Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

pantoniak

Longines La Grande Classique na codzień?

Longines La Grande Classique tylko do garnituru?  

40 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie oraz wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem studentem i jak na każdego pożądnego, młodego mężczyznę przystało, nadszedł czas w moim życiu by znaleźć sobie zegarek. Chciałbym napisać "dobry" ale nie wiem czy w kwocie jaką dysponuje, takie wogóle wystepują.

Narazie bużdżet nie pozwala na zakup breitlinga navitimera ani chronoswiss opus.. szukam czegoś tańszego.

Jeśli chodzi o zegarki to nie mam ścisłego gustu - albo dany model mnie zachwyca albo odrzuca. Tak jak navitimer i chronoswiss opus - zegarki zupełnie różne ale dla mnie rewelacyjne.

Okej do rzeczy:

szukam zegarka do 3-4 tysiecy.

Byłem dziś w kilku sklepach i u kruka zobaczyłem wystawe longines'a.

Pamiętam, że mój dziadek chciał sobie kupić takiego z seri La Grande Classique bez sekundnika...ahh ;)

OKEJ mam do was kilka pytań:

Czy taki Longines La Grande Classique nie bedzie dziwnie wyglądał na reku 23letniej osoby? Ludzie w moim wieku kupuja raczej cos sportowego..

Zaznaczam ze nie nosze na codzien garnituru, ale koszula jest. do tego jeansy itd.. generalnie nie jestem łachmytą :)

Niektórzy twierdzą ze taki zegarek to typowa garnitórówka a inni ze do koszuli mozna nosić.. hmm...

Nie wiem czy to nie bedzie głupio wyglądać... student a zergarek klasyczny jak na dziadka.

I teraz pytanie:

Mogę kupić zarówno pozłacany z żółtą tarczą jak i metalowy. Sa kwarcowe i mechaniczne.