Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

ttaber

Grzegorz Lato i jego zegarek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

głośno ostatnio o PZPN. Orzełek na koszulkach, nowa siedziba PZPN i rzekoma korupcja. Na jednym ze zdjęć obok facjat Laty i Kręciny jest zegarek. Podoba mi się. Jaki to zegarek - model, firma? Czy jest jego chiński odpowiednik :) ? Nie jestem z zawodu prezesem...:)

Ja nie mam pojęcia co to może być-nie jestem obeznany w drogich sikorach.

I tu jeszcze link odnośnie zakupu wspomnianego zegarka http://gwizdek24.se.pl/pilka-nozna/gzregorz-lato-wyda-fortune-na-zegarek-zdejcia_188616.html

Zdjęcia:

post-41503-0-68976400-1322299863_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie wiem jaki to zegarek, ale odniosę się do artykułu z gwizdek24.pl.

Artykuł jest wyjątkowo prymitywny. Żeby było jasne, ja również nie znoszę G.Laty. Trzymanie się koryta, kolesiostwo, podejrzenia o korupcję, prostacki język jakim posługuje się ten człowiek i pewnie wiele innych rzeczy.

Ale z tego artykułu wynika między wierszami, że kto ma drogi zegarek ten jest buc i ignorant i w ogóle jak ktoś śmie posiadać takie cacko.

Poziom dziennikarski na żenującym poziomie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Czy takie twarze moga być związane ze sportem?Prymitywne wieprze...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

cóż gwizdek24.pl ma chyba coś wspólnego z Super Expresem. To już wiele tłumaczy.

Link załączyłem tylko po to żeby ułatwić identyfikację marki.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość McIntosh

Poziom dziennikarski na żenującym poziomie.

Jaki dziennikarz taki artykuł.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi