Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

th

Użytkownik
  • Content Count

    145
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Początkujący

Recent Profile Visitors

140 profile views
  1. Czy znasz te zasady w PL z praktyki, korzystałaś z serwisu autoryzowanego w PL? Nadal nie wiem bowiem czy oddając zegarek na serwis w Kruku otrzymam: - wstępną wycenę sugerowanych czynności (a nie będę nimi zaskoczony z automatu)? - po serwisie zegarek wróci do mnie wraz z oryginalną, zieloną kartą serwisową Rolexa (nie zaś jakimś nierozpoznawalnym na świecie, a więc niewiele znaczącym kwitem z Kruka)? To do jakiego miejsca wysyłają ma dla mnie mniejsze znaczenie, większe efekt finalny tego co dostaję w cenie serwisu. BTW. W Stanach zegarek wraca z serwisu w zielonym, "zamszowym" etui podróżnym - czy w PL też tak jest to praktykowane?
  2. Cześć, mam pytanie do posiadaczy Rolexów korzystających z autoryzowanego serwisu w Polsce. Jak wygląda u nas ta procedura? W USA wysyłam (bezpośrednio lub za pomocą AD) zegarek do wstępnej, darmowej inspekcji. Otrzymuję listę proponowanych czynności które RSC sugeruje wykonać, wraz z ich wyceną (już sama wycena może stanowić rodzaj autoryzacji oryginalności zegarka, bowiem RSC nie pochyli się nawet nad zegarkiem, który uzna za podrabiany czy kradziony - oczywiście ze wszelkimi konsekwencjami). Po wyborze zakresu czynności (mogę zrezygnować z wymiany elementów, polerowania, etc.), zegarek wraca wraz zieloną KARTĄ SERWISOWĄ (która może stanowić ekwiwalent braku oryginalnych dokumentów) i dwuletnią gwarancją na wykonaną naprawę. Jak to wygląda w Polsce. Czy oddając zegarek na serwis w Kruku (bo gdzie indziej), także otrzymujecie taką oryginalną kartę serwisową wystawiona przez RSC? Czytałem, że Kruk wysyła ponoć zegarki do RSC gdzieś w Szwajcarii, zakładam więc że procedura powinna odbywać się w tym samym, międzynarodowym standardzie. Jaki ego kosztu standardowego przeglądu "olejowego" bez polerowania czy wymiany elementów można się spodziewać (np. Sub 116610)?
  3. dezet73

    Zamiana na innego Longinesa?

  4. Opcja PayPal zwrotu kosztów odesłania jak najbardziej działa, sprawdzałem. Zwracają zdaje się do 120pln jednorazowo, można korzystać kilka razy w roku. Możesz odesłać kurierem czy pocztą, ważne jest udekumentowanie zwrotu (zdjęcia paczki, potw. nadania, zapłaty). Ważne: aby z tego skorzystać musisz najpierw uaktywnić taką opcję na swoim koncie PayPal (dwa kliknięcia). Powodzenia.
  5. Cześć! Czy Waszym zdaniem wszystko z tym 40letnim mechanizmem 3035 w porządku, można coś powiedzieć na temat jego stanu, oryginalności wszystkich widocznych części (o ile można to ocenić jedynie na podstawie zdjęć)?
  6. Cześć! Czy Waszym zdaniem wszystko z tym 40letnim mechanizmem 3035 w porządku, można ocenić jego stan, oryginalność wszystkich widocznych części (o ile można to ocenić na podstawie zdjęć)?
  7. Nie wiem jakie były warunki zakupu, być może możliwy jest zwrot ;-)
  8. Pytanie do znawców marki / modelu, czy wszystko wygląda ok? https://www.chrono24.pl/rolex/explorer-ii--id12483657.htm Czy zegarek Waszym zdaniem (na podstawie zdjęć) był polerowany (korona na zapięciu wygląda na wyraźną, choć być może od nowości było lepiej)? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie odnośnie tego modelu.
  9. Na bazarku masz TAGa Formula 1 Grande Date w dużo lepszym stanie, komplecie i bez powyższych wątpliwości.
  10. Na pierwszy rzut oka wygląda na oryginalną kwarcową 2221. Zastanawiają mnie tylko dwie rzeczy: - dlaczego luma na bezelu nie świeci razem z tymi na tarczy? Być może bezel nie jest oryginalny. - na deklu nie widać hologramu Omegi (pytanie czy tylko nie widać go na zdjęciu, czy go nie ma?).
  11. Gdzie serwisujecie swoje Omegi Reduced? Czy możecie polecić niezależnego (poza autoryzowanymi przez Omegę) zegarmistrza w Warszawie, któremu można oddać zegarek na standardowy serwis ale i poradzi sobie z naprawą modułu chrono DD. Na jaki koszt należy być przygotowanym w jednym i drugim (o ile ktoś naprawia a nie jedynie wymienia cały moduł) przypadku?
  12. Co sądzicie o tym zegarku: https://allegro.pl/oferta/omega-seamaster-professional-300m-1000ft-automatic-8168219153 Nieco sfatygowana, nie ma zdjęć mechanizmu... ale jeśli to rzeczywiście 1108 (potwierdza to numer seryjny sugerujący początek produkcji, brak napisu CHRONOMETER) to chyba rzadki okaz w dobrej cenie? Czy tylko na taki wygląda ;-)?
  13. Oczywiście zapytałem - usłuszałem, "tyle u nas kosztuje wymiana baterii"! ;-( Na paragonie widnieje "kierownik" jako osoba zatwierdzająca transakcję, zakładam więc że był on nim w rzeczy samej. Miałem świadomość, że tani nie są. Ale wszystko ma swoje granice przyzwoitości. I nie chodzi tu o kwotę, tylko swoistą bezczelność w moim rozumieniu.
  14. Zacznę od tego, że mój pierwszy kontakt z tą firmą (a właściwie jej prekursorem, panem Bronisławem Dolińskim) miał miejsce ponad 20 lat temu. Jako nastolatek zafascynowany zegarkami zakupiłem tam swojego pierwszego Tissota :-) Przez te wszystkie lata był to własciwie jedyny zegarmistrz, któremu powierzałem wszystkie swoje zegarki...od prostych wymian, serwisów i konserwacji, po poważniejsze i droższe naprawy manualnych werków, a przede wszystkim konsultacje. Bardzo ceniłem sobie wiedzę, precyzję i profesjonalizm pana Bronisława. Do przedwczoraj był to dla mnie jedyny zegarmistrz, do którego (mimo, że nie mieszkam już we Wrocławiu) zawsze kierowałem swoje kroki. Ze wszystkim. Niestety (jest to moja prywatna opinia) pana Bronisława zastąpiło młode pokolenie i to już nie ten sam serwis. Życie. Nadal jednak mając spore do tej marki zaufanie, odwiedzałem zakład 2-3 razy w roku. Przedwczoraj chciałem jedynie wymienić bateryjkę w moim kwarcowym, zwykłym Maurice Lacroix...po 3 minutach oczekiwania odebrałem zegarek i usłyszałem cenę za usługę: 60 PLN!!! Nawet nie mam tego jak komentować, mój błąd ze nie zapytałem o kwotę przed oddaniem zegarka, do głowy mi jednak nie przyszło że taki może być finał. Dodam, że nie jest to moja pierwsza bateria wymieniana tam, w tym czy innych zegarkach. Zawsze kosztowało to 20-25 pln (mimo tego, że i tak 2x drożej niż u bateryjkarzy w centrach handlowych, dawało mi to spokój ducha w kwestii ewentualnych zniszczeń koperty, etc.).Teraz jednak mnie zamurowało Nie wiem jaka jest nowa strategia tej firmy, ze swoich obserwacji odnosze wrażenie że obsługa klienta koncentruje się głównie na sprzedaży, nie na serwisie. Ceny zakupu są średnio konkurencyjne do zagranicy (nawet przy obecnym kursie franka). Z opinii na forum można wyczytać, że podejście do starych zegarków, renowacji też stoi na średnim poziomie. Jak widać na moim przykąłdzie, prosty serwis także się zmienia...szkoda, że na gorsze. Przykre to. Jednego klienta stracili na zawsze.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.