Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

zer0

Użytkownik
  • Content Count

    490
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by zer0

  1. Tu sie nie zgodze Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  2. Corryvreckana nie polecam na poczatek. Jest bardzo mocny (57%) i doslownie pali. Niesamowicie intensywny torf. Trzeba miec juz jednak wyrobiony gust, zeby sie na niego skusic. A na poczatku moze zrazic do whisky. Za to naprawde polecam dolozyc 20zl do budzetu i za 269zl kupic w. tesco Lagavulin 16yo. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  3. Kupilem ostatnia butelke i musze powiedziec, ze jestem moocno zawiedziony. Moze za bardzo przyzwyczailem sie do glebokiego, torfowego smaku. Ta jest za lekka. Zeby nie powiedziec sikacz. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  4. zer0

    GWN Gulfmaster

    Gadżeciarz, masz 2 wersje kolorystyczne Gulfa? I ten sam nick na knives.pl?
  5. zer0

    GW-9400 Rangeman

    Negatywa bym nie brał. Mialem japonca i zamieniłem na zwykłego, bo nic nie mogłem odczytać
  6. To Twoja fota czy z jakiegos katalogu? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  7. zer0

    GW-9400 Rangeman

    Pamietaj, ze skala baro sie tez przesuwa, czasami jak jest mega skok cisnienia moze sie okazac, ze bedziesz mial na wykresie jedna kropke, bo reszta bedzie poza skala. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  8. zer0

    GW-9400 Rangeman

    ten zolnierz jest z usa, stacjonuje w Korei Pd, ale obaj stoimy po stronie polnocy Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  9. zer0

    GW-9400 Rangeman

    Pojechaliśmy z Romkiem do Korei Północnej Kolejny wyjazd tylko z jednym zegarkiem. Używam go intensywnie, glownie kompas i baro i jest mega wygodny i prosty w obsłudze. Patrzę przy okazji ciagle na mudmastera i niby ładniejszy ale wiem, ze nie bedzie pokazywał tylu info na raz i nie bedzie taki użyteczny.
  10. zer0

    GW-9400 Rangeman

    Wyglada bardzo podobnie. Przynajmniej dla mnie. Bo ja tu gościnnie
  11. zer0

    GW-9400 Rangeman

    Czy to gdzies przy Ostrobramskiej? Bo chyba patrzymy na te sama trawe. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  12. Zainstaluj apke google zdjecia. Tam nie ma limitu jesli nie przechowujesz ich w chmurze w najwyzszej jakosci. A nastepna po najwyzszej i tak jest super. Cala rolke mozesz tak zarchiwizowac. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  13. zer0

    GW-9400 Rangeman

    Tak mi się też wydaje,wygoda użytkowania nie do pobicia.
  14. zer0

    GW-9400 Rangeman

    Zastanawiam się dość poważnie, czy nie wymienić Romka na jakiegoś dużego G wskazówkowego. Obejrzałem sobie Gulfmastera, Mudmastera, ich różne wariacje, recenzje na youtubie i wychodzi mi, że chyba jednak zostanę z Rangemanem. Wydaje mi się sądząc po filmach, że obsługa za pomocą Smart Crown jest jedna dość upierdliwa, wyświetlacz cyfrowy - rachityczny, przez to też mało funkcjonalny, nie ma od razu wszystkich ważnych informacji. Jedyne co mi się podoba, to wskazówka sekundowa wskazująca pólnoc, ale w romku też dobrze to rozwiązali. Nawet podświetlenie jest lipne. Jakie jest Wasze zdanie?
  15. zer0

    NÓŻ

    KD. Kamil Długosz.
  16. Za ok 10k mozna kupic wersje na werku 1887, ktora moim zdaniem jest ciekawsza niz Valjoux. Niby to inhouse.
  17. Wygląda dobrze, na zdjęciu werku nie widać oznaczenia modelu, które jest grawerowane na bezelu dekla takim mało widocznym drukiem, podobną techniką powinny być zrobione grawery na zapięciu bransolety. Nie widać też napisów na wahniku. Poproś o dokładne zdjęcie tyłu.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.