Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
ziko739

GWG 1000 MUDMASTER

Rekomendowane odpowiedzi

jak wyobrażasz sobie wizualizację za pomocą 3 wskazówek np czasu :03.25.87 ?? mam Seiko co ma stoper analogowy ale dokładność "tylko" do 0,1s i wtedy da się (godziny wskazówka godzinowa, minuty minutowa a sekundnik przemieszcza się w zakresie 0-10 sek i to są dziesiąte części sekundy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mojej przeprawy z EG ciąg dalszy:

 

W związku ze zwrotem przedmiotu chcielibyśmy potwierdzić, po wykonaniu przeglądu, iż był on niesprawny w chwili dostawy i dla Państwa zamówienia wydamy fabrycznie nowy produkt w ramach wymiany. Uprzejmie prosimy o potwierdzenie adresu dostawy, abyśmy mogli zorganizować wysyłkę nowego produktu. Przygotujemy wysyłkę wymienionego produktu dla Państwa zamówienia, jak tylko otrzymamy od Państwa potwierdzenie adresu.

 

Na chwilę obecną mam nr listu przewozowego i nowy zegarek idzie do mnie z UK. Będę pisał co i kiedy otrzymam

Edytowane przez Sawek88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i nie taki EG straszny jak go malują, no ale swoje trzeba niestety odczekać i się poprzepychać ;)


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i nie taki EG straszny jak go malują, no ale swoje trzeba niestety odczekać i się poprzepychać ;)

W moim przypadku EGlobal robi problemy. W pierwszym mailu dostałem propozycję wymiany zegarka na fabrycznie nowy. Przyjąłbym ich ofertę od razu, jednak w międzyczasie kupiłem drugi i zapytałem czy jest możliwość zwrotu pieniędzy. Odpisali, że mogą mi oddać £611 do wykorzystania w ich sklepie. Jako, że za zegarek zapłaciłem około £350 to się zgodziłem. W kolejnym mailu przeprosili za pomyłkę i poprawili kwotę na £271, także w formie vouchera do wykorzystania tylko w ich sklepie. Nie zgodziłem się, i zażądałem nowego zegarka. Odmówili :) czekam co odpiszą na mojego kolejnego maila.

Edytowane przez jareddd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku EGlobal robi problemy. W pierwszym mailu dostałem propozycję wymiany zegarka na fabrycznie nowy. Przyjąłbym ich ofertę od razu, jednak w międzyczasie kupiłem drugi i zapytałem czy jest możliwość zwrotu pieniędzy. Odpisali, że mogą mi oddać £611 do wykorzystania w ich sklepie. Jako, że za zegarek zapłaciłem około £350 to się zgodziłem. W kolejnym mailu przeprosili za pomyłkę i poprawili kwotę na £271, także w formie vouchera do wykorzystania tylko w ich sklepie. Nie zgodziłem się, i zażądałem nowego zegarka. Odmówili :) czekam co odpiszą na mojego kolejnego maila.

No jeżeli zegarek był używany, to się nie dziwię, że nie przystali na propozycję zwrotu zegarka i oddania pełnej kwoty. Co do błędu w cenie, to każdy może się pomylić, nie myli się tylko ten co nic nie robi.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jeżeli zegarek był używany, to się nie dziwię, że nie przystali na propozycję zwrotu zegarka i oddania pełnej kwoty. Co do błędu w cenie, to każdy może się pomylić, nie myli się tylko ten co nic nie robi.

Zegarek objęty jest 12 miesięczną gwarancją, dlaczego mam ponosić koszty jego wymiany na nowy? Poza tym w pierwszym i drugim mailu zaoferowali wymianę na nowy zegarek, potem zwrot £611, a następnie £271 w formie vouchera i już nie ma mowy o wymianie zegarka na nowy. Nie uważasz, że to nie w porządku? Ja chcę naprawiony zegarek który im odesłałem albo nowy lub zwrot pełnej kwoty, nie w formie vouchera do wydania w ich sklepie.

Edytowane przez jareddd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegarek objęty jest 12 miesięczną gwarancją, dlaczego mam ponosić koszty jego wymiany na nowy? Poza tym w pierwszym i drugim mailu zaoferowali wymianę na nowy zegarek, potem zwrot £611, a następnie £271 w formie vouchera i już nie ma mowy o wymianie zegarka na nowy. Nie uważasz, że to nie w porządku? Ja chcę naprawiony zegarek który im odesłałem albo nowy lub zwrot pełnej kwoty, nie w formie vouchera do wydania w ich sklepie.

Owe £611 to zwykła pomyłka, nie łap ich za słówka. Zegarek był uszkodzony od samego początku jeszcze przed odfoliowaniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegarek objęty jest 12 miesięczną gwarancją, dlaczego mam ponosić koszty jego wymiany na nowy? ...  Ja chcę naprawiony zegarek który im odesłałem albo nowy lub zwrot pełnej kwoty, nie w formie vouchera do wydania w ich sklepie.

Czy w PL wymieniają Ci w ramach gwarancji zegarek przy pierwszej naprawie na nowy? NIE, jeżeli jest coś nie tak, to masz prawo do wymiany z tytułu rękojmi, jeśli już, co jest bardziej opłacalne.

 

I taki też pewnie (tzn. naprawiony lub wymieniony) dostaniesz, spokojnie, powinien być odesłany zegarek bez wad.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość davidofx

Czy w PL wymieniają Ci w ramach gwarancji zegarek przy pierwszej naprawie na nowy? NIE, jeżeli jest coś nie tak, to masz prawo do wymiany z tytułu rękojmi, jeśli już, co jest bardziej opłacalne.

 

I taki też pewnie (tzn. naprawiony lub wymieniony) dostaniesz, spokojnie, powinien być odesłany zegarek bez wad.

Ty decydujesz jak ma zostać zrealizowana usługa usunięcia usterki. Do wyboru reklamacja czyli czekasz aż naprawia lub rękojmia lub towar niezgodny z umową I decydujesz czy chcesz żeby naprawili, czy wymienili lub zwrócili pieniądze.

 

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty decydujesz jak ma zostać zrealizowana usługa usunięcia usterki. Do wyboru reklamacja czyli czekasz aż naprawia lub rękojmia lub towar niezgodny z umową I decydujesz czy chcesz żeby naprawili, czy wymienili lub zwrócili pieniądze.

 

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Dokładnie to napisałem.

Ale kolega jareddd skorzystał z 12-miesięcznej gwarancji, jak sam napisał. A naprawa gwarancyjna nie wiąże się z natychmiastową wymianą zegarka.

No ale jeżeli sami zaproponowali wymianę zegarka na nowy, to tego bym się już trzymał i nie odpuścił, no chyba, że były jeszcze jakieś czynniki o których nie wiemy i dlatego odstąpili od tej opcji.

 

..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma innych czynników. W skrócie zaoferowali mi wymianę na nowy zegarek, poprosiłem o zwrot pieniędzy jeśli to możliwe bo zamówiłem u nich nowy w międzyczasie, odpisali że zwrócą £611 (jako voucher na zakupy u nich), zgodziłem się podejrzewając że to pomyłka, jednak myślałem że skoro zwrot nastąpi w formie vouchera to dali mi więcej £, odpisali że pomyłka i jednak to jest £271 (jako voucher na zakupy u nich), grzecznie odmówiłem i poprosiłem o nowy zegarek lub zwrot całej sumy £350 na mój rachunek bankowy lub zwrot naprawionego zegarka. Czekam teraz na odpowiedź.

Edytowane przez jareddd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma innych czynników. W skrócie zaoferowali mi wymianę na nowy zegarek, poprosiłem o zwrot pieniędzy jeśli to możliwe bo zamówiłem u nich nowy w międzyczasie, odpisali że zwrócą £611 (jako voucher na zakupy u nich), zgodziłem się podejrzewając że to pomyłka, jednak myślałem że skoro zwrot nastąpi w formie vouchera to dali mi więcej £, odpisali że pomyłka i jednak to jest £271 (jako voucher na zakupy u nich), grzecznie odmówiłem i poprosiłem o nowy zegarek lub zwrot całej sumy £350 na mój rachunek bankowy lub zwrot naprawionego zegarka. Czekam teraz na odpowiedź.

No i tak trzymaj. Pewnie naprawią i odeślą, albo wyślą nowy.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam poszukuje srebrem szlufki oryginału do czarnego paska do gwg 1000 może ktoś ma na zbyciu lub podpowie gdzie kupić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te imitacje (repliki) wykonywane są coraz staranniej co nie zmienia faktu, że funkcjonalności nie da się w tym przypadku podrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie kilka dni temu kupilem gwg,i nie moge mu ustawic/zsynchronizowac radia,ogladalem filmiki Mateja i Tomka,i w formie timekipingu przechodze do R/C wyswietla mi ostatnie łapanie sygnalu 20 wrzesnia,wciskam prawy dolny i przytrzymuje,i nic sie nie dzieje,a sekundowa powinna wskoczyc na 12,i zaczac lapac sygnal,ale nic sie nie dzieje,nie pokazuje L1...i tak dalej.

R/C ustawilem na ON, i tez nic a lezal przy oknie cała noc.Ustawilem na OFF,i chcialem recznie wyszukac,tez nic.

Mial tak ktos,o co mu chodzi.

Dzieki pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie kilka dni temu kupilem gwg,i nie moge mu ustawic/zsynchronizowac radia,ogladalem filmiki Mateja i Tomka,i w formie timekipingu przechodze do R/C wyswietla mi ostatnie łapanie sygnalu 20 wrzesnia,wciskam prawy dolny i przytrzymuje,i nic sie nie dzieje,a sekundowa powinna wskoczyc na 12,i zaczac lapac sygnal,ale nic sie nie dzieje,nie pokazuje L1...i tak dalej.

R/C ustawilem na ON, i tez nic a lezal przy oknie cała noc.Ustawilem na OFF,i chcialem recznie wyszukac,tez nic.

Mial tak ktos,o co mu chodzi.

Dzieki pozdrawiam

Ostatnio z uwagi na pogodę są problemy z odbiorem. Załóż zegar na jakąś metalową rurkę, najlepiej na barierkę balkonu (tylko przez jakąś ściereczkę, żeby nie porysować dekla) i wtedy spróbuj. Rurka stanowi antenę, wzmacnia sygnał i znacząco zwiększa prawdopodobieństwo odbioru sygnał synchronizacji.

 

I żeby nie było, że sam to wymyśliłem:

 

https://youtu.be/wI4FwQMCN9w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio taż miałem problem z synchronizacją. Okazało się, że spadł poziom naładowania akumulatora na Low. Po wystawieniu zegarka na światło i doładowaniu do M zegarek zaczął się synchronizować. 

Wniosek - trzeba nosić zegarek a nie trzymać w szufladzie :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję panowie,bede działał, dam znac,co i jak.

Ooo i jak tu napisal poprzednik,bateria...u mnie M ,i tu moze byc przyczyna,wystawie na balkon,choć pogoda kulawa.

Edytowane przez Bury TBG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak bateria na M, to nie to jest przyczyną. Sprawdz, czy nie ma wlaczonego stopera, timera, albo alarmu BARO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GWG-1000 nie ma chyba alarmu baro, czy się mylę ???

Jak najbardziej ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak bateria na M, to nie to jest przyczyną. Sprawdz, czy nie ma wlaczonego stopera, timera, albo alarmu BARO.

Chlopie kocham cie.... byl włączony alarm baro,tak jak piszesz,a ja nie wiedzialem,ze go właczylem,i juz qrwicy dostawalem,opuszki palcow juz od wciskania bolały,alarm off,i dziala R/C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.