Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Recommended Posts

1 godzinę temu, GPOWER napisał(-a):

to może o mnie ?

 

 

Tego nie wiem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, kaido2 napisał(-a):

 

Tego nie wiem.

 

 

 

nie trafiłeś  ,a  piszesz te farmazony pod moim zdjęciem ,widać ze podkładki to tylko pretekst ,bo czuć  w tych twoich wypowiedziach ból dupska i nie koniecznie od siodełka ,

 

nie martw się 90% ludzi ma tak samo jak ty ,zazdrość w środowisko kolarskim to norma ,palacz przepala takiego TCR w 5 -6 lat ,wiec nie ma czego zazdrościć(ja nie pale i nie pije alk )wiec mam go jakby za darmo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak mi przyjdzie wymiana opon, a przyjdzie prędzej czy później i widzę, że jednak prędzej, to planuję kupić opony ,,składane" z kevlarem na obwodzie zamiast drutu to okolo 100gr na oponę oszczędności masy, plus pójść w tubllesa, czyli mleko zamiast dętki. Z moich wyliczeń wynika, że zgubi wtedy rower na dwóch kołach i łącznie jakieś 800 gram. Niby mi to nie potrzebne, ale bardzo jestem ciekawy efektu. Obiecuję dodać relację jakby co.

Edited by albiNOS 01

Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krótkie kręcenie przed pracą 🚴🚴🚴

IMG_20210225_083412-01.jpeg

IMG_20210225_083426-01.jpeg

IMG_20210225_101359_777.jpg

IMG_20210225_101359_786.jpg


"Do not squander time for that is the stuff life is made of" - B. Franklin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jutro pierwszy raz wyjadę na szose rower kupiony na koniec grudnia i nie miałem okazji wyjechać cały czas mróz i kupa śniegu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, revolta4 napisał(-a):

Ja jutro pierwszy raz wyjadę na szose rower kupiony na koniec grudnia i nie miałem okazji wyjechać cały czas mróz i kupa śniegu. 

 

Ja parę razy w taką pogodę się zdecydowałem. Mróz mi nie straszny (zimny chów), ale śnieg, mokre drogi, to już słabo (całe plecy uwalone). Więc powiedziałem sobie, że raczej po mokrym śmigał nie będę... Ale dziś, pomijając jedno miejsce, suchutko... Jak ruszałem, były ok. 3-4 stopnie na plusie... Po wycieczce 11 😎


"Do not squander time for that is the stuff life is made of" - B. Franklin

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, fidelio napisał(-a):

 

mokre drogi, to już słabo (całe plecy uwalone).

 

...ale wiesz ,że można założyć błotnik? :P Tracisz na stylówie, ale masz czyste plecy, Twój wybór.

 

PS Ja wybieram brudne plecy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nas w warmińsko mazurskim śnieg zalegał na asfalcie, mtb starych wyjechać a co dopiero szosa. 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też jest ciągle syf, plecy wiecznie ujebane ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strasznie jestem ciekawy czy się przyjmie, niegdy nie jeździłem na szosie, niegdy nie jeździłem z "baranem" 🤔🤭🤔🤭

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, tessio napisał(-a):

 

 

 

PS Ja wybieram brudne plecy ;)

 

Ja też 🤭

 

Albo jeżdżenie tylko po suchym... 


"Do not squander time for that is the stuff life is made of" - B. Franklin

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, albiNOS 01 napisał(-a):

Z moich wyliczeń wynika, że zgubi wtedy rower na dwóch kołach i łącznie jakieś 800 gram. Niby mi to nie potrzebne, ale bardzo jestem ciekawy efektu. Obiecuję dodać relację jakby co.

Jaki masz cel ucinać te pojedyncze gramy z roweru? Może powinieneś zacząć od zmiany całego roweru na inny, lżejszy? W moim przypadku różnicę w wadze dwóch rowerów czułem wyłącznie, gdy do niedawna znosiłem rowery do piwnicy. Mój był znacznie lżejszy od roweru drugiej połówki. Podczas jazdy bez wyraźnego znaczenia. A mój wazy ok 9-10kg, drugi ok 12kg. Może to dlatego, że jeżdżę wyłącznie rekreacyjnie ?...


Wojtek

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, GPOWER napisał(-a):

 

 

nie trafiłeś  ,a  piszesz te farmazony pod moim zdjęciem ,widać ze podkładki to tylko pretekst ,bo czuć  w tych twoich wypowiedziach ból dupska i nie koniecznie od siodełka ,

 

nie martw się 90% ludzi ma tak samo jak ty ,zazdrość w środowisko kolarskim to norma ,palacz przepala takiego TCR w 5 -6 lat ,wiec nie ma czego zazdrościć(ja nie pale i nie pije alk )wiec mam go jakby za darmo

 

Że co proszę?

Jaki ból dupska, jaka zazdrość?

Jprdl, że ludziom w głowach takie gówno siedzi.

Zabrzmiałeś chłopie jakbyś latami tyrał na swoje caco i właśnie jakbyś miał jakiś ból dvpy  spowodowany z jakiegoś powodu.

Po pierwsze primo, mogę mieć rower jaki chcę i to nie stanowi żadnej bariery nawet teraz. To jest tylko jeden telefon do klubu.

Tylko jestem już na tyle świadomy, ze uważam , że taki sprzęt akurat nie jest mi do niczego potrzebny.

Tak, że proszę  daruj sobie tego typu komentarze w moją stronę, bo się tylko pogrążasz.

Poinformuję tylko, że mam ok 12 rowerów w tym 6 szos ( w tym klubówki z moich czasów świetności).

W dniu 23.02.2021 o 22:10, kaido2 napisał(-a):

 

Tego nie wiem.

 

 

Gdybyś mi jakiś numer cwaniaczy odpier...lił na trasie to bym napisał tak " To dotyczy ciebie"

Nie znam cię , nie odjebaueś, więc  jak napisałem " tego nie wiem", rachunek sumienia pozostawiam tobie.

Sytuacje które opisałem, są na bazie moich doznań z różnymi ludźmi których przez mogę napisać już lata spotkałem na swojej drodze, a więc?

Chłopie na prawdę, ja nic do ciebie nie mam, bo niby z jakiego powodu?

A wracając do podkładek, to ich nie zanegowałem, a wręcz przeciwnie, wyjaśniłem od czego one są i nie są one  żadną ujmą tak jak to właśnie wielu " kolarzy" odbiera.

 

A tak w ogóle to odniosłem się do komentarza zaqa i później fidello, tak że na przyszłość proszę dokładnie kilka razy przeczytać i się zastanowić zanim się coś yebnie.

Dziękuję, Bez odbioru.

Edited by kaido2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niedziela pozwoliła wreszcie wyjechać na w miarę bezpieczne [dla mnie oczywiście] drogi. Od razu lepiej się człowiek czuje,
Mial być suchy asfalt, niestety pokusił teren to i rower do prania ab3915f9738efd5a0cf5defe8d7a27d8.jpg8f0d89d07ea9c11be35de5456e24cd69.jpg8c22b1ed231a3a20d05c952efeaa0a22.jpgb443dde5cce8be346550c1289308184a.jpgee0c3520343e2dcf00d5a9ea44a24811.jpg67d648f7b40540c59bcb70e9bd1ccdbb.jpg

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temat przewiną się na jakimś innym forum i oceniali raczej pozytywnie ale... jak na karbon dość ciężki i mocno sportowa pozycja. Ja lubię pstrokate rowery, to malowanie dla mnie na +

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, wojtech napisał(-a):

Jaki masz cel ucinać te pojedyncze gramy z roweru? Może powinieneś zacząć od zmiany całego roweru na inny, lżejszy? W moim przypadku różnicę w wadze dwóch rowerów czułem wyłącznie, gdy do niedawna znosiłem rowery do piwnicy. Mój był znacznie lżejszy od roweru drugiej połówki. Podczas jazdy bez wyraźnego znaczenia. A mój wazy ok 9-10kg, drugi ok 12kg. Może to dlatego, że jeżdżę wyłącznie rekreacyjnie ?...

No właśnie to o czym piszesz, czyli zejście w przyszłości do ok 10kg. Wynoszenie z piwnicy może nie jest koszmarem, ale z rana stawy już dają się we znaki. Samo zdjęcie 300 gramowego łańcucha wyczuwalnie wpływa na ciężar, więc powoli będę przy okazji wymiany czegoś zużytego szedł w kier. obniżenia ciężaru. Ale najistotniejszy powód to ciekawość.

Niestety na obniżenie ciężaru o kolejne 1000 gram trochę poczekam, bo najpierw muszę uzbierać na upatrzony zegarek a potem na lżejszy amortyzator w cenie tegoż zegarka. No i piaste przednią też muszę wtedy wymienić, bo jak już coś to na sztywną oś bym przeszedł. Nie, żebym potrzebował, ale ja to poj...any jestem wiec dlatego.

Edited by albiNOS 01

Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, albiNOS 01 napisał(-a):

No właśnie to o czym piszesz, czyli zejście w przyszłości do ok 10kg. Wynoszenie z piwnicy może nie jest koszmarem, ale z rana stawy już dają się we znaki. Samo zdjęcie 300 gramowego łańcucha wyczuwalnie wpływa na ciężar, więc powoli będę przy okazji wymiany czegoś zużytego szedł w kier. obniżenia ciężaru. Ale najistotniejszy powód to ciekawość.

Niestety na obniżenie ciężaru o kolejne 1000 gram trochę poczekam, bo najpierw muszę uzbierać na upatrzony zegarek a potem na lżejszy amortyzator w cenie tegoż zegarka. No i piaste przednią też muszę wtedy wymienić, bo jak już coś to na sztywną oś bym przeszedł. Nie, żebym potrzebował, ale ja to poj...any jestem wiec dlatego.

a trzy blaty nadal masz z przodu ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, ecipeci napisał(-a):

a trzy blaty nadal masz z przodu ? :)

Oczywiście. Wiem, że to 400 gram więcej i nie modne (edycja plus 256g przesnia przerzutka, edycja edycji, ze 100g linka i manetka), ale jak się dorobię drugiego roweru to wstawię pojedynczy, albo nie wstawie, się zobaczy, 10 minut roboty pod warunkiem innej o ile pamiętam 9 biegowej kombinacji z tyłu od sunrace. Inaczej by mi sił w nogach zabrakło na podjazdach. Dzisiaj przymierzałem płaty włókna węglowego do osłony zębatki przedniej. Kurde, nawet by mi starczyło to co mam, i mam też trochę epoksydu z utwardzaczem, ale nie wiem czy bym się teraz odważył... Nie no eksmitowali by mnie sąsiedzi. No i musiałbym zainwestować w żelkot plus włókno szklane. Tak, chodzi mi o osłonę plastikową jako ,,kopyto" do formy do wykonania osłony z włokna węglowego. Zysku na spadku masy bym miał jednak najwięcej... zdejmując osłonę, i... 30 gram! To jest to! 😉

Tymczasem podstawka serwisowa już poskladana, teraz pozostaje jej wykończenie. Ta biała płyta jest tylko na czas schnięcia kleju by jej nie pokrzywiło

20210225_210349.jpg

Edited by albiNOS 01

Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, albiNOS 01 napisał(-a):

Oczywiście. Wiem, że to 400 gram więcej i nie modne (edycja plus 256g przesnia przerzutka, edycja edycji, ze 100g linka i manetka), ale jak się dorobię drugiego roweru to wstawię pojedynczy, albo nie wstawie, się zobaczy, 10 minut roboty pod warunkiem innej o ile pamiętam 9 biegowej kombinacji z tyłu od sunrace. Inaczej by mi sił w nogach zabrakło na podjazdach. Dzisiaj przymierzałem płaty włókna węglowego do osłony zębatki przedniej. Kurde, nawet by mi starczyło to co mam, i mam też trochę epoksydu z utwardzaczem, ale nie wiem czy bym się teraz odważył... Nie no eksmitowali by mnie sąsiedzi. No i musiałbym zainwestować w żelkot plus włókno szklane. Tak, chodzi mi o osłonę plastikową jako ,,kopyto" do formy do wykonania osłony z włokna węglowego. Zysku na spadku masy bym miał jednak najwięcej... zdejmując osłonę, i... 30 gram! To jest to! 😉

Tymczasem podstawka serwisowa już poskladana, teraz pozostaje jej wykończenie. Ta biała płyta jest tylko na czas schnięcia kleju by jej nie pokrzywiło

 

w takim razie życzę powodzenia w zrzucaniu wagi :) 

mimo wszystko uważam, że trochę nielogiczne to "odchudzanie" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, albiNOS 01 napisał(-a):

Wiem, że to 400 gram więcej i nie modne

A tam zaraz nie modne.

Mam 2 rowery w takim konfigu ( w tym jeden szosowy).

Podstawa to masz się na tym czuć dobrze. Jeżeli coś dobrze działa i nie przeszkadza to nie ma potrzeby tego zmieniać, lepsze jest wrogiem dobrego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Redukcja wagi na tubeless jest bez sensu.

Ja na ten sezon wracam na dętki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.