Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Sekcja_Eksploatacyjna

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

542 Mistrz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sekcja_Eksploatacyjna

    Motocykle

    Z ciekawości przeczytałem ten artykuł i mam pewne przemyślenia. Autor sugeruje, że silnik powinno się dynamicznie dotrzeć po pełnym rozgrzaniu, ale poniżej argumenty żeby tego procesu nie przyspieszać: 1. Artykuł jest z 2006r, a wtedy silniki były trochę inaczej produkowane - Japończycy uważali że konstrukcje mają być niezawodne i długowieczne. Dopiero norma euro 5 uświadomiła producentom że silnik musi być lżejszy, mocniejszy i bardziej ekologiczny, a po pięciu latach, to trzeba kupić następny. 2. Docieranie lepiej zrobić z głową i stopniowo, żeby nie stracić gwarancji. Wbrew pozorom, to nie jest tak, że na dotarcie jest jakiś limit czasu. 3. Jak silnik ma wadę fabryczną, to i tak to wyjdzie, jakkolwiek by nie był docierany. I tu powinna to pokryć gwarancja. 4. Wiadomo że żaden mężczyzna nie czyta instrukcji, ale trzeba pamiętać, że za konstrukcją silnika stoi kilku inżynierów Yamaha-san, którzy spisali zalecenia eksploatacyjne - szkoda żeby skończyli na seppuku.
  2. Sekcja_Eksploatacyjna

    Perfumy

    Na mnie po 30 minutach mija gorycz i układa się bardziej różano-pudrowo, więc aż takiego sprzeciwu nie ma. Co innego Paco Rabanne Pour Homme - brak jakichkolwiek cytrusów od razu wywołuje u mojej lepszej połowy grymas na twarzy😄
  3. Sekcja_Eksploatacyjna

    Perfumy

    Dziś wjeżdża szara flanela. Kiedyś to umieli robić męskie zapachy😉
  4. Sekcja_Eksploatacyjna

    Perfumy

    Zależy w jaki target celujesz. Jak w przedział 18-30 lat to Bleu de Chanel, jak 30-45 to Creed Aventus, a po 45 to już tylko zostaje Brutal 😆
  5. Sekcja_Eksploatacyjna

    Perfumy

    U mnie taki dżentelmen trafił na sezon zimowy.
  6. Zależy od budowy ekspresu. Byłem nastawiony na Jurę e8, ale jak poczytałem o konstrukcji to się poddałem. W międzyczasie wpadł Delonghi Rivelia 440.55 na dużej promocji i uważam, że za tę cenę robi naprawdę dobrą kawę. Espresso jest dla mnie wystarczające, a piankę mleczną robi wyborną. Polecam zobaczyć opinie na yt.
  7. Tydzień zaczyna się od cheap EDC.
  8. Jak nie muszą być koniecznie wysłane z Niemiec, to mogą być z Warszawy 😉 https://www.teatea.pl/pl/producer/87/reber.html
  9. Wydaje mi się, że potrzebę kolegi rozwiąże usługa z serwisu bodycar1.com Działa, sprawdzone i polecone👍🏻
  10. Można normalnie bez żadnych kart kredytowych zamówić samą kartę Priority Pass na ich stronie. Dostępne są trzy rodzaje subskrypcji, zależnie od limitów wejść. Kwestia czy to się opłaca. Średnio odbywam ok 20 lotów w roku, głównie poza Europę, a z karty zrezygnowałem trzy lata temu. Przez optymalizację połączeń, nie czekam zwykle dłużej niż 3h na następny lot, więc po prostu nie mam czasu skorzystać z lounge. Wiadomo, że czasem trafi się jakieś opóźnienie, ale zazwyczaj jest możliwość wykupienia wstępu do saloniku - zwykle ok 30-50 USD. Czasem to ratuje sytuacje, bo obiad w lotniskowej restauracji potrafi tyle kosztować. Wydanie World MasterCard Elite w mBanku to koszt 1200 PLN plus roczna opłata również 1200 PLN. Jeśli jedynym benefitem ma być PP, to sama karta PP- no limit kosztuje 469 EUR za rok, a opcja 10 darmowych wejść jest za 289 EUR. Moim zdaniem, jeśli latasz częściej niż raz w miesiącu, to się opłaca. Jak ktoś lata 3 razy w roku, to się raczej nie zwróci.
  11. Sekcja_Eksploatacyjna

    Perfumy

    Chyba najmniej chemiczny letniak. Idealny na temperatury 30+
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.