Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Ja osobiście zadbany egzemplarz bym zaryzykował.

A sprzedać takie coś jak się ma go dość

to droga przez mękę - ale zawsze można później oddać w rozliczeniu za grosze

Miałem w rodzinie takie auto


JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ALAMO
C5 tylko po liftingu! Walić zawieszenie, bo wbrew pozorom nie jest jakieś skomplikowane i względnie trwałe (psuje się to co w zwykłych, gumy, łączniki itd), wystarczy regularnie serwisować, zmieniać płyn (inny niż w starszych Citro) i pompować sfery. Problemem serwisowym jest układ elektryczny, instalacja jest multileksowa - czyli jedno zasilanie + siec komputerowa która wszystkim zarządza. Jakakolwiek awaria elektroniki zmusza do korzystania z ASO. I broń boże cokolwiek (choćby radio czy żaróweczkę) samemu podłączać. Elektronika się sypie w autach powypadkowych: na blacharza starczyło na elektryka nie bardzo. Ja osobiście zadbany egzemplarz bym zaryzykował.

 

Nie wiem co masz na myśłi mówiąc "lifting" - zmiany techniczne były od połowy 2003 roku chyba. C5 od tej daty wzwyż to spoko auta, ale poniżej to jest dramat. Jak na mój serwis taki podstawiają, to chłopaki zaczynają płakać, bo diabl wiedzą co tam może być... Generalnie potwierdzam że poprawnie serwisowane hydro to mniejszy wydatek niż klasyczne zawieszenie na amorkach. Ja mam Xantię którą kupiłem w celach "budowlanych" - to PIEROŃSKO mocne auto. Podobnie eksploatowany Passat po 2 latach był po prostu wrakiem - non stop kłopoty z zawieszeniem, jak coś się nie urwało, to amortyzator wyciekł, tlukło to niemiłosiernie, a skrzypienie plastików do dzisiaj mi ciarki na plecach wzbudza... Hydrolot po dwóch latach wymagal ... wymiany tulei gumowych ... Dwóch znajomych ma C5, jeden już model Mk II, ten drugi jest zdaje sie z 2004 - chwalą. Inna sprawa że auta oba były kupione w salonach. To co powinno martwić w ich wypadku to duży spadek wartości, chociaż dla niektórych to jest zaleta akurat :D A jak chcesz auto któe jest nie do zajechania - to kup Primerę jeszcze "przedRenault" :D ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobrze

to ja sie teraz pochwale - o zegarkach na forum tylko namietnie czytam, a prawie nie pisze, bo jak dotad pochwalic nie mam sie czym.

 

ale za to pochwale sie nowym nabytkiem w kategorii cztery kolka.

korzystam z szans jakie mi daje chwilowy pobyt w usa.

 

http://pl.youtube.com/watch?v=QOYqHUkf4DQ

 

tylko, prosze kliknijcie "watch in high quality" :lol:

 

od soboty w moim garazu :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm gratulacje.Choć to totalnie nie moja bajka motoryzacyjna...Ale okaz zacny i pieknie utrzymany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmmm gratulacje.Choć to totalnie nie moja bajka motoryzacyjna...Ale okaz zacny i pieknie utrzymany.

 

to rowniez "nie moja bajka"

 

i wlasnie w tym cala rzecz

 

przyjechalem do stanow tylko tymczasowo i postanowilem kupic sobie cos, czego nigdy w polsce miec nie bede.

pewnie kiedys w moim polskim garazu zagosci jakies klasyczne lekkie coupe albo przyklejony do asfaltu stary roadster, ale na takiego caddilaca pewnie bym sie nigdy nie zdecydowal.

a ze tutaj taki egzemplarz z przebiegiem 27000 mil kosztuje tyle co zajezdzona 10-letnia toyota sienna - krotko sie zastanawialem.

bede rozsadny po powrocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W kupnie takiego samochodu pojecie "rozsadek" nie istnieje.Rozumiem to.Starszy Rolex moze...:lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W kupnie takiego samochodu pojecie "rozsadek" nie istnieje.Rozumiem to.Starszy Rolex moze...:lol:

 

no wlasnie

moj vostok amphibia latin jakos nie pasuje :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cadillac piękny, zazdroszczę:lol:


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tryton

Piekne auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Timex - Caddy przekojot!

 

Zegarek nie ważne jaki byle złoty/pozłacany i na nieskracanej, wiszącej bransolecie :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zegarek nie ważne jaki byle złoty/pozłacany i na nieskracanej, wiszącej bransolecie :lol:

 

 

ta bransoleta to mus - nie pomyslalem o tym!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzies widzialem jak to Ferrari jezdzi i przyspieszenie nadal robi wrazenie szczegolnie jak na takiego jamnika smiesznie to wyglada.Mercedes z filmiku jest naprawde ładny ale za takie finanse znalazłbym coś co bardziej poruszyłoby moje zmysły...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zobaczylem to mi sie przypomnialo ze brat wlasnie zmienia konstrukcje Rolls Roysa na rynek chinski. Okazuje sie ze jest za dlugi i wymaga jakiejs specjalnej kategorii prawa jazdy :):)


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co brat w Rollsie pracuje?

 

Nie, ale w BMW i widocznie Rolls nie ma wlasnego dzialu konstrukcyjnego.


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A możesz coś powiedzieć o szczegółach? Chodzi o fabrycznie nowe RR Phantomy? Takie przerabia? Bo wg mojego stanu wiedzy są dwie wersje "fabryczne" dłuższa i krótsza. I to właśnie ta dłuższa się lepiej sprzedaje w Chinach. Myślę, że RR ma własne biuro konstrukcyjne, mimo że właścicielem jest oczywiście BMW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andree

Moge kupic cytryne BX w bardzo dobrym stanie z pełnym hydro.........i strasznie mnie kusi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kupic? Jechałem tym wynalazkiem i smiem twierdzic ze zadnym samochodem sie tak nie jezdzi,to poemat nie jazda.Sprawdzałem ceny czesci i sa absurdalnie niskie ....Wersja 1,6 benzyna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli hydro ok to żaden samochód go nie przeskoczy pod względem komfortu ^_^


FORZA Robert!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andree

Hydro w całkowitym porzadku i samochod ma stosunkowo niski przebieg i absolutnie nic nie puka a zaliczył ostra jazde po dziurach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hydro w całkowitym porzadku i samochod ma stosunkowo niski przebieg i absolutnie nic nie puka a zaliczył ostra jazde po dziurach.

 

Znajomi mieli BX (chyba do tej pory) już będzie ze 16 lat....

Fajne autko.

Jak każdy "zielonokrwisty" wymaga dobrego serwisu. I jak każdy francuz będzie miał dziwne usterko / objawy.

Jeżeli znasz taki (serwis) , i nie boisz się unieruchomienia (bo wtedy cały siada i laweta only) to wybór ok.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tryton

A ja chciałbym takiego Rolls'a ^_^

 

post-0-0-20438100-1331121720.jpg

post-0-0-12657200-1331121721.png

 

post-0-0-47853600-1331121723.jpg

post-0-0-90285900-1331121723.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość andree

Nick555.Mam spore zdolnosci manualne.Moje samochody nigdy nie musiały jezdzic do serwisu bo z wszelkimi usterkami radziłem sobie sam .Taka cytryna bedzie pewnie wyzwaniem ale zadbane zawieszenie powinno działac bez usterek a ja juz sie postaram o to by takie usterki nie wystepowaly.Poczytam.Zaznajomie sie dokładnie z zasadami dzialania hydro i nie bedzie sprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A możesz coś powiedzieć o szczegółach? Chodzi o fabrycznie nowe RR Phantomy? Takie przerabia? Bo wg mojego stanu wiedzy są dwie wersje "fabryczne" dłuższa i krótsza. I to właśnie ta dłuższa się lepiej sprzedaje w Chinach. Myślę, że RR ma własne biuro konstrukcyjne, mimo że właścicielem jest oczywiście BMW.

Też mi się tak wydaje.Musieli je posiadać wcześniej więc wątpie żeby je likwidowali.BMW od siebie dostarcza głównie silnik jeśli się nie mylę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.