Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

I tam nie trzeba juz nic kombinowac nabic gwiazdke i po wssystkim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca . Jeszcze bierznia i cięcie rury ewentualne . Przy cinelli nic z tego mnie nie ominęło :D

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to drobiazgi :)

Ciecie chyba by nawet odpadlo orginalna dlugosc rury od mosso to tyle co mam teraz w treku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nabijałem bierznie, to miałem przez chwilę wątpliwość, czy ona ma tam być . Cz aby nie tak jak w giancie, że nie nabija się . Ale miało być . Wchodziło strasznie opornie .

Gwiazdka na 4 uderzenia weszła .

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dzwonilem do mosso gosc powiedzial ze moga nabic bieznie skrocic rure i nabic gwiazdke . podac trzeba tylko jaka ma byc dlugosc rury i jakie sa stery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eee.

To nie ma zabawy . Cinelli złożyłem całkowicie sam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam widelec force pod koło 28 - jest spoko, choć Mosso wygląda masywniej, co w przypadku calibra może mieć znaczenie.

 

Co do komfortu na aluminium, to nie zauważam różnicy w stosunku do stali, tylko ja jeżdżę na dosyć grubych oponach, bo aż 42.

 

Co do pomysłu porzucenia biegów- daj Pan spokój :) Zajawka na kilka dni, potem się będziesz tylko denerwował.

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Stierlitz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z biegami moze i racja . u mnie opona bylaby 2cale do sztywnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tym bardziej luz, nie powinieneś odczuwać dyskomfortu.

 

Mnie też nosiło, żeby kupić coś na stalowej ramie ze sztywnymi osiami, ale dałem sobie spokój, bo zamiast jeździć czytam fora - w moim przypadku to zwykłe adhd, obejrzę parę zdjęć, jakiś film na YT i już mam zajawkę, żeby coś kupić.

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tym bardziej luz, nie powinieneś odczuwać dyskomfortu.

 

Mnie też nosiło, żeby kupić coś na stalowej ramie ze sztywnymi osiami, ale dałem sobie spokój, bo zamiast jeździć czytam fora - w moim przypadku to zwykłe adhd, obejrzę parę zdjęć, jakiś film na YT i już mam zajawkę, żeby coś kupić.

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Mam to samo . i wracam do treka i mowie to jest to :) jak by tak zminimalizowac moje potrzeby rowerowe to tylko wymiana amora na sztywny widelec i to wszystko :) co moze sie okazac po kilku wyjazdach lesno asfaltowych ze to blad i wroce do amora bo i tak moze byc Edytowane przez revolta4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ruszam gwinty co roku jak rozbieram rowery na serwis i zawsze smar jak nowy .

To dobrej jakości anty zapiek .

Kolega miał rower w serwisie składany . Suport na tym smarze. Po 3 latach odkręciłem bez problemu .

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja od min. 20. lat gwinty smaruję zwykłym smarem, takim jaki nam akurat pod ręką i zawsze wszystko odkręcam bez problemu. Uważam, że takie dedykowane specyfiki to przerost formy nad treścią i lepiej kasę zainwestować w coś innego...


Mniejsza z perfekcją, wystarczy być bardzo dobrym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwykły też się nada . Ale jakoś wolę anty zapiek taki jak trzeba .

Tawot dawałem jak mi brakło :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przegiąłeś. Chora cena tego smaru . A to zwykła miedziucha. Jak samochodowy .

Trzeba było brać shimanowski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja skręcam na miedziany ale też chyba kupię shimanowski lub jakiś zamiennik np Loctite - 

https://www.melkib.com/loctite-teroson/1063-loctite-lb-8150-anti-seize-alu-1-kg.html?gclid=CjwKCAiAkrTjBRAoEiwAXpf9CXDiDClCNTud_3l7hMfHSj9x7fMOV9vjQxHhnm_sfCJR-akT6LvuQhoCERcQAvD_BwE

 

a smar smarowi nie równy, do alu też powinny być inne smary niż do stali (jak np ten loctite)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Loctite też drogi .

W stali nie robię niemal nic . Także shimanowski się sprawdza znakomicie u mnie .

W stali go raz zastosowałem przy serwisie bardzo retro szosy . Roweru nie ma u mnie, nie mogę sprawdzić efektów .

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I shimanowski smar tu się sprawdza znakomicie . Tak samo suport na kwadrat w ramę Alu. Też gwint stalowy był . Po 3 latach poszło bez problemu .

 

Nie wiem jak zadziała na połączenie stal - stal

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zastosowałem zwykły i po 4 latach nie można odkręcić. Myślę, że najlepiej robić jak Pisze egzo18 - raz w  roku odkręcić i przesmarować miedzianym :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.