Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tylko w kwestii wagi... dla takiego roweru, Twoje 100 parę kg to śmiech.

Ale z sakwami już nie ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pomiędzy rozmiarami 21.5 a 23 cala. Niby mówią, że lepiej brać wtedy większy rozmiar ale lepiej byłoby się przymierzyć. X-caliber a procaliber mają praktycznie identyczne geo więc przymierz się do rozmiaru a ewentualnie później szukaj roweru do kupienia. Gwarancja jest dożywotnia dla pierwszego właściciela, jeśli kupujesz używkę to bez papierów śliski temat - ma być paragon i książka z kartą gwarancyjną

Na fulle gwarancja jest już nieco inna niż na ht ;)

Ja mam 188cm i rame w x calibrze mam 21.5" nie zmienilbym na mniejsza skrocilem tylko mostek z 11cm na 7.mysle ze naprawde bez przymiarki sie nie obedzie kazdy z nas ma inna budowe ciala a trek ma rame raczej dluga.wczesniej mierzylem sie do cube ale one sa bardzo krotkie i mi nie pasowal

Ja tylko w kwestii wagi... dla takiego roweru, Twoje 100 parę kg to śmiech.

Ja waze 108kg rama . amor bez problemu ale kola raz na dwa miesiace do cetrowania i wyciete szprychy co jakis czas .a rowerem jezdzilem tylko po asfalcie lesnych sciezkach i polnych drogach bez kamieni i korzeni. zmienilem kola na DT i po problemie rower jest sztywny kola pancerne . rower mi sluzy glownie do turystyki czyli lykani kilomatrow mam bagaznik sakwy w tym roku jest plan na R10 nad baltykiem.rama w treku wytrzymuje katalogowo 130kg .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie między 75-105 a koło centrowałem raz przez ostatnie 8 lat. Zarówno fitness (Sirrus) jak i mtb hulają ino gwizd ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 188cm i rame w x calibrze mam 21.5" nie zmienilbym na mniejsza skrocilem tylko mostek z 11cm na 7.mysle ze naprawde bez przymiarki sie nie obedzie kazdy z nas ma inna budowe ciala a trek ma rame raczej dluga.wczesniej mierzylem sie do cube ale one sa bardzo krotkie i mi nie pasowal

 

Ja waze 108kg rama . amor bez problemu ale kola raz na dwa miesiace do cetrowania i wyciete szprychy co jakis czas .a rowerem jezdzilem tylko po asfalcie lesnych sciezkach i polnych drogach bez kamieni i korzeni. zmienilem kola na DT i po problemie rower jest sztywny kola pancerne . rower mi sluzy glownie do turystyki czyli lykani kilomatrow mam bagaznik sakwy w tym roku jest plan na R10 nad baltykiem.rama w treku wytrzymuje katalogowo 130kg .

Dokładnie tak samo u mnie to wygląda teraz, koła do centrowania co chwile. Jeżeli chodzi o R10 to polecam, przejechałem 4 lata temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zalozylem takie kola i po problemie 3150km bez centrowania

5b6bbf45a9273a4cmed.jpg

68336bd979f75145med.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W kwestii gwarancji: najprawdopodobniej Trek w takiej sytuacji gwarancji nie uzna, chociaż trzeba im oddać, że są firmą, która ma dość przyjazne podejście do klientów. Najlepiej jest dokładnie przeczytać warunki gwarancji. Różne firmy mają różne podejście, Ja osobiście odpuściłem sobie kilka razy zakup roweru ze względu na gwarancję, mimo że niektóre oferty były rewelacyjne.

Wychodzę z założenia, że w karbonowym rowerze za kilka tysięcy może wyjść jakiś babol i lepiej nie dawać producentowi formalnych powodów do odrzucenia roszczeń. Bo jak dopatrzą się, że np. rower nie był kupiony u autoryzowanego sprzedawcy, nie miał zerowego przeglądu, nie był zarejestrowany na stronie itd., a takie wymogi były to w ogóle nie będzie z nimi rozmowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma kartę gwarancyjną do roweru to nie powinni robić problemów. Sam Trek paragonu raczej nie będzie chciał bo i po co. Rower ma mieć dokumenty czyli kartę z wypisanym nr ramy, pieczątką autoryzowanego dealera i pierwszy przegląd gwarancyjny. Wszystko w razie problemów załatwia serwis do którego się udamy więc w sumie to od nich dużo zależy. X-calibry nie pękają, gruba rama. Procaliber jest już bardziej nastawiony na wyścigi ale wersje alu nie są tymi topowymi, gdzie oszczędzaliby każdy gram

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z mojego doświadczenia z gwarancjami rowerów wiem że dowód zakupu jest zawsze potrzebny, dołączony do karty gwarancyjnej. Fakt że miałem doświadczenia jedynie że Specialized ale wydaje mi się że Trek będzie mail podobnie. Gwarancja może też działać tylko dla pierwszego właściciela wpisanego w kartę gwarancyjną. Ale to nie jest pewne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w Treku nie wpisuje się nikogo w kartę gwarancyjną, to gwarancja na rower, nie na właściciela  ;)  ale żeby była gwarancja trzeba się zarejestrować na www treka 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, już sprawdziłem, trzeba przy rejestracji również podać sklep/dystrybutora gdzie został kupiony rower.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam fundusze ze sprzedaży ramy gianta i znowu za mą chodzą oakleye. Nie wiem czy wytrzymam :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znajde cos podobnego do kony czyli jak najbardziej bezobslugowe do podrozowania? Heble tarczowe ale nie hydrauliczne .mocne kola mocna rama bez amorow najlepiej tez bez biegow zeby nie bylo co sie zepsuć. Czy trzeba kombinowac i skladac samemu taki rowerek

9b724aaf091fb869med.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym składał . Ale ja tylko jeden swój rower kupiłem w całości.

Single jest mało praktyczne na wycieczki imo.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mysle ze nie . jak sie kreci kadecyjnie do tego dopasujesz napęd zeby starczylo w jedna i druga strone :) na mazurach jest plasko

Kiedys byly tylko single i dawaly rade ( wigry 3. ukraina.jubilat.opal.itd.he he )

Pozatym nigdzie mi sie nie spieszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moje warunki to nawet jednoblat, to mało :D. A Ty o singlu . Widzę przeszkodę w dobraniu kadencji nawet na prostej. Wiatr. Lecisz pod wiatr i już chce się zredukować . Lecisz z wiatrem, to masz spida i bieg w górę .

 

Ale jak Ci to pasuje, to kombinuj :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie nie wiem czy mi pasuje :) szukam dziury w calym . moze wytarczy w moim treku zmienic amor na sztywny widelec ( zamiarzem to zrobic od roku )heble fabryczne bede smienial pozna wiosna i teraz nie wiem czy zalozyc lepsze hydrauliki niz mam czy poszukac dobrych mechanikow

Napewno z trekiem byloby mniej pracy i kosztow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszosow go.

Sztywny karbon na przód . Hamulce jak chcesz mechaniczne to trp. Ale to trochę zmiana ma siłę chyba .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Revolta4 hamulce tarczowe - to musza być  hydrauliczne - na linkach to bez sensu będzie- Będziesz musiał podciągać linkę w nieskończoność  jak w  zwykłych, a hydrauliki są  bezobsługowe  w zasadzie. Natomiast mi się nie udało odkręcić prawego pedała spd-  załatwiłem palnik, podgrzewałem i nic... może Ktoś wie jak mocno trzeba podgrzać ?  :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak myślisz, że hydraulika jest bezobsługowa, to jesteś w grubym błędzie.

 

Korba może tego nie wytrzymać, ale jak już nic nie pomaga, to sięgnął bym po klucz udarowy.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie to w nim przeszkadza mi tylko amor a raczej dbanie o niego . zebym mial taper juz dawno bym zmienil na sztywniaka a przy zwyklej glowce jest bardzo malo widelcow pod 29 cali ze skokiem 100mm

Plus os 9ka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze i nie glupie rower uniesie sie o 1cm .pp założeniu sztywniaka latwiej bedzie utrzymac geomerie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest jakaś wielka zmiana . A daje możliwości jak się potrzebuje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez kombinacy sa widelce foce lub mosso.

Ale czy one sa wytrzymale. mocne ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.