Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest Marcin99

MOTOCYKLE

Recommended Posts

Czy ja wiem czy takie male?

 

Ja troche za mocno mialem rejestrację dokręconą i ostatnio zauważylem, że zaczęla pękać. :shock:

 

A kumpel w Yamasze TDM wozil w schowku pod siedzeniem preparat ''guma w sprayu'' do latania jak gume zlapie. Po kilku miesiącach jak otworzyl schowek [tzn. otwieral go częściej, ale nie sprawdzal stanu puszki] to sie nieźle zdziwil bo wszystko bylo usyfione w tej mazi do latania - puszka sie przetarla ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dziękuję za informacje. Wobec tego jeżdżę bezstresowo:))

 

Pozdrawiam,

even

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest olek

koledzy,

 

jakie rękawice kupić na skuter?

Share this post


Link to post
Share on other sites

HALO HALO!!!! Wiosna przyszła!!!:lol:) Kto już jeździ, rozpoczął sezon, lub go nie zakończył?:lol:

Jako, że od niedawna jestem na forum mam pytanie; Organizujecie jakieś zloty zegarkowo-motocyklowe?

 

Pozdrawiam,

even

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zaczalem nowy sezon w zeszlym tygodniu, teraz tylko trzeba czekac na lepsza pogode . Porobie wkrotce kilka zdjec ,zebym mogl pokazac swoja maszynke


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrazenia bardzo pozytywne. Swietny sprzet do miasta - zwrotny, wysoki moment oszczedza machania biegami, dosc miekkie zawieszenie sprawdza sie na dziurawych ulicach, pozycja za kierownica ok, no i jest na tyle wysoki, ze da sie podjechac pod wiekszosc kraweznikow. Do tego hamulce z R1 spisuja sie doskonale - no i kardan oszczedza ceregieli z lancuchem.

 

Wady - za krotkie fabryczne wsporniki lusterek - ciezko wyregulowac lustra tak, zeby ogladac cos wiecej niz rekawy kurtki - na ebayu mozna kupic dluzsze.

 

Z wydechami jest lekki problem - ciezko trafic fajne uzywki na ebayu - bo Bulldog to dosc niespotykany motocykl. Nowe natomiast kosztuja krocie. Prawdopodobnie ten sezon przejezdze na fabrycznych, a w przyszlym albo zmienie sprzet, albo chociaz wydech ;)

 

Stealth daje rade - do miasta ciut upierdliwe jest zapiecie 2xD, ale wiadomo, ze nie jest to miejski Jet, zeby narzekac. Poza tym bez zastrzezen - nie wieje jakos szczegolnie, ze wzgledu na konstrukcje nie jest przesadnie cichy, ale ma calkiem ok wentylacje. No i przez ten spoilerek i siatki wyglada calkiem ciekawie. Udalo mi sie go kupic w Berlinskim HG za 99 Euro, wiec specjalnie nie marudze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój Gieesiak pod garażem brudny po zeszłosobotnim lataniu. I zmoknięciu dosc solidnym. Dzis lub jutro bedzie miał załozone dodatkowe boczne halogeny, a za pare dni będzie jeszcze krata na lampie. Niestety, chwilowo jest unieruchomiony, ponieważ stwierdziłem wyciek paliwa z baku, spod dekla trzymającego mechanizm rezerwy. Trza kupic nowe uszczelki, a przy okazji filtr paliwa i wężyki, a nie ma czasu. Zreszta chwilowo pogoda kiepska.

A chwaląc sie- Szukając kasku pasującego stylem do GS-a, jak równiez pasującego na mój wielki łeb- trafiłem za super cene kask Arai Tour X. Najwyższy model kasku turystyczno- endurowego Arai. Świetny kask, cichutki, lekki, super materiały i wykonanie, wentylacja az za skuteczna. Gdy go zobaczyłem w necie- pobiegłem do salonu Kawasaki przymierzyć. Tam on kosztuje 1950zł. Przymierzyłem, przybiegłem i kupiłem za duuużo mniej.

I tak jak Lewandek- stwierdzam że zapięcie DD jest strasznie upierdliwe z tym przewlekaniem. No ale za to jedyne bezpieczne podobno.

Przekonałem sie, że na kasku i ciuchach nie należy oszczędzac. Fotka kasku z netu.

Gie-Es:

post-2988-0-38662700-1330810261.jpg

dsc01525kd7.jpg

Kaszkiecik:

post-2988-0-98224100-1330810263.jpg


Jedyna różnica między mną, a wariatem jest taka, że ja wariatem nie jestem. Salvadore Dali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korba: Gratuluje wyczesanego garnka ;) Pewnie widocznosc nieporownanie lepsza niz w tradycyjnym integralu. Jak potestujesz to daj znac jak sie sprawdza przy predkosciach powyzej 100kmh, czy nie obrywa glowy jak w kasku crossowym. Pozdrawiam


Krzysiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casque_Schuberth_J1_Gris_stpz.jpg

 

Pod wzgledem stosunku widocznosci do bezpieczenstwa ciezko pobic tego Schubertha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ten Schuberth to przeciez kask otwarty. Ceny nowego Schuberth'a to zupełny kosmos. Nie dla mnie...

W moim Arai do około 120km nic złego sie nie dzieje. Owiewka w GSie jest skromna, ale swoja funkcje spełnia dobrze. W tym kasku jest duza dziura (i dwie małe) między daszkiem, a skorupa. Powietrze swobodnie ''wlata i wylata'' nie urywając głowy. Widocznosc bez zarzutu, wizjer szeroki i wysoki. Daszek ma mała regulacje, jest długi i dobrze chroni od słońca. Mój poprzedni kask- otwarty z daszkiem i szybą miał dosc małe przeloty między daszkiem, a skorupa, więc podrywało mi go do góry i do tyłu. Dodatkowo ze starości zrobił sie luźny, więc łeb wpadał mi w wibracje przy wiekszych prędkosciach, i co chwila musiałem kask naciągac na czoło. Ten siedzi jak przyklejony. Otwartych kasków i much na brodzie mam juz dosyc.


Jedyna różnica między mną, a wariatem jest taka, że ja wariatem nie jestem. Salvadore Dali

Share this post


Link to post
Share on other sites

j1mittehf2.jpg

 

I otwarty i nie - bo ma kompozytowy palak na dole, ktory chroni szczeke w razie czego. O muchy na brodzie tez nie bedzie latwo przy jego konstrukcji. Gorzej, ze nie mozna sobie lekko uchylic szybki i wpuscic troche powietrza do kasku - tak jak w integralu - ale taka juz uroda Jetow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, przymierzalem tego schubertha, i mowie do kumpla, ze fajny patent z ta ochrona szczeki, a pani obslugujaca stoisko wtracila sie i mowi, ze ten palak to tylko ochrona szybki do transportu i ze nie chroni szczeki. Odlozylem go wiec na polke, a zaluje, moglem sie blizej przyjrzec.

 

Korba: Ten Tour X to odpowiednik amerykanskiego XD ? Bo z tego co wiem, to Arai daje inne nazwy na europe, a nie moge go znalezc w amerykanskich sklepach


Krzysiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

oOchrona szybki do transportu? A co to za ochrona? Nie spotkałem sie z taka ochrona nigdy dotąd. Po kupnie kasku się go demontuje i używa jako bumerangu? ;) bez sensu... Moim zdaniem ten pałąk jest na stałe, o czym swiadczy druga fotka i schemat, na którym pałak jest specjalnie wyróżniony. Nie zwróciłem uwagi na ten pałąk przy pierwszej fotce. Akurat ten Schuberth mi sie nie podoba. A z pałąkiem to juz wybitnie. Dołozyc mu jeszcze drugi pałąk równoległy, zdjąc szybe i bedzie wygladał jak kask zawodnika grającego w futbol amerykański. :)

podobaja mi sie Schubrth'y z otwierana szczęka, ale jak juz pisałem- ceny poza moim zasięgiem.


Jedyna różnica między mną, a wariatem jest taka, że ja wariatem nie jestem. Salvadore Dali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Profesjonalizm sprzedawcow powala.

 

Jakis czas temu ogladalem w salonie jubilerskim jakies chrono Poljota. Pani, ktora mi demonstrowala doprowadzila mnie prawie do lez:

- ten zegarek ma tachometr

- a co to takiego? (chcialem wiedziec jak z tego wybrnie)

- mhhmmmm - a nie wiem - w TIRach takie cos montuja...

 

Nie dopytywalem juz jak zmiescili "to" do niewielkiego zegarka ;)

 

Korba: Schuberth z otwierana szczeka - model Concept kosztuje do 299 Euro - a przynajmniej kosztowal jeszcze 1,5 miesiaca temu. Gdyby nie AGV to bym go kupil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz tez widze, ze jest na stale, ale na zywo wygladal na tyle delikatnie, ze lyknalem absurdalna wersje pani ekspedientki ;) Schuberthy maja jeszcze jedna wade, maja strasznie duze skorupy, i troche smiesznie sie w nich wyglada.


Krzysiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak ten XD wygląda? Nie wiem czy to odpowiednik. Nie mam czasu tego sprawdzac.

http://www.arai.com.pl/model.php?id=305 Tylko ja mam czarny połysk.

 

Lewandek- to ja widac jakies wyzszej klasy Schuberth'y ogladałem, bo kosztowały powyżej 2000zł. Ale na jakis czas wystarczy mi ten co mam. Lepszego mi nie trzeba, i innego nie szukam.


Jedyna różnica między mną, a wariatem jest taka, że ja wariatem nie jestem. Salvadore Dali

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Polsce niestety kaski model 2005 sa sprzedawane po cenie z dnia premiery ;)

Czasem jest sens zapakowac sie w kilka osob do samochodu i ruszyc na podboj niemieckich sklepow. Moj AGV kosztuje ponad 1000 zl, na Allegro widzialem po 700 z hakiem, a ja zaplacilem 99 Euro w sklepie, wcale nie najtanszej sieci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lewandek, przydaloby sie zrobic cos z wydechem, szkoda potencjalu wokalnego ;)

 

Przymierzalem sie do tego AGV, ale cena sklepowa 900-1000zl to sporo.

 

Moim zdaniem Shuberth ceni sie niewspolmiernie do zalet. Ostatnio czytalem jakis test i okazalo sie, ze zamontowali za krotka blende przeciwsloneczna i przy lekkim uniesieniu glowy slonce dawalo w oczy. A jezeli chodzi o stos bezpieczenstwo/widocznosc to gdyby byl taki dobry to bylby w sporcie stosowany. Zwroccie sobie uwage na szybki Suomy, tam jest dopiero widocznosc.

 

A ten Arai to rewela, bardzo lubie kaski w tym stylu - mix enduro i zamknietego. Prezencja super, o reszte nie ma co pytac, w koncu to Arai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez mnie to boli - ale 1500 Euro na Akrapovica nie wydam ;)

 

1000 zl za AGV bym nie zaplacil, za 300-400 Euro mozna Shoeia kupic, w jakims starszym malowaniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No maszyna piekielna. Z oryginalnym wydechem wygląda moim zdaniem lepiej. No ale pewnie ''nie brzmi''


Jedyna różnica między mną, a wariatem jest taka, że ja wariatem nie jestem. Salvadore Dali

Share this post


Link to post
Share on other sites
No maszyna piekielna. Z oryginalnym wydechem wygląda moim zdaniem lepiej. No ale pewnie ''nie brzmi''

 

Wydech zmienilem w zeszlym tygodniu , mam znajomych w moto guzzi co mi tez przeprogramowali komputer , wiec roznica jest odczuwalna . Masz racje,tak powinien brzmiec ten motor od samego poczatku , poza tym oryginalny tlumik wazy okolo 30 pounds wiecej niz ten mistral , roznica w jezdzie jest niesamowita

 

 

Irek


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.