Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
chrono-craze

Klub Miłośników Zegarków ROLEX

Recommended Posts

Lumę biorą albo brali od Kitajców (japońska), smary od Moebius,

Podobno przygody z bransoletami z innych krajów też mieli, ale możliwe, że szły same zegarki a miejscowe bransolety były doczepiane w zależności na jaki rynek trafił zegarek i z jakim prawem podatkowym/celnym (Meksyk ?)

Natomiast zegarki niby nadal Swiss, albo nic jeszcze nie wyciekło.

Tak czy siak jakoś się bronią

Edited by Burns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikt tu nie pisał o Rolex a wręcz przeciwnie,

co do innych marek nie trzeba specjalnie mocno kopać, żeby się o tym przekonać, tylko zależy co masz na myśli w High-end ? bo w wątkach pobocznych toczy się rozmowa z przedziału 5-20k i w tym worku podobno jest już Tudor

Edited by Burns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu małe chińskie raczki raczej nie grzebały! ;):D

 

post-22413-0-55657100-1479128883_thumb.jpg

 

post-22413-0-18583900-1479128909_thumb.jpg


Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aż tani prowokator , Desmo ? Dlaczego miałby być tańszy wtedy ?

Ależ ja nie piszę ,że byłby wtedy tańszy ale zauważam że przestałby wtedy być przedmiotem zainteresowania nomen omen - tanich prowokatorów. Takich co to pierwsi do zaglądania do cudzych portfeli i wartościowania kto jeleń a kto znawca.

Zupełnie jakby mieli wspólnotę majątkową z posiadaczami Rolexa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skąd Ci się wziął ten jeleń nie rozumiem szczególnie . Reszta też  bez związku z moim postem .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie jest to tak , że nawet gdyby Rolek był w całości robiony w Chinach , a w Szwajcarii wkładali go tylko do pudełek ( co myślę mogłoby rozliczyć Swiss made) , to byłby to dalej ze względy na magię firmy pełnokrwisty Rolek .

Bez związku z wątkiem to był Twój zacytowany powyżej post - poziomem absurdu i intencją z tej samej półki co niesławny wątek " kisiela".

PS...zapomniałem że najlepiej w takich akcjach Cię ignorować co też uczynili koledzy

Edited by desmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po raz kolejny miałem nieprzyjemność kontaktować się z serwisem Rolexa w Warszawie (W.Kruk) i po raz kolejny mam - delikatnie mówiąc - mieszane uczucia :blink:

  • Za pierwszym razem przesłałem do nich zegarek, w którym były źle nałożone wskazówki - w chwili gdy wskazówka godzinowa idealnie wskazywała pełną godzinę, minutowa miała jakieś 15 min do 12-tej. Zegarek na serwis gwarancyjny. Po powrocie poprawa - z 15 min zrobiło się 10 :huh:  - niby lepiej, ale pozwoliłem sobie odesłać ponownie do Panów serwisantów. Po kolejnej naprawie zegarek wrócił w stanie nienaruszonym. Zadzwoniłem więc do serwisu z pytaniem, dlaczego nie są w stanie/nie chcą skorygować wskazań. Usłyszałem dość długi wykład na temat budowy mechanizmów zegarkowych, norm, luzów na kołach i stwierdzenie "luz w granicach dopuszczalnych". Gdy pozwoliłem sobie na dalszą dyskusję Pan serwisant stwierdził autorytarnie, że niestety nie umiem poprawnie nastawić godziny w zegarku i uraczył mnie telefonicznym kursem obsługi koronki.... :wacko: .
  • Nie dalej jak pod koniec zeszłego tygodnia zostałem przez pracownika salonu W.Kruk skierowany do serwisu - powód chęć zakupu end linków lub całej bransolety do Tudora BB. Zadzwoniłem więc do serwisu, przedstawiłem cel swojego kontaktu wskazując model i referencje. Odpowiedź Pana serwisanta była szybka i zdecydowana - TEN ZEGAREK NIE WYSTĘPUJE NA BRANSOLECIE  :wacko:  :blink:  Oczywiście starałem się odpuszczać tak szybko wskazując Panu z drugiej strony słuchawki, że przecież mam trzy takie zegarki, wszystkie na bransoletach i wszystkie kupione w W.Kruk, że przecież to popularny/flagowy model Tudora , dość powszechny i pewnie Pan się pomylił..... Niestety, na nic moje wysiłki, Pan był nieugięty :lol:

Może opisane przeze mnie sytuacje nie są jakimiś poważnymi problemami, ale w moim odczuciu ludzie pracujący w autoryzowanym serwisie renomowanej marki powinni wykazywać większe zainteresowanie swoją pracą i problemami zgłaszanymi przez użytkowników, oraz znać choć podstawową ofertę rynkową modeli serwisowanych marek :D


kupię doxę sub...zawsze i każdą :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ręce opadają.

Wygląda na to że w PL już żadnych marek nie da się normalnie serwisować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie prościej by

Po raz kolejny miałem nieprzyjemność kontaktować się z serwisem Rolexa w Warszawie (W.Kruk)

[*]Nie dalej jak pod koniec zeszłego tygodnia zostałem przez pracownika salonu W.Kruk skierowany do serwisu - powód chęć zakupu end linków lub całej bransolety do Tudora BB. Zadzwoniłem więc do serwisu, przedstawiłem cel swojego kontaktu wskazując model i referencje. Odpowiedź Pana serwisanta była szybka i zdecydowana - TEN ZEGAREK NIE WYSTĘPUJE NA BRANSOLECIE  :wacko:  :blink:  Oczywiście starałem się odpuszczać tak szybko wskazując Panu z drugiej strony słuchawki, że przecież mam trzy takie zegarki, wszystkie na bransoletach i wszystkie kupione w W.Kruk, że przecież to popularny/flagowy model Tudora , dość powszechny i pewnie Pan się pomylił....:D

. Nie prościej było zadzwonić na infolinie do kruka ? I temat byś załatwił szybko no prawie szybko ;)

O i T 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Passero

Po raz kolejny miałem nieprzyjemność kontaktować się z serwisem Rolexa w Warszawie (W.Kruk) i po raz kolejny mam - delikatnie mówiąc - mieszane uczucia :blink:

  • Za pierwszym razem przesłałem do nich zegarek, w którym były źle nałożone wskazówki - w chwili gdy wskazówka godzinowa idealnie wskazywała pełną godzinę, minutowa miała jakieś 15 min do 12-tej. Zegarek na serwis gwarancyjny. Po powrocie poprawa - z 15 min zrobiło się 10 :huh:  - niby lepiej, ale pozwoliłem sobie odesłać ponownie do Panów serwisantów. Po kolejnej naprawie zegarek wrócił w stanie nienaruszonym. Zadzwoniłem więc do serwisu z pytaniem, dlaczego nie są w stanie/nie chcą skorygować wskazań. Usłyszałem dość długi wykład na temat budowy mechanizmów zegarkowych, norm, luzów na kołach i stwierdzenie "luz w granicach dopuszczalnych". Gdy pozwoliłem sobie na dalszą dyskusję Pan serwisant stwierdził autorytarnie, że niestety nie umiem poprawnie nastawić godziny w zegarku i uraczył mnie telefonicznym kursem obsługi koronki.... :wacko: .
  • Nie dalej jak pod koniec zeszłego tygodnia zostałem przez pracownika salonu W.Kruk skierowany do serwisu - powód chęć zakupu end linków lub całej bransolety do Tudora BB. Zadzwoniłem więc do serwisu, przedstawiłem cel swojego kontaktu wskazując model i referencje. Odpowiedź Pana serwisanta była szybka i zdecydowana - TEN ZEGAREK NIE WYSTĘPUJE NA BRANSOLECIE  :wacko:  :blink:  Oczywiście starałem się odpuszczać tak szybko wskazując Panu z drugiej strony słuchawki, że przecież mam trzy takie zegarki, wszystkie na bransoletach i wszystkie kupione w W.Kruk, że przecież to popularny/flagowy model Tudora , dość powszechny i pewnie Pan się pomylił..... Niestety, na nic moje wysiłki, Pan był nieugięty :lol:

Może opisane przeze mnie sytuacje nie są jakimiś poważnymi problemami, ale w moim odczuciu ludzie pracujący w autoryzowanym serwisie renomowanej marki powinni wykazywać większe zainteresowanie swoją pracą i problemami zgłaszanymi przez użytkowników, oraz znać choć podstawową ofertę rynkową modeli serwisowanych marek :D

 

Oj tam, oj tam…na bank coś pokręciłeś, pewnie masz podróbki albo "chińczyki" jakieś ;)  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może wspólna forumowa petycja do Rolex? Może na facebooku, twiterze albo mail od moderatorów forum coś zdziała? Niech przyjrzą się pracy W.Kruk i serwisowi bo z tego co pamiętam ktoś wcześniej pisał o problemach z serwisem. Mnie również spotkała nie miła przygoda, co prawda nie z serwisem, ale obsługą W.Kruka. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vitriol

@karol1302, z ciekawości - wskazówki były przesunięte od nowości czy po jakimś uderzeniu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@karol1302, z ciekawości - wskazówki były przesunięte od nowości czy po jakimś uderzeniu?

od nowości, nie odebrałem zegarka, prosto ze sklepu pojechał na pierwszą wizytę do serwisu. Zapytacie czemu odbierałem - czas oczekiwania rozdawał karty, a poza tym poprawne ustawienie wskazówek nie wydawało mi się to zbyt skomplikowanym zadaniem ;)


kupię doxę sub...zawsze i każdą :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No Panie, coraz więcej tych salonów Rolexa w Polsce.

Tylko że co oni będą sprzedawać jak nic na stanie nie mają? ;)

Edited by Mizu80

Share this post


Link to post
Share on other sites

W świetle ostatnich strat które ponieśli ( IWC, Breitling, Omega - śladowo ) słowo "zwykły" wydaje się na miejscu. Z drugiej strony , jeśli Kruk nie widzi w mieście z takim potencjałem turystycznym szans na Rolexa to jak bardzo musi nie opłacać się kupować go za złotówki :-(

Edited by desmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieprawda, Kolega Matt potwierdził że to zwykły Kruk, bez R.

To czytalem, ale rano otworzyem maila z zaproszeniem na wielkie otwarcie W.Kruk Rolex Boutigue w gk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy?

Wiadomosc z wczoraj z zaproszeniem na dzisiaj 16.11.

Podejrzewam, ze wysylaja wszystkim z karta Kruka.

Albo Kruk (personel) odplynal, albo faktycznie bedzie Rolex.

W sumie jestem 300m od galerii, ale naprawde nie mam czasu na glupstwa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.