Szczerze współczuję takiego obrotu sprawy. Widać że serwis posprzedażowy kuleje i to bardzo. I nie ma tu znaczenia, czy firma jest jedno, dwu, pięcio czy stu osobowa. Dla mnie jako klienta nie powinno to mieć znaczenia. Ale są takie firmy, również na rynku polskim, które sobie nie radzą z obsługą klientów. Smutne, ale prawdziwe.
A dostałeś już powiadomienie z Urzędu Celnego, żeby dostarczyć im dokumenty dotyczące zakupu (potwierdzenie płatności, ewentualnie faktura)? Jeśli jeszcze nie to wyczekuj. U mnie w takiej sytuacji zamknęło się w ciągu 2tygodni.
U mnie dostawa tez bardzo szybko się odbyła, ale deklaracja była na pełną kwotę niestety. Nie obyło się wtedy bez opodatkowania. Co do zegarka nie mam zastrzeżeń.
Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.