kowaljl 20 #5851 Napisano 30 Listopada 2018 Niestety produkcja masowa powoduje ze takiw rzeczy maja prawo sie zdarzyc i sie zdarzaja. To nieublagana statystyka. Nie dotyczy to tylko zegarkow ale kazdego innego wyprodukowanego sprzet elektronicznego. Ja nigdy nie mialem zeosutego gshocka ale kumpel mial taki feler z polskiej dystrybucji w innym modelu i nie bylo problemu z rekojmia. W 5 minut dostak jowy egzemplarz. Wszyscy chyba sa dorosli i znaja ryzyko kupowania na EG. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BelYaal 1 #5852 Napisano 30 Listopada 2018 Kuzwa a kiedys pytalem, czy czlowiek nie ryzykuje zakupu na EG...wszyscy mi wtedy krzyczeli...kupuj, kupuj, co moze dziac sie z GSHOCKIEM, no i kupilem, no i niby jest ok. ale teraz czlowiek widzi jak sie otarl prawie o smierc, bo to stres, cisnienie zaraz, nerwy 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S.Adi. 135 #5853 Napisano 30 Listopada 2018 Chyba dramatyzujecie za bardzo.Spora część forumowiczów własnie tam kupiła zegarki bez "przygód" opisywanych wyżej.Nie ma co generalizować i przesadzać, że kupowanie na EG to "ocierka o śmierć" 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sawek88 0 #5854 Napisano 30 Listopada 2018 Chyba dramatyzujecie za bardzo.Spora część forumowiczów własnie tam kupiła zegarki bez "przygód" opisywanych wyżej.Nie ma co generalizować i przesadzać, że kupowanie na EG to "ocierka o śmierć" Oczywiście masz rację. Przeczytałem ogromną ilość opinii o tym sklepie i gdyby pozytywne nie przeważały nie zdecydowałbym się na zakup z EG. Zobaczymy jak teraz podejdą do tematu zwrotu pieniędzy/ wymiany sprzętu na sprawny. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WookieWroc 33 #5855 Napisano 30 Listopada 2018 Oczywiście masz rację. Przeczytałem ogromną ilość opinii o tym sklepie i gdyby pozytywne nie przeważały nie zdecydowałbym się na zakup z EG. Zobaczymy jak teraz podejdą do tematu zwrotu pieniędzy/ wymiany sprzętu na sprawny. no właśnie poczekam na rozwój twojej sprawy z reklamacją 0 GW-9400-1ER > GWN-1000B-1BER > GX-56-1BJF > GWG-1000-1A3ER > GXW-56KG-3JF CUSTOM > GW-9400-1BER > GXW-56-1BJF > GWG-1000-1A Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sawek88 0 #5856 Napisano 30 Listopada 2018 (edytowane) Dostałem taką odpowiedź od EG: Dziękuję za zapytanie. Ponieważ pakiet został otwarty i nie można go odłączyć, możemy go zaakceptować tylko zgodnie z naszymi zasadami DOA zamiast zwrotu pieniędzy. Przeczytaj poniższe zasady DOA:DOA POLICYNasze zasady DOA pozwalają klientom zwrócić wadliwy produkt na następujących warunkach:1) W ciągu 30 dni od zakupu (będzie uważany za roszczenie gwarancyjne, jeśli po 30 dniach i w okresie gwarancji)2) Bez uszkodzeń fizycznych lub płynnych (Gwarancja wygasa)3) Dokładny ten sam przedmiot z tym samym numerem seryjnym na zamówienie (bez gwarancji, jeśli nie od nas)4) Produkt nie został hartowany lub demontowany przez firmę zewnętrzną (gwarancja jest nieważna)Proszę zwrócić uwagę na zwroty DOA, przedmiot zostanie sprawdzony i potwierdzony wadliwy, jak twierdził. W przeciwnym razie nie będą wydawane żadne zwroty ani wymiany i będą naliczane opłaty.Aby przyspieszyć rozpatrzenie roszczenia, proszę dostarczyć zdjęcia (mniej niż 4 MB każda) lub VIDEO LINK (możesz przesłać i podać nam link, np. Dropbox / dysk Google) problemu dla referencji naszego technika.Wróć do nas w ciągu okresu DOA. Dziękuję Ci. Opisałem im jaki jest problem, dołączyłem zdjęcia i od razu napisałem im żeby podali adres do wysyłki aby przyspieszyć cały ten proces. Czekam na ich ruch Edytowane 30 Listopada 2018 przez Sawek88 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S.Adi. 135 #5857 Napisano 30 Listopada 2018 Oczywiście masz rację. Przeczytałem ogromną ilość opinii o tym sklepie i gdyby pozytywne nie przeważały nie zdecydowałbym się na zakup z EG. Zobaczymy jak teraz podejdą do tematu zwrotu pieniędzy/ wymiany sprzętu na sprawny. Sam jestem ciekaw jak sprawę potraktują.Miejmy nadzieję, że wszystko zakończy się pozytywnie 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommly 11556 #5858 Napisano 30 Listopada 2018 no właśnie poczekam na rozwój twojej sprawy z reklamacjąPatrzaj i bierz http://zegarkiclub.pl/forum/topic/169331-s-g-shock-gwg-1000-1a3er/ 0 ..."Wszystko jest możliwe. Niemożliwe po prostu wymaga więcej czasu"... Dan Brown Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WookieWroc 33 #5859 Napisano 3 Grudnia 2018 https://allegro.pl/zegarek-casio-gwg-1000-mudmaster-idealny-i7690422647.html rozumiem że oryginał ? 0 GW-9400-1ER > GWN-1000B-1BER > GX-56-1BJF > GWG-1000-1A3ER > GXW-56KG-3JF CUSTOM > GW-9400-1BER > GXW-56-1BJF > GWG-1000-1A Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomG80 8978 #5860 Napisano 3 Grudnia 2018 https://allegro.pl/zegarek-casio-gwg-1000-mudmaster-idealny-i7690422647.html rozumiem że oryginał ?Tak, oryginał. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WookieWroc 33 #5861 Napisano 4 Grudnia 2018 Dostałem taką odpowiedź od EG: Dziękuję za zapytanie. Ponieważ pakiet został otwarty i nie można go odłączyć, możemy go zaakceptować tylko zgodnie z naszymi zasadami DOA zamiast zwrotu pieniędzy. Przeczytaj poniższe zasady DOA:DOA POLICYNasze zasady DOA pozwalają klientom zwrócić wadliwy produkt na następujących warunkach:1) W ciągu 30 dni od zakupu (będzie uważany za roszczenie gwarancyjne, jeśli po 30 dniach i w okresie gwarancji)2) Bez uszkodzeń fizycznych lub płynnych (Gwarancja wygasa)3) Dokładny ten sam przedmiot z tym samym numerem seryjnym na zamówienie (bez gwarancji, jeśli nie od nas)4) Produkt nie został hartowany lub demontowany przez firmę zewnętrzną (gwarancja jest nieważna)Proszę zwrócić uwagę na zwroty DOA, przedmiot zostanie sprawdzony i potwierdzony wadliwy, jak twierdził. W przeciwnym razie nie będą wydawane żadne zwroty ani wymiany i będą naliczane opłaty.Aby przyspieszyć rozpatrzenie roszczenia, proszę dostarczyć zdjęcia (mniej niż 4 MB każda) lub VIDEO LINK (możesz przesłać i podać nam link, np. Dropbox / dysk Google) problemu dla referencji naszego technika.Wróć do nas w ciągu okresu DOA. Dziękuję Ci. Opisałem im jaki jest problem, dołączyłem zdjęcia i od razu napisałem im żeby podali adres do wysyłki aby przyspieszyć cały ten proces. Czekam na ich ruch jak wygląda sytuacja ? 0 GW-9400-1ER > GWN-1000B-1BER > GX-56-1BJF > GWG-1000-1A3ER > GXW-56KG-3JF CUSTOM > GW-9400-1BER > GXW-56-1BJF > GWG-1000-1A Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sawek88 0 #5862 Napisano 5 Grudnia 2018 Wczorajsza wiadomość od EG po tym jak im wszystko opisałem, przesłałem zdjęcia i filmik Z informacji otrzymanych od Państwa, sądzimy, że product [item] z zamówienia [number] jest przypadkiem DOA (Dead on Arrival). Po otrzymaniu produktu w celu inspekcji, zostanie zorganizowana wymiana produktu, o czym zostaną Państwo natychmiastowo poinformowani. W przypadku jeśli w czasie inspekcji, product okaże się nie być uszkodzony przy dostawie, skontaktujemy się z Państwem i przedstawimy raport naprawy z kosztami serwisu i przesyłki zwrotnej zanim podejmiemy się naprawy. Podałem im wszystkie dane, adres itp. Kuriera zamówiłem na piątek. Czekam dalej. Zobaczymy czy kurier przyjedzie ???? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S.Adi. 135 #5863 Napisano 5 Grudnia 2018 Wszystko ok, ale ten czas oczekiwania może denerwować Tak czy siak mam nadzieję, że sprawa zakończy się pomyślnie dla Ciebie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
clusca 4903 #5864 Napisano 5 Grudnia 2018 @WookieWrocJeśli jeszcze nie kupiłeś, to na EG masz do dziś ważny kod promocyjny na 60 PLN rabatu: DEC2018 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WookieWroc 33 #5865 Napisano 5 Grudnia 2018 @WookieWrocJeśli jeszcze nie kupiłeś, to na EG masz do dziś ważny kod promocyjny na 60 PLN rabatu: DEC2018 Już zamówiony ale od kogoś innego ;] 0 GW-9400-1ER > GWN-1000B-1BER > GX-56-1BJF > GWG-1000-1A3ER > GXW-56KG-3JF CUSTOM > GW-9400-1BER > GXW-56-1BJF > GWG-1000-1A Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WookieWroc 33 #5866 Napisano 6 Grudnia 2018 No i nastał ten dzień, stałem się posiadaczem gwg-1000-1a3.Tak na szybko to jest super ale jedna rzecz która jest gorsza niż w o polowie tańszym rangemanie, szlufka bez blokady zsuwania się... 0 GW-9400-1ER > GWN-1000B-1BER > GX-56-1BJF > GWG-1000-1A3ER > GXW-56KG-3JF CUSTOM > GW-9400-1BER > GXW-56-1BJF > GWG-1000-1A Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommly 11556 #5867 Napisano 6 Grudnia 2018 Ufff, w końcu Gratulacje 0 ..."Wszystko jest możliwe. Niemożliwe po prostu wymaga więcej czasu"... Dan Brown Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WookieWroc 33 #5868 Napisano 6 Grudnia 2018 A dzięki dzięki, a co z tą szlufką? jest jakaś która idealnie pasuje i ma tą blokadę ? 0 GW-9400-1ER > GWN-1000B-1BER > GX-56-1BJF > GWG-1000-1A3ER > GXW-56KG-3JF CUSTOM > GW-9400-1BER > GXW-56-1BJF > GWG-1000-1A Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommly 11556 #5869 Napisano 6 Grudnia 2018 (edytowane) Może zamiennik z Ali podejdzie, są srebrne, czarne, złote (do Romka pasuje idealnie). Edytowane 6 Grudnia 2018 przez tommly 0 ..."Wszystko jest możliwe. Niemożliwe po prostu wymaga więcej czasu"... Dan Brown Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WookieWroc 33 #5870 Napisano 6 Grudnia 2018 (edytowane) a oryginały z innego modelu ? Jeszcze jedno pytanie, żółty pasek tak samo traci kolory z czasem użytkowania jak pozostałe paski w tańszych modelach ? Edytowane 6 Grudnia 2018 przez WookieWroc 0 GW-9400-1ER > GWN-1000B-1BER > GX-56-1BJF > GWG-1000-1A3ER > GXW-56KG-3JF CUSTOM > GW-9400-1BER > GXW-56-1BJF > GWG-1000-1A Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
clusca 4903 #5871 Napisano 6 Grudnia 2018 Ściągnij oryginalną szlufkę kombinerkami przez szmatkę, żeby nie porysować. W Romanie ponoć pomagało 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WookieWroc 33 #5872 Napisano 6 Grudnia 2018 Ściągnij oryginalną szlufkę kombinerkami przez szmatkę, żeby nie porysować. W Romanie ponoć pomagało po co mam ściągać? 0 GW-9400-1ER > GWN-1000B-1BER > GX-56-1BJF > GWG-1000-1A3ER > GXW-56KG-3JF CUSTOM > GW-9400-1BER > GXW-56-1BJF > GWG-1000-1A Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domeniqo 7 #5873 Napisano 6 Grudnia 2018 Clusca pewnie na myśli miał abyś ścisnął. Żółty nie straci koloru, tylko będzie się stopniowo brudził od ubrań itp. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
clusca 4903 #5874 Napisano 6 Grudnia 2018 Napisałem, żebyś ścisnął, ale autokorekta zasugerowała, żebyś ściągnął 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artsky 52 #5875 Napisano 6 Grudnia 2018 Clusca pewnie na myśli miał abyś ścisnął. Żółty nie straci koloru, tylko będzie się stopniowo brudził od ubrań itp.Raczej to wina samych ubrań niż paska, nic takiego nie stwierdziłem, jak nowy. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach