Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Urlop skończył się miesiąc temu a ja nadal po nim nie mogę wkręcić się w jazdę rowerkiem każdy km to męka , zebrać się na przejażdżkę ….. katastrofa ,robię wszystko żeby tylko nie iść na rowerek . 
dzis zrobiłem czterdzieści pare km siły , energi i chęci było na 15 minut 😫😫😫😫😫😫

 

 

 

 

 

IMG_6782.jpeg

IMG_6783.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, revolta4 napisał(-a):

Urlop skończył się miesiąc temu a ja nadal po nim nie mogę wkręcić się w jazdę rowerkiem każdy km to męka , zebrać się na przejażdżkę ….. katastrofa ,robię wszystko żeby tylko nie iść na rowerek . 
dzis zrobiłem czterdzieści pare km siły , energi i chęci było na 15 minut 😫😫😫😫😫😫

 

 

 

 

 

IMG_6782.jpeg

IMG_6783.png

Nie da się być cały czas na fali wznoszącej, normalna sprawa, raz na górze, czasami na dole.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, nav napisał(-a):

Nie da się być cały czas na fali wznoszącej, normalna sprawa, raz na górze, czasami na dole.

  Aż tak ?!?!?!?😱😱😱

 

do urlopu ktoś by mnie obudził w nocy mówi walimy setkę ! (Chodzi o sto km rowerkiem ) mówię oczywiście , wracam i idę do pracy na 12 godzin , a teraz ciężko mi się zebrać na rower , nie mówiąc już o km , 

moze przejdzie jak piszesz , trochę odpocząć wpaść w rytm pracy i codziennych zajęć to może i ochota na rowerek przyjdzie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak trochę żartobliwie mi się skojarzyło a' propos ochoty, ale mój kolega mawiał:

- jak przyjdzie ochota to i pies kota wychrobota...;)  

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejsze kręcenie z Assos i Bikeway z 280 innymi zapaleńcami 😜

IMG_20230917_154614.jpg

IMG_20230917_102607.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było wziąć ocieplacze na kolana nie było co prawda źle, ale d…a trochę zmarzła Świetne asfalty!
14a6dde795a9b70761a769fad82c4084.jpg
998ac809719db67d49feb61dc16da724.jpg
96028f8017036ed93a59740527f19474.jpg
49860ed659e2ad8596b6f2143eaed876.jpg
7fbb0376a6f9e622aa7f3fc28b873586.jpg
45b85e94af32e3d59a34d3bb446fcba7.jpg
c739c98b6ac6572959e96c420f48441f.png
9f92e5e7ff867f981e59587a03b80644.png
7ae9ac47cc6eb188bce43a7af8162f3a.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


"Jesteśmy architektami swojego przeznaczenia" Albert Einstein

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rano zimno, potem cieplutko, a w słońcu to i gorąco 😜 Piękna jesień 👍

IMG_20230924_172205.jpg

IMG_20230924_160052.jpg

IMG_20230924_160419.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powoli kończę sezon na szosie... No i mam już plan na zmiany w rowerze... Po rozważeniu wszystkich plusów dodatnich i ujemnych, ostatecznie decyduję się na wymianę całego napędu i przejście na Di2 - 12 rzędowa Ultegra, z kasetą od Dura Ace. Gdybym miał elektrykę, to pewnie na tą najnowszą bym nie przechodził. Ale korzystam z mechanicznej Ultegry i widzę, jak wygląda jej praca pod dużym obciążeniem. O ile tył spoko, to zmiana z małej tarcz na dużą (i na odwrót), pod bardzo dużym obciążeniem (np. jazda w górach), w przypadku mechaniki nie jest już taka fajna. Korba będzie 52/36, choć pewnie z czasem wjedzie 53/39 od Dura Ace (w nowej Ultegrze korby 53/39 niestety nie ma). Pewnie zostawię też tarcze XTR, z których od jakiegoś czasu korzystam. Z tyłu będzie 11-30. No i spróbuję znowu wrócić do lekkich dętek z TPU - tym razem jednak "RideNow" - za 3 zapłaciłem kwotę, jaką wydaje się na jedną dętkę Tubolito... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tessio
2 minuty temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

Ale korzystam z mechanicznej Ultegry i widzę, jak wygląda jej praca pod dużym obciążeniem. O ile tył spoko, to zmiana z małej tarcz na dużą (i na odwrót), pod bardzo dużym obciążeniem (np. jazda w górach), w przypadku mechaniki nie jest już taka fajna.

 

To jest tylko usprawiedliwienie gadżeciarstwa. W gadżeciarstwie nie ma nic złego, jak Cię stać to kupujesz :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, tessio napisał(-a):

 

To jest tylko usprawiedliwienie gadżeciarstwa. W gadżeciarstwie nie ma nic złego, jak Cię stać to kupujesz :P

 

W kontekście elektryki w rowerze też długo tak myślałem... Dopóki nie miałem okazji przejechać się na rowerze w to ustrojstwo wyposażonym. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tessio

W kontekście zmian biegów w górach na mechanicznej Ultegrze :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

Powoli kończę sezon na szosie... No i mam już plan na zmiany w rowerze... Po rozważeniu wszystkich plusów dodatnich i ujemnych, ostatecznie decyduję się na wymianę całego napędu i przejście na Di2 - 12 rzędowa Ultegra, z kasetą od Dura Ace. Gdybym miał elektrykę, to pewnie na tą najnowszą bym nie przechodził. Ale korzystam z mechanicznej Ultegry i widzę, jak wygląda jej praca pod dużym obciążeniem. O ile tył spoko, to zmiana z małej tarcz na dużą (i na odwrót), pod bardzo dużym obciążeniem (np. jazda w górach), w przypadku mechaniki nie jest już taka fajna. Korba będzie 52/36, choć pewnie z czasem wjedzie 53/39 od Dura Ace (w nowej Ultegrze korby 53/39 niestety nie ma). Pewnie zostawię też tarcze XTR, z których od jakiegoś czasu korzystam. Z tyłu będzie 11-30. No i spróbuję znowu wrócić do lekkich dętek z TPU - tym razem jednak "RideNow" - za 3 zapłaciłem kwotę, jaką wydaje się na jedną dętkę Tubolito... 

A nie myślałeś i wymianie kierownicy na zintegrowaną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, sanik napisał(-a):

A nie myślałeś i wymianie kierownicy na zintegrowaną?

 To trudny temat... W sensie specyfiki ramy, która generalnie mi odpowiada. Integracja w tej generacji wygląda przedziwnie, bo gra w zasadzie tylko z oryginalną kierownicą i ich specyficznymi podkładkami. Prosi jeżdżący na tej generacji (od tego roku jest już nowy model) często korzystali z kierownic zintegrowanych VISION, a kabli i tak nie udawało się pochować, bo tam nikt nie używa podkładek. Zresztą ja równiez mam ją aktualnie obniżoną na maksa. Mi integracja do szczęścia nie jest potrzebna. Poza tym, wielu ciągle używa takiego systemu - oddzielnie fajka, oddzielnie kiera, co w szczególności dotyczy klasykowców... Więc tu akurat nic nie będę zmianiał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, tessio napisał(-a):

W kontekście zmian biegów w górach na mechanicznej Ultegrze :P

 

Taaa, teraz nagle, juz nawet na nowoczesnych grupach z linka nie da sie 'wygodnie' jezdzic w gorach i konieczna jest elektryka, bo tam wystarczy kliknac, a nie uzyc troche sily. To ma kolosalny wplyw na jazde 'dla przyjemnosci' w wolnych chwilach xD

 

Oczywiscie, nie jest to zadna zaczepka @zegarkowo_rowerowo, bo jak zostalo napisane, kazdy se kupuje co chce i za ile  :P  Cale szczescie dla mnie, ze wyleczylem sie z tego dawno i przestalem sobie tlumaczyc, ze Ultegra da mi cos wiecej, niz 105 itp., zwlaszcza w szosie, ktora z natury jest dosc prosta konstrukcja i w wiekszosci jezdzi w 'sterylnych' warunkach. Nie ma zadnej roznicy, zwlaszcza(w zaleznosci od stopnia wytrenowania) po 150/200km, czy bieg zmieni Ci Tiagra/105 czy DuraAce. Smigalem przez 5 lat na Ultegrze, teraz jezdze na linkowej 105 i koniec koncow nie widze zadnej roznicy, poza chlodniejszymi dniami, gdzie klamki karbonowe byly 'neutralne', a aluminiowe od 105 lapia temperature 🙂

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, fonfelinni napisał(-a):

 

Taaa, teraz nagle, juz nawet na nowoczesnych grupach z linka nie da sie 'wygodnie' jezdzic w gorach i konieczna jest elektryka, bo tam wystarczy kliknac, a nie uzyc troche sily. To ma kolosalny wplyw na jazde 'dla przyjemnosci' w wolnych chwilach xD

 

Oczywiscie, nie jest to zadna zaczepka @zegarkowo_rowerowo, bo jak zostalo napisane, kazdy se kupuje co chce i za ile  :P  Cale szczescie dla mnie, ze wyleczylem sie z tego dawno i przestalem sobie tlumaczyc, ze Ultegra da mi cos wiecej, niz 105 itp., zwlaszcza w szosie, ktora z natury jest dosc prosta konstrukcja i w wiekszosci jezdzi w 'sterylnych' warunkach. Nie ma zadnej roznicy, zwlaszcza(w zaleznosci od stopnia wytrenowania) po 150/200km, czy bieg zmieni Ci Tiagra/105 czy DuraAce. Smigalem przez 5 lat na Ultegrze, teraz jezdze na linkowej 105 i koniec koncow nie widze zadnej roznicy, poza chlodniejszymi dniami, gdzie klamki karbonowe byly 'neutralne', a aluminiowe od 105 lapia temperature 🙂

 

 

 

Da się. Sam jestem tego przykładem. Ale przekonałem się też, że można wygodniej. Tylko tyle i aż tyle... No ale jeśli uważasz, że pod dużym obciążeniem nie będzie różnicy w jakości pracy, pomiędzy grupą mechaniczną a Di2, to oczywiście masz do tego prawo. Ja jednak spodziewam się różnicy, przy przesiadce z grupy mechanicznej, na elektrykę... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niespodziewanie spore obciążenia muszą występować zwłaszcza w okolicach Łodzi gdzie jest mnóstwo gór ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, ecipeci napisał(-a):

niespodziewanie spore obciążenia muszą występować zwłaszcza w okolicach Łodzi gdzie jest mnóstwo gór ;) 

 

Jest tu w okolicy kilka miejsc, gdzie można to sprawdzić. Np. Kalonka czy okolice Góry Kamieńsk. Zapraszam 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

 

Jest tu w okolicy kilka miejsc, gdzie można to sprawdzić. Np. Kalonka czy okolice Góry Kamieńsk. Zapraszam 😉

nie skorzystam z zaproszenia, poniżej wytłumaczenie :)

- jazda na szosie jest dla mnie nudna jak flaki z olejem

- zapraszałem już dawno Kolegę na rundkę po TPK, do tej pory brak chęci z Kolegi strony 

 

tak naprawdę o jeździe po górach i pod obciążeniem to powinien się wypowiadać np. Kolega tessio, który góry ma pod nosem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.