Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here

BRABUS

Użytkownik
  • Content Count

    869
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

251 Entuzjasta zegarmistrzostwa

About BRABUS

  • Birthday 03/28/1977

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska

Recent Profile Visitors

1864 profile views
  1. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Wiem, że była na forum osoba, która zawodowo zajmowała się marką Oris ale nie pamiętam kto to był. Chodzi mi o zakup części a kiedyś kupiłem gumę do Orisa tu przez forum. Kojarzycie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Dalej nie wiem, czy dobrze wybrałem między ProPilotem a 65 ale nie można odmówić mu uniwersalności. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Fajny!!! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. Dokładnie tak[emoji4] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. Ściągnąłem bransoletę i ewidentnie maskownica względem drugiej się różni, tzn. ma mniejszą krawędź, która idzie pod pierścień. Zadzwonię do sklepu, może wymienią samą maskownicę. Na razie poszedł na pasek bo tylko bym się wk…[emoji4] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. No i czar prysł[emoji39] Lekkie naciągnięcie bransolety i maskownica wypada. Zastanawiam się czy jak to zareklamuję będę musiał wysłać cały zegarek. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Uwielbiam ten model i fajnie, że mam żółte ubranko oprócz czarnego. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Uwielbiam ten model i fajnie, że mam żółte ubranko oprócz czarnego. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Dziękuję, brakowało mi strasznie mechanika. Miałem już kiedyś Orisa i zapamiętałem bardzo dobrą jakość i tak jest też w tym przypadku. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.