Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
tomek123er

Klub Miłośników Zegarków Nomos

Recommended Posts

Paproch to pierdoła, ale to drugie jest niedopuszczalne, ja bym reklamował, nie powinno tak być w Nomosie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również bym reklamował. 

Rozumiem Seiko z niższego segmentu, gdzie trafienie dobrze poskładanego to jak wygrana na loterii. Ale nie w zegarku klasy Nomosa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reklamacja jak piszą koledzy powyżej, widziałem kilka Nomosów i były tip top. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Dobrze rozumiem, że masz tylko gwarancję sklepu a nie producenta? Tak był ogłoszony na Chrono?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również uważam że do reklamacji. Mnie osobiście taka rzecz bardzo by drażniła

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za Wasze odpowiedzi.

 

Z tą gwarancją to jest tak , że na Chrono zegarek był wystawiony jako "nienoszony" z oryginalnym pudełkiem i papierami producenta i takowe dostałem. Otrzymałem kartę gwarancyjną NOMOSa z pieczątką dystrybutora z Włoch datowaną na listopad - Tomasini Francia - Spoleto. Natomiast na fakturze ze sklepu w Niemczech gdzie kupiłem zegarek jest wyraźnie napisane , że w razie roszczeń mogę tylko polegać na gwarancji wydanej przez sklep. Nie wiem czy to powszechna praktyka gdy zegarki są wystawione jako "nienoszone". Na stronie sklepu doczytałem, że zegarek pod hasłem  "nienoszony" może pochodzić od innego dystrybutora albo nawet prywatnego źródła. Co do stanu zegarka nie miałem najmniejszych zastrzeżeń: jak nowy , w folii, bez najmniejszych śladów użytkowania, pasek nie wygląda by był w ogóle  przymierzany. 

 

Przy okazji link do sklepu: https://www.uhren-miquel.de/

 

No nic, napiszę do nich i zobaczę co zaproponują. Teraz jak zacząłem więcej myśleć o tej niedoskonałości tym bardziej ją dostrzegam :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Silhouette Cześć, ja tak się napaliłem na kupno 736, że rozmawiałem chyba że wszystkimi firmami handlującymi Nomosem na chrono24 ;) Okazywało się, że wcale nie mają zegarka na magazynie. Na stronie Nomosa zegarki też się wyprzedały. Poza chrono24: na Berry's był ostatni egzemplarz. Czyli kończyła się pewna partia zegarków, następna dostawa ma być za miesiąc. Z tego można by zgadywać, że mogli Ci sprzedać jakiś ostatni, zalegający, wadliwy egzemplarz z nadzieją, że nie zauważysz.
Spróbuj zwrócić do sprzedawcy.
Jeżeli jednak postanowisz reklamować i okaże się że masz rację to napisz negatywny komentarz sprzedawcy, powinien taką wadę zauważyć.
Ta moja wielka chęć natychmiastowego zakupu Nomosa to efekt korespondencji z @cordi7 :)
Dziękuję bardzo @cordi7

Edited by wpytlik
poprawa błędów,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wpytlik miałem podobnie i już byłem zmęczony poszukiwaniami. Rzeczywiście u większości pustki na magazynie. Niemniej po tym jak go kupiłem zadzwonili do mnie z Harvey Store , z którym swego czasu się kontaktowałem i też się wtedy wyprzedali z ref. 737 , że w przyszłym tygodniu mogą mieć 735 i 736. Może spróbuj u nich: https://www.harveystore.com/#

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli jest karta gwarancyjna podbita przez AD to nie rozumiem, czemu  miałaby nie być honorowana? Dopytaj może o to? Kupowałem wiele razy przez Chrono24, rejestrowałem gwarancje na stronach producentów i raz nawet musiałem z gwarancji skorzystać - nie było najmniejszego problemu. Dziwne.


Na stronie Nomosa podany przez ciebie dealer jest wiec wszystko ok:

 

B711E54E-92A6-4837-A2A0-257A9149BB36.thumb.jpeg.0640fd1cd7b0ba396fe0f756e097bd1e.jpeg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, Silhouette napisał:

@wpytlik miałem podobnie i już byłem zmęczony poszukiwaniami. Rzeczywiście u większości pustki na magazynie. Niemniej po tym jak go kupiłem zadzwonili do mnie z Harvey Store , z którym swego czasu się kontaktowałem i też się wtedy wyprzedali z ref. 737 , że w przyszłym tygodniu mogą mieć 735 i 736. Może spróbuj u nich: https://www.harveystore.com/#

 

Pisałem wcześniej do nich (HarveyStore DE), odpisali mi żebym zamówił i zapłacił, a potem poczekał około dwóch miesięcy (sic!).  Cenę mieli świetną. Zapytam się  więc ich czy coś się u nich zmieniło.

 

W ogóle trochę się zacząłem wahać. Wiem, że to tylko jeden przypadek (co najgorsze ja bym chyba nie zauważył wady, a chciałbym jednak kupić zegarek idealny). Zamówienie dla pewności na stronie https://nomos-glashuette.com/en/store nie ma sensu bo to prawie 200 EUR drożej.

 

Poza tym napisałeś, że ciemny na żywo średnio wygląda (jasny zdecydowanie mniej mi pasuje). Naprawdę jest taki zły? 

Może kupić Tangente lub Oriona? Ale to już jakieś chore pieniądze.

 

Najwyżej wrócę do starego pomysłu i kupię Sinna 104 zamiast Nomosa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Anglii 736 i 737 są cały czas dostępne w sklepach. 

 

Z reklamacją może być tak, że jak odeślesz do sprzedawcy to on wysyła do producenta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, 70soul napisał:

W Anglii 736 i 737 są cały czas dostępne w sklepach. 

 

Z reklamacją może być tak, że jak odeślesz do sprzedawcy to on wysyła do producenta. 

Mógłbym mi napisać w których?

Tak przy okazji to aktualnie czekam na zwrot pieniędzy ze sklepu Uhrinstinkt.de. 

Kupiłem zegarek, zapłaciłem kartą Revolut. Zamówienie zostało potwierdzone mailowo.

Trochę się wkurzyłem na następny dzień jak otrzymałem odpowiedź, że nie mogą przyjąć mojej płatności ze względów bezpieczeństwa ponieważ:

"the payment for your order, the country of the credit card does not match the country deposited with us. For insurance reasons we cannot accept the payment and have to ask you to name an alternative payment method. We ask for your understanding."

Chciałem w jakiś dodatkowy sposób potwierdzić, że jestem właścicielem karty, ale nic to nie dało bo "However, there have been more cases of fraud and therefore we are forced to take such security measures."

Rzeczywiście stan płatności jest "w przetwarzaniu". 

Wiele razy płaciłem Revolutem w sklepach internetowych na całym świecie, także w Niemczech i nie było problemu. Ktoś miał taki problem? Co z tym zrobić?

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, wpytlik napisał:

 

Pisałem wcześniej do nich (HarveyStore DE), odpisali mi żebym zamówił i zapłacił, a potem poczekał około dwóch miesięcy (sic!).  Cenę mieli świetną. Zapytam się  więc ich czy coś się u nich zmieniło.

 

W ogóle trochę się zacząłem wahać. Wiem, że to tylko jeden przypadek (co najgorsze ja bym chyba nie zauważył wady, a chciałbym jednak kupić zegarek idealny). Zamówienie dla pewności na stronie https://nomos-glashuette.com/en/store nie ma sensu bo to prawie 200 EUR drożej.

 

Poza tym napisałeś, że ciemny na żywo średnio wygląda (jasny zdecydowanie mniej mi pasuje). Naprawdę jest taki zły? 

Może kupić Tangente lub Oriona? Ale to już jakieś chore pieniądze.

 

Najwyżej wrócę do starego pomysłu i kupię Sinna 104 zamiast Nomosa.

Dosłownie wczoraj do mnie dzwonili , że jest szansa sprowadzenia 735/736 w przyszłym tygodniu.

Czarny absolutnie nie jest zły , po prostu jakoś mi nie podszedł. Może dlatego , że wcześniej zegarki zawsze miałem z czarną tarczą i mi się znudziły.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Silhouette napisał:

Dosłownie wczoraj do mnie dzwonili , że jest szansa sprowadzenia 735/736 w przyszłym tygodniu.

Czarny absolutnie nie jest zły , po prostu jakoś mi nie podszedł. Może dlatego , że wcześniej zegarki zawsze miałem z czarną tarczą i mi się znudziły.

 

Dziękuję, zapytam. Stwierdzenie "jest szansa" może też oznaczać, że zapłacę , a termin się zmieni :(

 

Tarcza jest w kolorze antracytowym czyli powinna być trochę jaśniejsza od czerni. Mam nadzieję bo mam już czarnego pilota (Stowa Verus).

16 minut temu, eye_lip napisał:

Zapłacić inną kartą, zdarza się. 

 

Ok, chciałem uniknąć niekorzystnego przewalutowania. Rozumiem, że ten problem jest związany z tym konkretnym sklepem. Nie bardzo wiem na jakie podstawie mogą odrzucić taka płatność. Na ich stronie https://www.uhrinstinkt.com/payment nie ma żadnych obostrzeń. Szkoda, że nie ma jakiejś dodatkowej metody uwierzytelnienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi kiedyś odrzucili revoluta jak chciałem płacić na yoox, tak samo w wizzair nie zapłacisz - ważne aby minusy nie przesłoniły plusów ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem w ręku Club Campusa ciemnego i jasnego, obydwa bardzo fajne - zależy czego szukasz i czego brakuje w kolekcji. Na ciemnego sam się zasadzałem aż ostateczne w plan zakupowy wpadł 741 :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, cordi7 napisał:

Miałem w ręku Club Campusa ciemnego i jasnego, obydwa bardzo fajne - zależy czego szukasz i czego brakuje w kolekcji. Na ciemnego sam się zasadzałem aż ostateczne w plan zakupowy wpadł 741 :)

 

 

Czyli zdecydowałeś się na niebieski, pomijając oczywiście inny mechanizm :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie totalnie zauroczyl 781. Niby duzy, bo 42mm ale na codzien takie nosze i idealnie wpisuje sie w moj gust. Zamowilem. Zobaczymy jak przyjdzie. Nie mialem okazji przymierzyc, ale po przeczytaniu wszystkiego w necie na jego temat, mierzeniu innych o podobnych wymiarach stwierdzilem ze zaryzykuje bo zakochalem sie w tym zegarku. Mam nadzieje ze niedlugo w zwiazku z tym tez bede mogl oficjalnie dolaczyc do klubu. Jak przyjdzie to sie pochwale i powiecie co sadzicie, choc pewnie troche sie o rozmiarze naslucham.

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Silhouette napisał:

(...)

- druga rzecz, poważniejsza; im bardziej się przyglądam tarczy , tym bardziej dostrzegam , że tarcza nie jest idealnie wyśrodkowana względem koperty. Próbowałem mierzyć na różne sposoby względem uszu i koronki i dostrzegam minimalną odchyłkę na poziomie poniżej 0,5mm. Może się czepiam, ale wydaj mi się , że nie jest idealnie w momencie gdy spoglądam na logo, tak jakby było odrobinę przechylone. 

(...)

Ryszard

Ryszard, przede wszystkim gratuluję fajnego zegarka🙂

A jeśli chodzi o logo, to może to tylko złudzenie optyczne? Zdjęcie nie jest zrobione idealnie centralnie z góry, a pasek na teleskopach mógł być przecież odrobinę przekrzywiony, co budowało linię krzywą w stosunku do logo. Połóż zegarek bez paska na papierze milimetrowym i zrób centralnie zdjęcie tarczy.

Na niektórych wcześniejszych zdjęciach kolegów pod kątem i na poniższym widać jak oczy nas oszukują, jeśli chodzi o położenie logo.

IMG-20201114-WA0000.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@norbie dzięki! zegarek rzeczywiście wygląda znakomicie i jak to zwykle bywa lepiej w "realu" niż na zdjęciach :) Tobie też gratuluję wyboru!

Mierzyłem na różne sposoby , między innymi prowadząc taśmę wzdłuż indeksów na godzinie 11 i 1 względem uszu i wychodzi mi, że cała tarcza jest delikatnie przekrzywiona. Nie jest to coś co zauważa się od razu , ale po dłuższym wpatrywaniu się w logotyp można zauważyć , że jego lewa strona jest nieco niżej.

 

Rzeczywiście zdjęcie , które zamieściłem tego nie oddaje i trudno to uchwycić..eh, może czepialski jestem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, wpytlik napisał:

Mógłbym mi napisać w których?

Tak przy okazji to aktualnie czekam na zwrot pieniędzy ze sklepu Uhrinstinkt.de. 

Kupiłem zegarek, zapłaciłem kartą Revolut. Zamówienie zostało potwierdzone mailowo.

Trochę się wkurzyłem na następny dzień jak otrzymałem odpowiedź, że nie mogą przyjąć mojej płatności ze względów bezpieczeństwa ponieważ:

"the payment for your order, the country of the credit card does not match the country deposited with us. For insurance reasons we cannot accept the payment and have to ask you to name an alternative payment method. We ask for your understanding."

Chciałem w jakiś dodatkowy sposób potwierdzić, że jestem właścicielem karty, ale nic to nie dało bo "However, there have been more cases of fraud and therefore we are forced to take such security measures."

Rzeczywiście stan płatności jest "w przetwarzaniu". 

Wiele razy płaciłem Revolutem w sklepach internetowych na całym świecie, także w Niemczech i nie było problemu. Ktoś miał taki problem? Co z tym zrobić?

Biorę margines ze mogłem linki pomylić bo oglądam jednym okiem KSW ale proszę:

https://www.jurawatches.co.uk/products/nomos-glashutte-watch-club-38-campus-sapphire-crystal-737?utm_medium=PPC&utm_campaign=Shopping&variant=35237238225&sfdr_ptcid=3694_524_88922951&sfdr_hash=6a56762ec2e003e06c59e68c88723354&gclid=Cj0KCQiAnb79BRDgARIsAOVbhRo_EGmkTleDR0E24Vhu6QPHPRqgnDg-1AyUjFqFx0o1V867Q88po-saAurOEALw_wcB

 

https://www.berrysjewellers.co.uk/watches-c10/nomos-glashutte-club-campus-38mm-white-blue-dial-manual-wind-strap-watch-p18475/s22980?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=nomos-glashutte-club-campus-38mm-white-blue-dial-manual-wind-strap-wat-case-back-style-sapphire-crystal-back&utm_campaign=product%2Blisting%2Bads&cid=GBP&gclid=Cj0KCQiAnb79BRDgARIsAOVbhRo7is9oNSmjr9CWwB7RnHSRU_lWQm9gXt5TJZsP5JbSJ9bg9YvQ1JkaAv9HEALw_wcB


https://www.goldsmiths.co.uk/NOMOS-Glashütte..-Club-Campus..-reference-736/p/17210176/?lsft=utm_content:shopping___adty__pla___prch__online___stco_____prid__17210176,utm_medium:cpc&gclid=Cj0KCQiAnb79BRDgARIsAOVbhRrVw5BefsoKw9gAyUhrHWaXHpiqS2BAbXquUsftyOfCH0wf-vddXKYaAkShEALw_wcB
 

https://www.watches-of-switzerland.co.uk/NOMOS-Glashütte..-Club-Campus..-reference-736/p/17210176/?lsft=utm_content:shopping___adty__pla___prch__online___stco_____prid__17210176,utm_medium:cpc&gclid=Cj0KCQiAnb79BRDgARIsAOVbhRrg7pnmFp_T3HurS2XaVFFC2ZUUXZ_MY-u07kZPKlumCQbh6-tsd3MaAs7EEALw_wcB

Share this post


Link to post
Share on other sites
Biorę margines ze mogłem linki pomylić bo oglądam jednym okiem KSW ale proszę:
https://www.jurawatches.co.uk/products/nomos-glashutte-watch-club-38-campus-sapphire-crystal-737?utm_medium=PPC&utm_campaign=Shopping&variant=35237238225&sfdr_ptcid=3694_524_88922951&sfdr_hash=6a56762ec2e003e06c59e68c88723354&gclid=Cj0KCQiAnb79BRDgARIsAOVbhRo_EGmkTleDR0E24Vhu6QPHPRqgnDg-1AyUjFqFx0o1V867Q88po-saAurOEALw_wcB
 
https://www.berrysjewellers.co.uk/watches-c10/nomos-glashutte-club-campus-38mm-white-blue-dial-manual-wind-strap-watch-p18475/s22980?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=nomos-glashutte-club-campus-38mm-white-blue-dial-manual-wind-strap-wat-case-back-style-sapphire-crystal-back&utm_campaign=product%2Blisting%2Bads&cid=GBP&gclid=Cj0KCQiAnb79BRDgARIsAOVbhRo7is9oNSmjr9CWwB7RnHSRU_lWQm9gXt5TJZsP5JbSJ9bg9YvQ1JkaAv9HEALw_wcB

https://www.goldsmiths.co.uk/NOMOS-Glashütte..-Club-Campus..-reference-736/p/17210176/?lsft=utm_content:shopping___adty__pla___prch__online___stco_____prid__17210176,utm_medium:cpc&gclid=Cj0KCQiAnb79BRDgARIsAOVbhRrVw5BefsoKw9gAyUhrHWaXHpiqS2BAbXquUsftyOfCH0wf-vddXKYaAkShEALw_wcB
 
https://www.watches-of-switzerland.co.uk/NOMOS-Glashütte..-Club-Campus..-reference-736/p/17210176/?lsft=utm_content:shopping___adty__pla___prch__online___stco_____prid__17210176,utm_medium:cpc&gclid=Cj0KCQiAnb79BRDgARIsAOVbhRrg7pnmFp_T3HurS2XaVFFC2ZUUXZ_MY-u07kZPKlumCQbh6-tsd3MaAs7EEALw_wcB
Nie da się ukryć, że są dostępne :) Dziękuję, sprawdzę dokładniej, choć ceny nie wydają się rewelacyjne.

Wysłane z mojego H8324 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.