Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

black_omega

Omega PO White vs Red

Omega PO White vs Red  

35 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie oraz wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

2200500020.png vs 2200510020.png

Witajcie

Zakup Omegi PO Big Size mnie od jakiegoś czasu prześladuje, została tylko kwestia koloru cyferek dla tarczy.

Wersja z białymi cyframi jest bardziej kontrastowa i wydaje się pasować niemalże do wszystkiego, jednak mam możliwość kupna wersji z czerwonymi cyframi i powstaje dylemat...

PS. O sobie: Mam 23 lata studiuję, prowadzę aktywny tryb życia, chodzę najczęściej w jeansach i w miarę luźnych koszulach.

 

I jeszcze jedno pytanie: czy na każda Omega PO ma taki sam kolor tarczy, bo odnoszę wrażenie, że wersję z pomarańczowym bezelem (Orange) mają bardziej granatowy odblask na szkle, wersje z czarnym bezelem (White/Red) czarny/grafitowy.

Tutaj, dwie wersje White ale wydają się nieco inne:

58829858471a74d5f64d.jpg

Jedna PO ma bardziej czarny inna granatowy odcień na szkle?

Osobiście jestem fanem granatowych zegarków i jeśli miałbym wybierać chciałbym taki.

A wszystkich narzekających posiadaczy PO BS zapraszam na PW, na pewno się dogadamy :rolleyes:

 

Pozdrawiam Maciek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem wersję z białymi cyframi i jeśli miałbym znów kupować PO, to tylko taką. :rolleyes: Dla mnie z czerwonymi jest akceptowalna ale tylko na gumie, wtedy wygląda nieźle.

 

W sumie, to różnica jest dość subtelna i bierz tą, która do Ciebie bardziej przemawia.