Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Autor1984

Stowarzyszenie
  • Liczba zawartości

    2252
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Autor1984 w dniu 6 Marca

Użytkownicy przyznają Autor1984 punkty reputacji!

Reputacja

10782 Guru zegarmistrzostwa

O Autor1984

  • Tytuł
    Przyjaciel Klubu

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    53.15 = 53° 8′ 59″ φ N, 18 = 18° 0′ 0″ λ E
  • Hobby
    Strzelectwo bojowe, motoryzacja, zegarki.

Ostatnie wizyty

11335 wyświetleń profilu
  1. Można by rzec: - Contra spem spero.
  2. Ale czipy to w 2 dawce były.
  3. Gdyby zmniejszyć kopertę, to byłby ok, bo faktycznie uni. Tarcza urokliwa, na żywo pewnie jeszcze lepsze wrażenie.
  4. Od dawna rządzą księgowi i jeżeli da sie wycisnąć to sie wyciska. Mercedes bierze jakąś sprawdzona konstrukcję Renault, która nie sypie sie po wyjechaniu z salonu i zapełnia sie lukę w gamie. Zysk rośnie, bo wielu kupi małego mieszczucha ze znaczkiem gwiazdy. Bydgoszcz chyba, nie daje głowy wygrała w plebiscycie miast przyjaznych kierowcom, więc jakoś z nieuprzejmością sie nie spotykam. A we Wrocławiu dawno jie byłem. Jeśli dobrze Tomaszu kojarzę
  5. No nie. Bo rynek tworzy nowe segmenty. Wiec korzysta sie z gotowych rozwiązań, aby poczynić oszczędności. CLA nie jest dla szefa dobrze prosperującej firmy, tylko dla innej grupy docelowej. Nowych platform jest od groma, więc korzysta sie z przetartych szlaków.
  6. Renault nie jest konkurencją dla Mercedesa. To samochod dla mas, więc używali ich silników dla najtańszych modeli również małych dostawczakow takich jak citan.
  7. To nie jest kwestia wpływania na emocje, a na oczekiwania. Wybacz - jesteś dziadersem wychowywanym w duchu czytania książek. Najpierw czytali dziadkowie i rodzice Tobie do łóżka, a później sam zacząłeś. I tak już zostało. Do tego doszła umiejętność pisania i logicznego składania zdań. Spójrz dziś na młode pary siedzące w restauracjach. Ja za każdym razem mam ten sam obraz przed oczami. Siedzi on i ona. A co robią? Gapią się w telefon; jedno i drugie zajęte przesyłaniem informacji o tym, jak właśnie spędzają czas - innym ludziom, których guzik to obchodzi. Świat się odspołecznia. Dlatego "tabletowo" zapełniło wnętrza pojazdów. Pasażerowie też muszą mieć "dostęp" do Świata, bo inaczej będą musieli - nie daj Bóg rozmawiać ze sobą. Wszystkie te kolorki to efekt zaspokajania oczekiwań konsumenckich. To, że Tobie kojarzy się z odpustem - guzik obchodzi Zetki, a są to ludzie 30-letni. Za chwilę odbiorcami będą Alfy. A przypomnę, że pierwszy iPhone pojawił się na 3 lata przed tą generacją… Czyli już był przeżytkiem. Co do Mercedesa - od dawna pogarsza się jakość tych samochodów. Bliski kupił SL-a i już chce się go pozbyć, bo to średnio wykonany samochód. Kiedyś SL - czy to słynne R129, czy nawet "jeszcze" R230, nie wspominając o najsłynniejszym W129, czyli szerzej znanym Gullwingu - to była liga dla elity. Dziś? Nadal drogie, ale jakości tam już nie ma. Aby nie być gołosłownym, napomknę tylko, że Mercedes rozważa wspólną produkcję jednostek z BMW w Steyr, a nawet w USA. Szczerze? Dwadzieścia lat temu to by było nie do pomyślenia. Mercedes i BMW razem? Nigdy. Nie było takiej opcji... I teraz uwaga: to nie jest żadna magia ani "zła Unia, bo cła". Prawdziwy problem to koszty energii. W Niemczech, Czechach, czy Irlandii są już tak chore, że produkcja przestaje się opłacać. Francja jeszcze daje radę płacić za prąd, bo ma atom, ale reszta tonie. Kiedy dwóch największych konkurentów, którzy przez dekady walczyli ze sobą jak psy, nagle zaczynają dzielić silniki - to nie jest normalne. To jest sygnał alarmowy, że europejska motoryzacja stoi nad przepaścią. A to tylko branża automotive. I ktoś może mi zarzucić, że znowu o tym piszę. Ale kiedy nie będzie przemysłu, bo nie będzie się zwyczajnie opłacał, to nasze dzieci zostaną z niczym. I nie będą miały nawet możliwości tego komentować. I jest rozwiązanie, ale trzeba podejść zdroworozsądkowo i nie dawać się ponieść utopijnej wizji. Bo ta jest nie do zrealizowania. Pisałem o tym, sporo czasu temu. Wszystkie pojazdy poniżej flagowych będą lipne.
  8. Właśnie leci na Stoplkatce. Sceny walk trochę nie na czasie
  9. Mariusz ja coś przeczuwam, że to może być jednak to... Choć nie mam zielonego pojęcia czy będzie gama hybryd. Bo tutaj mamy full EV.
  10. A propos popcornu, przypomniała mi się sytuacja z 2004. Poszedłem z Żoną - ówczesną dziewczyną na film "Gothika" z Halle Berry. Ja jeszcze nie wiedziałem co mnie czeka. Ale już nigdy nie dałem się namówić na żaden horror... Była taka scena ze schodami, i w tym momencie Marlenka, która twierdziła, że lubi horrorki wystrzeliła kubeł popcornu pod sufit. Dziwnie ludzie na nas patrzyli z popcornem w oczodołach.
  11. Nowa miękka hybryda - B5 ma jedynie 360Nm, w poprzedniej było ponad 500Nm, ale to diesel był... Więc - sprawa oczywista.
  12. I prawidłowo - ja jestem tego samego zdania. A jak już w dzisiejszych czasach to miękką hybrydę. Bo to zawsze może generować jakieś kłopoty. Co ciekawe Niemieccy inżynierowie tak zaprojektowali 740d - że mała bateria daje dodatkowe 200Nm - a to jest wyraźnie odczuwalne. W szczytowym punkcie pojazd krzesa 700Nm. Szwedzi już się tak nie popisali, bo ta wartość jest 5-10 krotnie niższa - nie pamiętam dokładnie, ale chyb 20 lub 40Nm. Także zrywniejsze będą oczywiście - pluginy, ale to zawsze dodatkowe obciążenie. Choć wartości robią wrażenie, bo np T8 - sumarycznie cały układ daje 710Nm. Żona była zachwycona. Ja sceptyczny.
  13. Na obczyźnie tęskni się za polskim chlebem. My z Żoną mamy też przepis i jak są chęci - to Żona piecze. Jest pyszny. Co do żurku wstawiałem kiedyś rozpiskę - a jest rewelacyjny bo połączyłem kilka i wychodzi cud. M.in, kości wędzone, najwyższej jakości kiełbasa biała. Ale ciasto do pizzy potrafią ogarniać
  14. No to zachęcam do udziału w tym temacie Waldek wysłałem PW i nie ukrywam, że będę na Ciebie liczył.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.