniej siódemki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kolor i charakterystyczny znaczek nad bocznym kierunkowskazem mówią , że to wersja Viggen :)

 

No ten saabolot ( co prawda już lekko oplowski ) potrafi dawać dużą przyjemność z jazdy :D

 

Pozdro

 

 

tak, z tego co pamietam to okolo 1000 sztuk na caly swiat wyprodukowano w tym kolorze i w tym roku. Mam tam kilka modyfikacji ktore jeszcze bardziej dodaja usmiechu na twarzy, a pasazerowie lapia sie czego mozna :)


Rafal

Share this post


Link to post
Share on other sites
a z tych trzech który według was najlepszy:deawoo tico, nexia czy ciquecento 900,1100?

czy karoseria w tico jest gorsza niz w ciqecento czy nexii?

 

Nexia, bo to jednak klasa wyzej (wiekszy samochod). Potem CC, na koncu Tico - tak, karoseria w Tico jest slabsza niz w CC - tak w ogole to Fiat w Polsce robil zawsze (nawet za komuny) stosunkowo niezle zabezpieczone karoserie (126 rdzewial duzo mniej, niz 127, nie mowiac o Polonezie).


Zadna praca nie hanbi, ale kazda meczy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
(126 rdzewial duzo mniej, niz 127, nie mowiac o Polonezie).

Jednak rdzewiał, bo blachy do 126 składanego w tychach leżały stertami nie w magazynach, ale na zewnątrz na placu i tam równomiernie pokrywały się nalotem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No w koncu to tani i prosty samochod byl. Jednak w tamtym okresie byly samochody wieksze i drozsze ze zdecydowanie gorzej zabezpieczona blacha (wiem cos o tym, jako byly posiadacz Poloneza :D ).


Zadna praca nie hanbi, ale kazda meczy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a fiaty uno?

lepsze gorsze od cc1100?

blacharka podobna do tej cc?

czy silnik z uno ma podobno żywotność, i jakość jak cc1100?

do jakiego przebiegu szukac?

jakie jest wasze zdanie o fiacie uno jesli juz kupowac to który silnik najlepszy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Uno - w końcówce sprzedaży szła jakaś 900 czy litrówka z brazylijskim silnikiem. Nawet ASO nie mają do niego części. Jak chcesz to mogę Ci dać kontakt na fso pololota z 93 roku za tysiąc lub mniej. Tylko, że jest w Żyrardowie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten srebny jest z 2000r z silnikiem 1.0 fire jak poznać czy to brazylijski czy nie?

zamierzałem juz kupowac to uno a tu taka przeszkoda.. ciekawe jak z częsciami do tego silnika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te "brazylijskie" miały jakiś przydomek, wydaje mi się że Clip ale się nie założę.

 

EDYTKA:

Pora na ostrzeżenie. W końcowym okresie produkcji, przez krótki okres (lata 1998-99) oferowany był samochód o oznaczeniu 1.0 Clip. Montowany w nim motor o pojemności 994 ccm pochodził z brazylijskich fabryk Fiata i nie ma nic wspólnego z jednostkami Fire (pojemność 999 ccm). Wyposażonego weń pojazdu nie warto kupować, bowiem można spodziewać się kłopotów z częściami do silnika i osprzętu. Problemy występują nawet w ASO, nie mówiąc już o możliwościach zakupu zamienników.
źródło: autoswiat.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
a jak z dostępnością części zamiennych do fiata uno czy toyoty starlet?

 

co sądzicie o tej toyotce:?

http://moto.allegro.pl/item499593745_toyot...et_1_3_xli.html

Zamiast pisać tu i czekać na odpowiedź, lepiej wejdź np tu http://www.forumsamochodowe.pl/ i tam poczytaj, wiele rzeczy jest napisanych w internecie wystarczy tylko poszukać. Forum Zegarki Klub nie jest jedynym.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest areczek86

Polecam www.autocentrum.pl znajdziesz tam opinie prawie do każdej marki i każdego modelu w tym także raporty spalania i opinie użytkowników

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak myślisz o japończyku to kup Nissana sunny dobre i niezawodne auta, mocne blachy, tanie zamienniki.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3462979

 

Swoją drogą myślę, że mając 3.5k to kup sobie 126p w b.dobrym stanie ~1000pln. A resztę sobie odłóż i zainwestuj. Nauczysz się dobrze jeździć, jak się poobija to nie bedzie wielkiej szkody, sam naprawisz, za 100pln na gieldzie kupisz worek części. A jak będziesz się chciał go pozbyć dasz na szrot albo złom za 500pln

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spali Ci średnio 5l, w trasie ponad 4, w mieście 6-7. Części: eksploatacyjne bez problemu, blacharskie i wyposażenie wnętrza - raczej po szrotach. Brakuje tylnej wycieraczki.

To dosyć zrywne autko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.