Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

4palce

Użytkownik
  • Content Count

    2,143
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

295 Entuzjasta zegarmistrzostwa

About 4palce

  • Birthday September 22

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    KRK

Recent Profile Visitors

708 profile views
  1. Ok, wydaje mi się, że znalazłem rozwiązanie. Trzeba wejść do "Obserwowanych" i ręcznie, dla każdego istniejącego tam tematu zmienić ustawienie, jeśli jest inne niż pożądane. Te ogólne nie mają na nie żadnego wpływu.
  2. Codziennie dostaję maila "Twój przegląd z KMZiZ" z pozycjami obserwowanej zawartości z poprzedniego dnia. Nie chcę otrzymywać żadnych powiadomień na mail. Żadnych. Co jak sądzę wynika z kolejnych wyborów: - braku ptaszka przy wysyłaj wiadomości i informacje - nie wysyłaj powiadomień - wyszarzenia wszystkich pozycji powiadomienia mail Do kompletu w odrębnych ustawieniach obserwowanych mam:
  3. Cześć. Czy jest możliwe takie ustawienie, w którym wchodząc na stronę forum otrzymuję powiadomienia w interesujących mnie tematach przy tym "dzwoneczku", natomiast nie otrzymuję powiadomień na maila? W tej chwili panel wygląda tak:
  4. @sashimi A to ci dopiero psikus. Zwodniczy był ten okres zwłoki, ale po fakcie ma to sens. Najważniejsze, że działa, a renoma Citka obroniona.
  5. 4palce

    Citizen

    Zielony faktycznie był w ofertach od dawna, ale tę konkretnie zieleń, kojarzącą się z kolorem, na jaki malowano auta w Anglii po II WŚ widuję częściej od jakichś 2-3 lat. No mniejsza z tym, byłem po prostu ciekaw skąd to się wzięło.
  6. 4palce

    Citizen

    Hmm, a po co te wulgaryzmy i agresja? Zauważyłem, że od pewnego czasu wielu producentów ma w ofercie zegarki z tarczą w tym kolorze i zastanawiam się, co dało temu początek.
  7. Proszę o pomoc w identyfikacji, Google jakoś mnie nie wspiera dzisiaj.
  8. Pewnie, że tak... trzy razy miałem Citizena BN0150/51, pewnie znowu kupie jak mnie najdzie.;P
  9. Zgadza się, szkoda. Weź to pod uwagę następnym razem zanim wyskoczysz do kogoś z absurdalnymi zarzutami o akwizycję albo z idiotycznymi wycieczkami osobistymi pod adresem nicka i wychwalaniem babcinego konta dla wykluczonych cyfrowo. Smartfon nie jest taki straszny, jak już się zacznie używać tego kalkulatora, co go większość ma między uszami. Widzę, że nie mamy szans się dowiedzieć ileż to był wart rubel w dniu, kiedy kolega dokonywał swojej niezwykle korzystnej transakcji? Cóż... No i od tego masz np. Revoluta, darmowy "portfel" który możesz zasilić dowolną kwotą na potrzeby jednej transakcji i tamże utworzyć wirtualną - jednorazową kartę na potrzeby tej transakcji. Po przekazaniu płatności karta znika, i nic nikomu z jej danych, nawet jeśli gdzieś kiedyś wyciekną. A wyciekną wcześniej czy później. Ja mam tę kartę podpiętą pod wszystkie usługi internetowe i śpię spokojnie.
  10. 2% mówisz? 2 złote na stu? No dramat, A kto każe zasilać kartę w niekorzystny sposób, drogo i długotrwale? A kto każe robić zakupy w najmniej korzystnym momencie, akurat w weekend? To korzystniej jest może dokonać zakupu płacąc na Twój sposób w sobotę, a obciążenie pójdzie w poniedziałek, albo wtorek po Bóg wie jakim kursie? Jakimże to utrudnieniem jest instalacja apki ze sklepu Google? To że masz kartę, którą możesz w dowolnym momencie jak Ci się tylko zamarzy skonfigurować to jest wada? PKO BP liderem, buahaha... A to Revolut jest nieprzydatny w przypadku nie otrzymania towaru? Z jakiegoż to powodu? Nie dalej jak w zeszłym tygodniu dostałem zwrot z Ali. Kartę dostajesz za naście złotych, pod warunkiem że się uprzesz nie skorzystać z licznych promocji z okazji Dnia Kota, Dnia Czekolady albo Dnia Dnia;) Nie masz obowiązku używania, nie masz ani ilościowego, ani kwotowego limitu wydatków. Nie masz obowiązku utrzymania salda. Używasz, albo nie. Problemem jest doładowanie? Kliknąć w PLUS i podać kwotę jest kłopotliwe? Ciężki masz żarcik. Tak czy inaczej, ile był wart rubel w dniu Twojego zakupu?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.