Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

wybuch ? czyli jednak wybuch a nie brzoza ? ;)

przepraszam musiałem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No bez jaj... co sie stanie z rowerem, ktory sie sam przewrocil?? Porysuje sie, albo troche lakieru odprysnie jak masz pecha;) ;);)no chyba, ze stal na krawedzi klifu I przewrocil sie w przepasc...

 

Nieszczęścia chodzą po ludziach. Ramę można uszkodzić na setki sposobów, niezależnie czy AL czy czarbon. Od głupiego przewrócenia się roweru pod sklepem po uderzenie w drzewo, korzeń, wystający głaz.

 

Po pierwsze wieść gminna na forach niesie, że ... carbon taki a gdyby tak było nie budowaliby z tego sprzętu do ciężkiego jebania np. w DH.

Z reguły carbon strzela bardziej punktowo i nieprzewidywalnie,  AL wykazuje bardziej oznaki zmęczenia, chociaż też potrafi zaskoczyć na wadliwych spawach natychmiastową destrukcja.

AL, okleja się dla fanaberii, żeby zachować świeżość lakieru, Carbon raczej celowo jako zabezpieczenie przed punktowymi urazami, na który nie jest odporny. To raczej powinno być już zrobione przez producenta i z reguły jest, przynajmniej w jakimś stopniu, jak widać kwestia dyskusyjna, albo rączka rączkę myje dla producentów tych naklejek ochronnych.

W filmikach jak powyżej (nawet jeżeli dla kogoś błahych) chyba najpierw należy cieszyć się z tego, że to człowiek wyszedł bez szwanku....

Co da się naprawić to jedno, na tym się nie znam, czy jednak chciałbym mieć rower po takiej naprawie ? Chyba już nie! Nie wiem czy naprawia się elementy zawiasów w fullach jeżeli wyrwane zostało cale gniazdo łożyska ?

Nikt z nas nie porusza już tematu podrób? Przestały istnieć ? Ja nie zgłębiałem tematu na ile pękają sztyce czy kierownic zastosowane przez producenta a w jakim stopniu te po upgrade przez użytkownika bo kupił sobie taka kierownicę czy sztycę ? A czy kupił oryginał ? (oczywiście nieświadomie, czy został oszukany) Czy użył poprawnej siły do zakręcenia śrub ? Czy nie naciął takiej kierownicy/sztycy przesuwając po nich nieumiejętnie obejmy zaciskowe ? (Gripy, klamki, zaciski podsiodłowe itd,)

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak tylko w DH jak jedzie teamowy rider to co zawody mogą mu wymienić rower. W zeszłym roku niezłą dyskusję nakręciła Santa V10, która podobno (jak to santa) nie idzie na chama z wagą ale robią tak, żeby nie pękało  ;)  no cóż, santa vs drzewo 0:1. Tutaj naklejenie folii chyba nic by nie pomogło. 

 

a co do kierownicy - skoro my tutaj wiemy, że tam gdzie jest otwór, kierownica będzie najsłabsza to jej konstruktorzy o tym nie wiedzą?  ;)  Nie próbują jakoś tego obejść? Kierownica nie pękła na otworze jakby przeciąć nożem

 

 

 

Pojeździłbym dzisiaj ale +2 i wieje tak, że łeb chce urwać, co za pogoda  <_<

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu jeszcze jeździ, czy tylko pisze? :P

 

 

IMG_20180402_113342.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jak skoczek narciarski czekam na lepsze warunki, na razie nie schodzę z belki  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jak skoczek narciarski czekam na lepsze warunki, na razie nie schodzę z belki :lol:

+ pincet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trollu wszystko peknie predzej, czy pozniej...

 

Bylem pewien, ze ktos tu zarzuci predzej, czy pozniej v10 Minnaara... z tego powodu juz karbon jest blee?? Ciekawe ile w necie jest zdjeci I filmikow z polamanymi aluminiowymi ramami...

 

Piszesz o tych kierownicach, ze nie wiadomo jakie przekroje, ile warstw karbonu I jakie ulozenie... jaki to ma sens jak testuja dwie rozne reczy, takie pytania bylby na miejscu, jakby to byly dwie kierownice tej samej firmy, ten Sam model, tylko jeden karbon a drugi aluminium... rowniez dobrze mogli wziac aeordynamiczna sztyce... tez plaska a bez dziury hahahah;););););)

 

Ja sie wypisuje z dyskusji, bo jak to w internecie... dla jednego cos jest podloga, a dla drugiego sufitem;);) chetnie podyskutowalbym przy piwku w gorach na rowerze, ale klawiature juz zostawiam w spokoju;)

Edytowane przez Romi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pojeżdżone kilka krawężników wyżej na rowerze ameliniowym bo mnie na carbonowy nie stać albo jeszcze nie ten stopień wtajemniczenia. Nie umiem tego co ten z Lublina i Warszawy. Niestety dzisiaj ostry wiatr pod narty więc łączę się z trollu.

 

Najważniejsze w tym wszystkim to, że dzisiaj w 30min nauczyłem 4 latka pedałować i już skubaniec przejechał sam swój pierwszy park.

Teraz wszyscy leżą bykiem bez siły i tylko wiatr świszcze po szybach tak wieje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie z tesciem przeprowadzam serwis

Słońce wyszło, ale nadal wieje... Jutro do pracy rowerem. Nie ma wyjścia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie wiatr zelżał i trzymając się żargonu ze skoków narciarskich - wyjście z progu było super, za bulą nie było noszenia i du...  :P

 

Jestę ęduro

IMG_20180402_143719.jpg

 

a godzinę później:

IMG_20180402_151455.jpg

 

także tego... w zeszłym roku kupiłem spinkę ale nie było okazji jej założyć. No to okazja się znalazła

Najpierw kilometr pchania bajka przez las pod górkę, później 20 min - czyszczenie łańcucha, założenie spinki i smarowanie. Rower znów na chodzie.

Łańcuch był rozkuwany w 2 miejscach, jedno nie wytrzymało 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak widać przynajmniej trzech z Nas zaliczyło coś nad wyraz innego ... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu jeszcze jeździ, czy tylko pisze? :P

Sie zapie..ala ma się rozumieć.

 

Wczoraj krótka pętla pod typowe ściganie, siłowo w rytmie pod ten wiatr dst 20 km avg 27, na utrzymanie 12 km, avg 40km/h, cała pętla 40 km, avg 31,5,  rytm 90+

Dziś relaks, czyli bardziej miękko, rytm 90+ i na wysiedzenie pod ten wiatr: 30 km, avg 25 :), cała pętla 85 km, avg 29 :) Przed kreską kapec, gwóźdź w oponie.

 

Dareczku foto mojej " Ukraińskiej" wrzucę jutro po tym jak dostane odpowiedź, że nikt się tu nie będzie śmiał :D

 

Modyfikowana jest cały czas :D

Generalnie znaleziona rama  wraz ze sztycą, kierką abarotnie jak to homo sovietikus zakładał jest jak w oryginale ze śmieta, Jedynie założone są te no koła ode mnie , bo ktoś je tam na tym śmietolu musiał zaje..ć. A-ha no i jest owijka po całej kierze tak by ją w całości wykorzystać, no i ( uwaga nowa modyfikacja) dołożyłem manetkę na ramę co by być dynamiczniejszym  ze świateł, tzn jeb..ć jakiś fajny zryw :D

Edytowane przez kaido2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteśmy w trakcie

Reset po robocie to podstawa :)

 

Trollu buty swiateczny blysk stracily, ale spawy w treku widze ze do perfekcji wyszlifowane. Mozna powiedziec, ze czesto placi sie za marke, ale to sie czesto wlasnie pozniej „zwraca“ w tych na pierwszy rzut oka mniej istotnych detalach.

 

Kaido ja sie pytalem o naped, bo zastanawiam sie jakie tam bylo przelozenie. Pamietam ten rower z dziecinstwa i na podworku obok przeroznych skladakow byla wlasnie jedna ukraina i podobny do niej polski piast. Na piascie dalo sie jezdzic, ale na ukrainie topornie to szlo :)

Edytowane przez 70'

Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

foto mojej " Ukraińskiej" wrzucę jutro po tym jak dostane odpowiedź, że nikt się tu nie będzie śmiał :D

Któż miałby się z Ciebie śmiać? Dawaj fotę.

 

Reset po robocie to podstawa :)

Lekki reset. Teraz dwa tyg. tyrki bez dnia przerwy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do spawów nie mam się co doczepić, czy są lepsze u innych czy nie - nie wiem, aż tak bardzo nie zwracam uwagi  ;)

a butów po ostatnim nie czyściłem więc tutaj na foto już sporo błota z nich odpadło  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno bylo na pewno walkowane wielokrotnie ale do tych co maja i jezdza w spd .....

Warto mi sie pchac w spd ?

Jezdze x calibrem 9

Moja jazda to 50 na 50 asfalt i teren

Ten teren to szutry . polne drogi . lesne scieszki. Nie scigam sie i nie bede . nie startuje w maratonach.

U mnie jest plasko zadnych gor i zjazdow. Zawsze po suchym . jak pada siedze w domu :)chyba ze mnie po drodze dorwie deszcz

Moje przejażdżki to jak narazie od 20 do 150km dziennie ( ale nie codziennie :) )

Jezdze na platformach . pedaly plus buty np M089 to koszt 450 zl

Przy mojej jezdzie jak w opisie warto wydawac kase ? Odczuje znaczaca roznice na plus spd ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tessio

 Odczuje znaczaca roznice na plus spd ?

 

Nie odczujesz. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko odpowiedzieć jednoznacznie ale tak, warto. Ja na asfalt w platformach nie chce wyjeżdżać. Kup M520, buty m089 albo m065 (tańsze a przy lajtowej jeździe braku klamry nieodczujesz, nie wiem jak z podeszwą)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

No to uwazaj, zebys nie zaczal latac :)

 

..... Odczuje znaczaca roznice na plus spd ?

Niekoniecznie na plus, ale odczujesz przynajmniej na 3 spoby :)

1. zanim sie nauczysz, to pewnie polozysz zestaw przynajmniej raz i moze byc to bardzo odczuwalne,

2. jak sie juz nauczysz „ciagnac“ to bedzie Ci sie odczuwalnie troche lzej pedalowalo,

3. jezeli dobrze je ustawisz i ustqbilizujesz stope na pedale to Twoje kolana beda Ci odczuwalnie wdzieczne :)

Jezeli jednak myslisz, ze jak wkrecisz bloki w buty i zapniesz do pedalow to da ci to +5 do sily pedalowania to tak jak napisal @Tesio, nie odczujesz :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie odczujesz.

Z jednej strony ta odp. Bardziej mi pasuje .

Ale tez nie wyczytalem opini zeby ktos wrocil z spd na platformy

Sam nie wiem

 

 

Wydaje mi sie ze nie jezdze wlasnie tak abi po asfalcie ani w terenie zeby odczuc spd jako korzysc.ze troche chce je na sile kupic . moja jazde bardziej mozna nazwac podrozowaniem. zwiedzaniem . niz jakims trenowaniem

Edytowane przez revolta4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nie wróciłem, ja przeszedłem na platformy,

platformy + dedykowane buty pod nie to często więcej, (usztywniona podeszwa z samowulkanizującą się gumą)

złego słowa o spd nie powiem i nadal będę używał przynajmniej do jazdy jaką Ty opisujesz, (nie taki diabeł straszny jak go malują z tym wypinaniem)

Jezdze na platformach . pedaly plus buty np M089 to koszt 450 zl


Wydaje mi sie ze nie jezdze wlasnie tak abi po asfalcie ani w terenie zeby odczuc spd jako korzysc.ze troche chce je na sile kupic . moja jazde bardziej mozna nazwac podrozowaniem. zwiedzaniem . niz jakims trenowaniem

SPD mają inny problem, na który nikt nie zwrócił uwagi: Wyobraź sobie, że jedziesz rowerem na wycieczkę, żeby pozwiedzać sobie jakiś zamek - no to w tych butach już go praktycznie nie pozwiedzasz!

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@revolta4, dopoki nie sprobujesz to nie bedziesz wiedzial.

Mozesz kupic polplatformy, zawsze bedziesz mial wybor. M520+nakladki lub A530. Lepszym rozwiazaniem jest A530, platforma jest dosc przyzwoita i pedal chetniej odwraca sie platforma w dol.

Edytowane przez 70'

Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.