pomijając shady marketing: co to ma do rzeczy w kontekście pierwotnym czyli wyboru pomiędzy mechanizmami inhouse Panerai a bazującymi na unitasie/VJ/Eta? : nic to nie ma do rzeczy. Kwestia Twoich wyborów i tego co dla Ciebie jest ważne. To jest złożony temat a ja tylko piszę o jakims tam wycinku brandu jako całości
To dla mnie troche jak słuchanie artysty, który prywatnie wrządza ludziom krzywdę i jest paskudnym charakterem...jeden powie, że muzyka to muzyka a drugi przestanie słuchać
marketing oderwany od rzeczywistości etc? Ja wiem, że każdy tnie na kosztach ale czy znasz inne manufaktury, które w materiałach promo pokazują miejsca, które nie istnieją i fabrykują tak skrajnie informacje? Mnie się to nie podoba i do tego się odnoszę. To jest już etyczne jechanie po bandzie
Czy przez to trzeba od razu rezygnować z marki? Oczywiście, że nie...każdy sam podejmuje decyzje
ale też nie widzę podstaw do krytyki od strony funkcjonalnej, czy pomijając właśnie shady marketing - biznesowej : dla mnie kastrowanie i cięcie bezczelne na kosztach to jednak jest podstawa do krytyki od strony funkcjonalnej a to, że czegoś nie widać to nie znaczy, że tego nie ma bo zegarek jest ładny i działa poprawnie. Płacę fure pieniędzy to wg mni epowinno się w środku zgadzać na 100%
Natomiast jawne kłamanie w materiałach promo jest wystarczające by krytywkować od strony biznesowej
Ale to tylko moje zdanie a każdy nie ma sobie swoje