Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

leshqo

Pierwszy automat, Certina DS1 i siedząca praca

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W moim życiu pojawiła się potrzeba i chęć zarazem wymiany zegarka. Mój aktualny model to o zgrozo jakiś Bisset z którego nie jestem zadowolony głównie z powodu szybko porysowanej koperty i szkła, sekundnika chronografu który zatrzymuje 2 sekundy za późno (mimo regulacji), czy paska który trzeba było wymienić po 2 latach bo się zwyczajnie rozsypał.

Po przeczytaniu dziesiątek postów, porównań i opinii oraz biorąc pod uwagę fakt, że dojrzałem nieco mentalnie wydaje mi się, że chciałbym posiadać zegarek automatyczny. Piszę chciałbym ponieważ ciągle posiadam kilka wątpliwości. Pracuję jako programista więc większość dnia siedzę. Zegarek jednak zakładam rano, a zdejmuję wieczorem więc czy droga do pracy, trochę kręcenia się po biurze i w domu po powrocie wystarczy by dać mu energię do życia? Chciałbym uniknąć sytuacji gdzie wychodząc do pacy zegarek akurat nie działa. Druga sprawa to weekendy, często jak zdejmę zegarek w piątek to zakładam go dopiero w poniedziałek rano. Czy to znaczy, że mój zegarek będzie w poniedziałek "nieżywy"? Jeżeli tak, to co z takim nieżywym zegarkiem trzeba zrobić, żeby znów zaczął działać i ile to trwa? Wiem, że jest coś takiego jak rotomat ... czy przy takim trybie życia to konieczność? A może powinienem pomyśleć o kwarcu?

Zegarek, który bardzo przypadł mi do gustu ze względu na wygląd to Certina DS1 Day Date.

http://dolinski.pl/zegarki-certina/zegarki-meskie-pl-2/ds-1-day-date/certina-ds-1-automatic-day-date.html

Chciałbym wydać nie więcej niż 2k pln, jednak tak zwane co nieco jestem w stanie dołożyć.