Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Recommended Posts

OK 5000 kilometrów od kwietnia  ,musiałem czas dzielić jeszcze na bieganie i pływanie :)

W najlepszym miesiącu 1340 km na szosie .


Deus Dona Me Vi

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tutaj mój pomykacz czyli kross a2.

 

j6ljl1.jpg

 

Dodatkowo opony 1.5" i korba z blatem 48 zębów. Rower trochę dziwny, ale mi bardzo pasuje.

 

 

Ostatnio bardzo mocno rozważam większe zmiany, które tak na prawdę wynikają po prostu ze zużycia elementów. I tak myślę, że jeśli osprzęt i budżetowe koła krossa wytrzymały ponad 35000km to nie jest źle  :)

 

Od jakiegoś czasu szprychy w tylnym kole już nie wytrzymują i ostatni wyjazd z sakwami całkowicie dobił to koło. Z przodu dla odmiany już zaczyna się robić "cienko" od v-brake'ów ;) A i piasty mimo regularnego smarowania nie są bez wżerów...

 

Zastanawiam się poważnie nad zmiana kół na 27.5" żeby odzyskać trochę średnicy którą tracę na wąskich oponach (z nawiązka) + jakieś tarczowe hydrauliki. Pewnie jest sporo przeciwników takiego mieszania, ale support trochę wyżej mi nie przeszkadza (i tak korba ma dłuższe ramiona niż standardowo). Przymierzałem koła kolegi - 28" z wysokimi oponami i wchodzą z minimalnym prześwitem, więc 27.5" nie będzie problemem.

 

Doradzicie jakieś fajne i budżetowe koła, hamulce? Przejechałem ponad 35k km na alivio (pewnie bliżej 40k) zostawiając w tyle szpanerów na xt, slx itp. więc nie zamierzam też teraz szaleć :) Poza tym mam inne, ważniejsze wydatki.

 

Dodatkowo do zmiany support, linki i pancerze, hak i tylna zmieniarka (duuuże luzy), być może tylna manetka i standard łańcuch i kaseta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mrovka

jak zmienisz przezutke,lancuch I kasete to musisz zmienic tez odrazu przednie zebatki...pozatym to chyba bedzie lepiej kupic caly budzetowy rower

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mrovka

pomyslalem ze po tylu kilometrach przednie zebatki moga byc wyrobione i przez to moze sie odbic na nowym tylnim osprzecie 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mrovka

no tak wynika z postu...i dalej sie bede delikatnie sie upieral,ze wprowadzajac tyle zmian,lepiej bedzie kupic caly rower..choc nie koniecznie nowy z salonu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten rok wypada lepiej od poprzedniego. W tamtym zamknąłem się w okolicach 10 tysi przy ujeżdżaniu 2 szos i X. W okresie 8maja - 2 listopada endo wskazało takie coś:

 

listpodsumowanie.JPG

 

Dokładając do tego liczniki z 3-ch szos i x z okresu 1 styczeń - 7maj obecnie cyfra stoi w okolicach 15tysi. Do końca roku jeszcze 3 machne,ale i tak nie dogonię  kulegów ze klubu. :(

 

Pomimo to być panzadowolony, bo ten rok jest naprawdę udany.

 

Pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jeżdżę takim. Polski ZZR Huragan. Osobiście odnowiony ze złomu do stanu obecnego.

 

04tb7nifrunzn-3675585_zps14a0a880.jpg

Pięknie odnowiony . Gratuluję.

Deus Dona Me Vi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalnie nic straconego. Druga przednia zębatka jest gotowa do zamontowania. Planowałem zdobyć przednią orginalną przerzutkę wajchową. Taką bez linki tylko sama dźwignia. Niestety ceny zwalają z nóg.

Tylne to mniejszy problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję.

Na renowację poświęciłem ok. pół roku. Wszystko wykonałem własnoręcznie. Nawet lakierowanie.

Tu np. znaczek który wykonałem

 

459fafe8624f3af5571f2025dc655527.jpg

Projekt pochłonął ok. 800zł ale frajda z jazdy niepomierna.

Edited by Lewy1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zima idzie , więc nożny hamulec jak znalazł (oczywiście brakuje "zapinanych" pedałów - noski byłyby optymalne) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz zrobić zdjęcie z klamkami? Nigdy nie widziałem czegoś takiego. Hamuje się kciukami?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak wynika z postu...i dalej sie bede delikatnie sie upieral,ze wprowadzajac tyle zmian,lepiej bedzie kupic caly rower..choc nie koniecznie nowy z salonu

 

Oczywiście, że nie zrobiłem takiego dystansu na jednym łańcuchu, kasecie, czy korbie ;) Elementy eksploatacyjne były na bieżąco wymieniane :)

 

Z nowym rowerem... nie bardzo widzę możliwości kupna nowego roweru w cenie nawet 2x wartość tych przeróbek... i to myśląc o rowerze nie z salonu.

 

Inna sprawa jest taka, że po prostu go lubię i światopoglądowo nie przepadam za podejściem - "za dwa lata wyrzucę i kupię nowy".

 

Oczywiście w głowie siedzi plan na nowy rower, ale ma dosyć niski priorytet niestety. Raczej za parę lat...

 

 

A wracając do tematu, co myślicie o podstawowych kołach shimano? WH-MT35? http://allegro.pl/shimano-kola-wh-mt35-czarne-27-5-mod-2014-i4699448142.html

 

Albo coś takiego z allegro? http://allegro.pl/komplet-kol-mtb-disc-center-lock-27-5-i4745110590.html

 

 

 

 

 

P.S. Lewy1 - super rower! Czasem też mnie korci, żeby odrestaurować sobie starą kolarzówkę do "lansu" po mieście ;)

Edited by pawwel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.