Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Degustatorr Noir

Klub Miłośników Zegarków OMEGA

Rekomendowane odpowiedzi

Gość vitriol

Zegarki z tej strony to tylko USA? Pisze to gdzieś bo nie mogę znalezc

 

92bf2Jt.png

Lokalizacja zegarka nie ma związku z tą stroną. Watchpatrol przeszukuje fora zegarkowe - europejskie, amerykańskie, azjatyckie - po prostu największe.

Później indeksuje ceny do mediany.

Jest jeszcze https://www.watchrecon.com/. Różnica jest taka, że Watchrecon nie zwraca ceny średniej a wysyła wykres z cenami z ostatnich ofert.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 4 czy 6 mam konto z ww wymienionych :D:P

No i?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

Ponownie dołączam do klubu:). Był moment że pozbyłem się swoich Omeg ale nie da się :)

 

IEgut4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Człowiek za dużo pyta i taką odpowiedź dostałem..

 

Its best maybe you buy a new watch or similar , i have 100 watches and get lots of questions , 

 

I have not enough time to get the details.   This watch does not require a service

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się okazuje czasem potencjalny nabywca jest problemem dla sprzedającego.

 

Na Twoim miejscu bym odpuścił, chyba że liczysz się z tym że powstaną ekstra koszty po zakupie,


pozdrawiam

Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpuściłem, ale jeszcze dla zasady zapytałem co oznacza ta roczna gwarancja którą tak podkreśla i której udziela, a o której od początku rozmowy nic konkretnego nie napisał.

 

Ok. 100 watches isn't that much to be well informed and answer customers questions about details.

 

So could you show me where i can read about what is and what isn't secured by your one year warranty?

 

Oto efekt :D

 

I wont be doing any business with you.

 

Sent from my iPhone

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na tej zasadzie wyleczyłem się ładnych pare lat temu z kupowania używanych samochodów, a dzisiaj tę zasadę stosuje również przy innych tzw. dobrach luksusowych, a zegarki takie jak Omega wg.mnie do nich należą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zachowanie sprzedawcy jak Mirka handlarza, co sprzedaje Passaty TDI 90 tys. przebiegu, bezwypadkowe spawane z trzech z 600 koła przebiegu na blacie, ale dziadek do kościoła tylko w niedzielę jeździł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony tak, a z drugiej klientów mruków (nie odbierać personalnie odnośnie tej 2254) co zadają milion pytań, a jak uzyskają wszystkie odpowiedzi to zapada milczenie, taki sprzedawca ma na pęczki. Sprzedawałem już kilka razy zegarki na bazarku i upierdliwców pytających o każdy szczegół na pęczki, a jak uzyskali odpowiedzi to ani dziękuję, ani pocałuj mnie w d*pę.

Więc kultura tu obowiązuje w obie strony, a nie tylko „naś klient naś pan”.

Ps. Najczęstsze oferty wyglądają tak „dam (tutaj wymienia 60% ceny) i mogę robić przelew”

Ani dzień dobry, ani cześć. Tylko taki buraczyna wbija do Ciebie ze swą szlachetną ofertą ;)

Edytowane przez Krystian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony tak, a z drugiej klientów mruków (nie odbierać personalnie odnośnie tej 2254) co zadają milion pytań, a jak uzyskają wszystkie odpowiedzi to zapada milczenie, taki sprzedawca ma na pęczki. Sprzedawałem już kilka razy zegarki na bazarku i upierdliwców pytających o każdy szczegół na pęczki, a jak uzyskali odpowiedzi to ani dziękuję, ani pocałuj mnie w d*pę.

Więc kultura tu obowiązuje w obie strony, a nie tylko „naś klient naś pan”.

Ps. Najczęstsze oferty wyglądają tak „dam (tutaj wymienia 60% ceny) i mogę robić przelew”

Ani dzień dobry, ani cześć. Tylko taki buraczyna wbija do Ciebie ze swą szlachetną ofertą ;)

Zapomniałeś Krystian o- "poproszę o zdjęcie o północy, na nadgarstku, na nodze, na pasku, na bransolecie, w pudełku, na stole, nocne-luma jaka?, a o której nakręcać, a jak odkładać....." itd.

Ostatnio, na luzie po 40 mailach, i odpowiedziach, zdecydował się :P , spakowałem wieczorem-by rano wysłać, mail, nie ma pan czasem Breitlinga?, bo bym wolał...

No k.....


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustaliliśmy cenę, dobrze że na końcu się zapytałem wprost o rezerwę chodu, bo wcześniej mówił ogólnikami - 'chodzi stabilnie -5 sekund wszystko w ramach standardów dla tego mechanizmu'.

 

Jak się okazało że rezerwa 34h to nagle też się okazało że chodzi -6 -7 sekund na dobę.

 

Za Chiny nie mogłem dowiedzieć się co oznacza 'nasza roczna gwarancja'.

 

Ani też dlaczego uznaje że 'zegarek nie wymaga serwisu' mimo że ma 14h krótszą rezerwę chodu.

 

Czy ktoś go rozbierał? I skąd wie że uszczelki są w dobrym stanie i trzyma wodoszczelność?

 

:)

 

Myślę że jak się nie ma nic do ukrycia to nawet i tyle pytań nie trzeba zadawać, bo większość jest jasna już po opisie i krótkiej wymianie zdań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Passero

Odpuściłem, ale jeszcze dla zasady zapytałem co oznacza ta roczna gwarancja którą tak podkreśla i której udziela, a o której od początku rozmowy nic konkretnego nie napisał.

 

 

Oto efekt :D

 

 

Skoro odpuściłeś, to po cholerę zadajesz następne pytania? Zajmujesz czas komuś, od kogo nie zamierzasz nic kupić i dziwisz się, że traci cierpliwość...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale są tacy, którzy lubią pytać, a i tak nie zamierzają kupić :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@passero żeby napisać choćby tu co de facto oznacza 'roczna gwarancja' u profesjonalnego sprzedawcy z ebay mającego ponad 100 zegarków w ofercie.

 

Poprosiłem grzecznie by wskazał mi miejsce gdzie mogę znaleźć opis warunków gwarancji.

 

Nigdzie niestety tego nie znalazłem.

 

Jesli ktoś mi coś gwarantuje, to może bym zmienił zdanie.

 

Nie rozumiem tylko po co ten napastliwy ton w moim kierunku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro odpuściłeś, to po cholerę zadajesz następne pytania? Zajmujesz czas komuś, od kogo nie zamierzasz nic kupić i dziwisz się, że traci cierpliwość...

Właśnie! A powinieneś był wziąć z pocałowaniem rączki. Ewentualnie przeprosić za zmarnowanie czasu i wpłacić za karę 10% wartości, żeby zatrzeć złe wrażenie, które na pewno po Tobie zostało.

 

Już bez przesady panowie sprzedawcy! W handlu i usługach chyba jednak trzeba nieco mieć na uwadze zachcianki - nawet głupie - kupujących, a nie, że nagle wielka obraza, bo ktoś śmie się o coś pytać i niekoniecznie potem kupi...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Passero

Właśnie! A powinieneś był wziąć z pocałowaniem rączki. Ewentualnie przeprosić za zmarnowanie czasu i wpłacić za karę 10% wartości, żeby zatrzeć złe wrażenie, które na pewno po Tobie zostało.

 

Już bez przesady panowie sprzedawcy! W handlu i usługach chyba jednak trzeba nieco mieć na uwadze zachcianki - nawet głupie - kupujących, a nie, że nagle wielka obraza, bo ktoś śmie się o coś pytać i niekoniecznie potem kupi...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Rozumiem, że "panowie sprzedawcy" to do mnie? Nic o mnie nie wiesz Kolego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gość”u

Miałem kiedyś propozycje wymiany na... meble ogrodowe :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

He he. Ja tam lubię oferty wymian na pralkę, meble etc. :-P Swoją drogą Marek wydzielił kiedyś osobny temat po moich opowieściach o doświadczeniach podczas kupna/sprzedaży na naszym bazarku. Możecie dorzucić tam swoje historie :-)

http://zegarkiclub.pl/forum/topic/150878-sprzeda%C5%BC-kupno-zegarka-w%C4%85tek-wydzielony-z-tematu-omegi/

:)


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że "panowie sprzedawcy" to do mnie? Nic o mnie nie wiesz Kolego ;)

i pewnie do mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że "panowie sprzedawcy" to do mnie? Nic o mnie nie wiesz Kolego ;)

Oj tam od razu do Ciebie to było takie zawołanie ogólne - taka figura retoryczna No offence w każdym razie!

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

i pewnie do mnie

Do Ciebie także nie

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Już bez przesady panowie sprzedawcy! W handlu i usługach chyba jednak trzeba nieco mieć na uwadze zachcianki - nawet głupie - kupujących, a nie, że nagle wielka obraza, bo ktoś śmie się o coś pytać i niekoniecznie potem kupi...

 

 

 

Pamiętać też trzeba że po drugiej stronie "lady" też stoi człowiek, a "klient nasz pan" ma swoje granice i można tak zakończyć negocjacje.... :P

post-48316-0-12836900-1519146435_thumb.jpg

(pierwsze liczenie ^_^ )

Edytowane przez Master Yoda

Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ależ tak samo jestem przeciwny zasadzie "klient nasz pan" - wzajemny szacunek i poważne traktowanie się - to jest dla mnie zasada. Tylko, że jak się chce coś sprzedać, to trzeba się liczyć z tym, że po pierwsze potencjalni klienci będą zadawać pytania i po drugie, że niekoniecznie skorzystają z oferty.

 

W opisanej wyżej sprawie, jak dla mnie, bardziej sprzedawca marnował czas kupującego wrzucając "krzywą" ofertę, niż odwrotnie.

 

P. S.

Ostatnio w maku byłem świadkiem, jak gość darł się na obsługę wołając "płacę wiec wymagam"

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.